בולנז'רי 96 פתח תקווה

צפו: בולנז'רי boulangerie 96 פתחו בית קפה צרפתי בעמי דן טאון פתח תקווה

הרשת, בעלת שני סניפים מצליחים בתל אביב, הוסיפה את השלישי שלה במקום העסקי הכי מרכזי בעיר. למרות שבית הקפה נפתח רק שלשום וכרגע בשלב ההרצה, הוא כבר מעורר התעניינות,  בעיקר בקרב יושבי המשרדים בב.ס.ר סיטי, שמחפשים לשתות את הקפה של הבוקר ולהרגיש כמו בפריז. אוריאן אבידן, הקונדיטורית הראשית ובעלת הרשת: "שמחים להביא את בולנז'רי לפתח תקווה".  

מתחם עמי דן טאון כבר משופע בעסקים רבים של אוכל, אבל בית קפה של ממש, כזה שיושבים בו, עדיין לא נפתח שם. עד שלשום, כשבולנז'רי 96 (בולנז'רי – מאפייה בצרפתית, 96 – על שם יגאל אלון 96, כתובתו של הסניף הראשון שהוקם בתל אביב), שעדיין נמצא בשלב הרצה ("כל ינואר"), פתח את שעריו שלשום (3.1), ללקוחותיו הראשונים.

צפו בפתיחה של בולנז'רי 96 פתח תקווה

שנה וחצי של הקמה

מה שמייחד את בולנז'רי 96, הוא ההקפדה על המטבח הצרפתי ומי שמבין באוכל צרפתי, ובמיוחד במאפים צרפתיים, יודע עד כמה חשוב שהוא יהיה מוקפד. "יש לנו סגנון וטעם מיוחד שמזוהה איתנו", מציינת אוריאן אבידן, הקונדיטורית הראשית ובעלת הרשת, שנפתחה ב-2017, אותה פגשנו בסניף החדש של פתח תקווה. "האיכות והטריות הן סוד ההצלחה שלנו". 

אבידן, תושבת נתניה, למדה קונדיטוריה בצרפת לפני 10 שנים ולפני 5 שנים פתחה את הסניף הראשון ביגאל אלון 96 תל אביב (מגדלי אלקטרה) ואחרי זה את בולנז'רי 96 פלוס ברחוב הסוללים 6, הסמוך. התכנון לפתוח בפתח תקווה, כבר נרקם לפני מספר שנים ("ב.ס.ר פנו אלינו") והסגירה על המקום הייתה באפריל 2021. אחרי שנה וחצי של תכנונים והקמה – הסניף נפתח, כאמור שלשום.

איילת אבידן - בולנז'רי 96
איילת אבידן - בולנז'רי 96

מחפשים עובדי דלפק וטבחים

בולנז'רי 96 מציעה תפריט עשיר של לחמים במגוון טעמים ומרקמים, מאפי בוקר העשויים מבצקים עשירים בשילוב מילויים ייחודיים, קינוחים אישיים בצורות ובצבעים שונים, עוגות בחושות, קונפיטורות וממרחים חלומיים הנרקחים במקום, כריכים וסלטים. הכל נעשה במקום, כשבתכנון הרשת להקים בקרוב מפעל בנתניה, משם יישלחו המוצרים לסניפים בהקפאה. 

לקוחות ראשונים עמם שוחחנו, המליצו לנו על קרואסון פיסטוק (20 ש"ח), אגז בנדיקט ביריוש עם תרד (49 ש"ח) וכריך עם חביתה מקושקשת וכמהין (39 ש"ח). בשלב ההרצה, עדיין אין מאפים. משלוחים צפויים להיפתח בקרוב (דרך אתר המסעדה + וולט) וניתן לבצעם בטלפון 03-5565651. גודלו של הסניף הוא 220 מ"ר עם מקום לכ-40 סועדים בפנים ועוד כ-20 בחוץ.

שעות הפתיחה של הסניף הן בין 7 בבוקר ל-10 בלילה, אבל בשלב ההרצה הסגירה מוקדמת יותר – באיזור 19:00. ביום שישי פותחים ב-7 וסוגרים ב-3 אחרי הצהרים. המקום נפתח שוב במוצ"ש (שעה אחרי יציאת השבת) ונסגר ב-11 בלילה. בבולנז'רי 96 פתח תקווה סיפרו לנו שהם מחפשים עובדים – במיוחד עובדי דלפק ואנשים למטבח.

בולנז'רי פתח תקווה. 40 בפנים, 20 בחוץ
בולנז'רי פתח תקווה. 40 בפנים, 20 בחוץ

עוד חדש בפתח תקווה

מכבי פתח תקווה בבראגה

כובשים את בראגה? מכבי פתח תקווה חוזרת היום לשחק באירופה אחרי 19 שנים

במכבי נשלמות ההכנות לקראת המשחק הערב (22:30, שידור בספורט 2) מול בראגה בפורטוגל, במסגרת הסיבוב הראשון של הליגה האירופית. השחקנים יעלו לדשא כאנדרדוג, אבל חדורי אמונה שהם יכולים לעשות הפתעה ולהביא תוצאה טובה, שתיתן להם מקדמה לגומלין, שיתקיים ביום חמישי הבא (1.8) בסופיה. בינתיים, כ-150 אוהדים הגיעו לבראגה וכ-80 הבטיחו מקום לצפייה משותפת במשחק במסעדת BBB ביכין.

המשך קריאה »
יצחק שדה 1-19 פתח תקווה - לפני אחרי

תוכנית פרויקט פינוי-בינוי יצחק שדה 1-19 פתח תקווה – הופקדה היום במחוזי

עוד שלב בדרך למימוש אחד מהפרויקטים המשמעותיים ביותר בתחום ההתחדשות העירונית בעיר. שכונת רמת ורבר צפויה לחדש את פניה עם פרויקט על שטח של 14.7 דונמים, בו ייהרסו 180 יח"ד ישנות ובמקומם יוקמו 5 מגדלי מגורים חדשים ובטוחים, שיכללו לא פחות מ-630 יח"ד חדשות עם 5 קומות מסד מגורים וחזיתות מסחריות. לדברי היזמים, טקסטון מקבוצת עמים: בנייה – תוך שנתיים.

המשך קריאה »
נורית אבני שפירא

נורית אבני שפירא מונתה למנהלת המרכז החינוכי בביה"ח שניידר בפתח תקווה

עיריית פתח תקווה הודיעה כי שפירא, בעלת ניסיון של כמעט שלושה עשורים במערכת החינוך עם מתבגרים על הרצף האוטיסטי, תחליף את משכית גילן שוחט, המנהלת המיתולוגית של המרכז, שנמצא בבית החולים, שפורשת לגימלאות. " מי שמגיע ונקלט אצלנו בביה"ס, ממשיך רצף לימודי ממסגרות קודמות, אך גם מתחיל מסע אישי וקבוצתי", מסרה המנהלת החדשה של המרכז החינוכי, שפועל מ-1991.

המשך קריאה »