בולנז'רי 96 פתח תקווה

צפו: בולנז'רי boulangerie 96 פתחו בית קפה צרפתי בעמי דן טאון פתח תקווה

הרשת, בעלת שני סניפים מצליחים בתל אביב, הוסיפה את השלישי שלה במקום העסקי הכי מרכזי בעיר. למרות שבית הקפה נפתח רק שלשום וכרגע בשלב ההרצה, הוא כבר מעורר התעניינות,  בעיקר בקרב יושבי המשרדים בב.ס.ר סיטי, שמחפשים לשתות את הקפה של הבוקר ולהרגיש כמו בפריז. אוריאן אבידן, הקונדיטורית הראשית ובעלת הרשת: "שמחים להביא את בולנז'רי לפתח תקווה".  

מתחם עמי דן טאון כבר משופע בעסקים רבים של אוכל, אבל בית קפה של ממש, כזה שיושבים בו, עדיין לא נפתח שם. עד שלשום, כשבולנז'רי 96 (בולנז'רי – מאפייה בצרפתית, 96 – על שם יגאל אלון 96, כתובתו של הסניף הראשון שהוקם בתל אביב), שעדיין נמצא בשלב הרצה ("כל ינואר"), פתח את שעריו שלשום (3.1), ללקוחותיו הראשונים.

צפו בפתיחה של בולנז'רי 96 פתח תקווה

שנה וחצי של הקמה

מה שמייחד את בולנז'רי 96, הוא ההקפדה על המטבח הצרפתי ומי שמבין באוכל צרפתי, ובמיוחד במאפים צרפתיים, יודע עד כמה חשוב שהוא יהיה מוקפד. "יש לנו סגנון וטעם מיוחד שמזוהה איתנו", מציינת אוריאן אבידן, הקונדיטורית הראשית ובעלת הרשת, שנפתחה ב-2017, אותה פגשנו בסניף החדש של פתח תקווה. "האיכות והטריות הן סוד ההצלחה שלנו". 

אבידן, תושבת נתניה, למדה קונדיטוריה בצרפת לפני 10 שנים ולפני 5 שנים פתחה את הסניף הראשון ביגאל אלון 96 תל אביב (מגדלי אלקטרה) ואחרי זה את בולנז'רי 96 פלוס ברחוב הסוללים 6, הסמוך. התכנון לפתוח בפתח תקווה, כבר נרקם לפני מספר שנים ("ב.ס.ר פנו אלינו") והסגירה על המקום הייתה באפריל 2021. אחרי שנה וחצי של תכנונים והקמה – הסניף נפתח, כאמור שלשום.

איילת אבידן - בולנז'רי 96
איילת אבידן - בולנז'רי 96

מחפשים עובדי דלפק וטבחים

בולנז'רי 96 מציעה תפריט עשיר של לחמים במגוון טעמים ומרקמים, מאפי בוקר העשויים מבצקים עשירים בשילוב מילויים ייחודיים, קינוחים אישיים בצורות ובצבעים שונים, עוגות בחושות, קונפיטורות וממרחים חלומיים הנרקחים במקום, כריכים וסלטים. הכל נעשה במקום, כשבתכנון הרשת להקים בקרוב מפעל בנתניה, משם יישלחו המוצרים לסניפים בהקפאה. 

לקוחות ראשונים עמם שוחחנו, המליצו לנו על קרואסון פיסטוק (20 ש"ח), אגז בנדיקט ביריוש עם תרד (49 ש"ח) וכריך עם חביתה מקושקשת וכמהין (39 ש"ח). בשלב ההרצה, עדיין אין מאפים. משלוחים צפויים להיפתח בקרוב (דרך אתר המסעדה + וולט) וניתן לבצעם בטלפון 03-5565651. גודלו של הסניף הוא 220 מ"ר עם מקום לכ-40 סועדים בפנים ועוד כ-20 בחוץ.

שעות הפתיחה של הסניף הן בין 7 בבוקר ל-10 בלילה, אבל בשלב ההרצה הסגירה מוקדמת יותר – באיזור 19:00. ביום שישי פותחים ב-7 וסוגרים ב-3 אחרי הצהרים. המקום נפתח שוב במוצ"ש (שעה אחרי יציאת השבת) ונסגר ב-11 בלילה. בבולנז'רי 96 פתח תקווה סיפרו לנו שהם מחפשים עובדים – במיוחד עובדי דלפק ואנשים למטבח.

בולנז'רי פתח תקווה. 40 בפנים, 20 בחוץ
בולנז'רי פתח תקווה. 40 בפנים, 20 בחוץ

עוד חדש בפתח תקווה

יש טיול לשבת: נחל שילה נפתח הבוקר למטיילים באירוע בהשתתפות השרה סילמן

במסגרת האירוע הושק באופן רשמי השביל למטיילים, לאחר פעולות שיקום שביצעה עיריית פתח תקווה בתוואי נחל שילה. לפי הדיווח של העירייה, היא שמה לה למטרה לפתח את מקטע הנחל העובר בתחומה כאתר טבע עירוני, עשיר ומגוון, אליו ניתן להגיע ברגל או ברכיבה.באירוע השתתפו תושבים רבים מפתח תקווה, ביניהם גם ראש העיר רמי גרינברג והשרה לאיכות הסביבה.

המשך קריאה »
ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
חגי יהודה בש

שבוע לאחר שטבע בבריכה בצימר: נקבע מותו של חגי יהודה בש מפתח תקווה

במשך ימים ארוכים נלחמו בבית החולים פוריה בטבריה על חייו של הילד בן ה-5, אבל הלילה (בין חמישי לשישי) כוחו לא עמד לו והוא נפטר. חגי, שהתחנך בתלמוד תורה ברכת יעקב, הוא בנו של הרב אריאל שלמה בש, רב ידוע בעיר מקהילת חברון היכל יחזקאל שבעיר ושל אשתו תמר – טבע במהלך חופשה משפחתית. בשעה זו הוא מובא למנוחות בבית העלמין סגולה.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading