אבי סופר פתח תקווה - השחם 1, דן טאון ב.ס.ר סיטי

צפו: אבי סופר פתחו סניף חדש בפתח תקווה, רח' השחם 1, בעמי דן טאון ב.ס.ר סיטי

אחרי שנים מספר בהן לא היה סניף של הרשת בעיר, ה"רמי לוי" של מוצרי החשמל, תקעה יתד עם פתיחת סניף באחד מהמקומות המרכזיים שיש לפתח תקווה להציע. אבי סופר היא מהרשתות המובילות למוצרי חשמל בישראל, והסניף הפתח תקוואי, הוא ה-25 במספר, לאחר שהסניף שהיה בסגולה, נסגר לפני מספר שנים. ביקרנו במקום וגילינו מגוון מוצרים עם מחירים אטרקטיביים. 

גודלו של הסניף הוא 150 מ"ר והוא נפתח לפני מספר חודשים בהשקעה של כחצי מיליון ש"ח. בסניף אפשר למצוא מגוון רחב של מוצרי חשמל ממותגים מובילים: תנורים, מקררים, מכונות ומייבשי כביסה, שואבי אבק, מזגנים, טוסטרים, קומקומים חשמליים וכמובן טלוויזיות בגדלים שונים (עד 86 אינץ'). המוצרים גם נמכרים אונליין, אבל באבי סופר מציינים שאין תחליף להגיע לסניף, להרגיש ולראות את המוצרים מקרוב ולקבל שירות מקצועי מאנשי המכירות\ שבמקום. 

הסניף ממוקם ברח' השחם 1, בסמוך לציר ז'בוטינסקי-רבין, ממש על תחנת הקו האדום של הרכבת הקלה, שאמורה לפעול בעוד מספר חודשים. באבי סופר מתגאים בכך שהם מוכרים מוצרים רק מהיבואן הרשמי במחירים נוחים ותחרותיים, תוך מענה אישי לכל לקוח. 

צפו להצצה מהסניף (וידאו)

איך מגיעים לאבי סופר פתח תקווה?

אבי סופר פתח תקווה, השחם 1
חנייה מהשחם 3  – חינם ללקוחות שקונים בחנות
שעות פתיחה א' עד ה': 10:00-19:30
שישי 9:00 עד 14:00
טלפון 077-9386464

אבי סופר פתח תקווה על המפה

עוד ב-בשיתוף-עם

קבוצת סופרין בבית החולים גהה

עובדי קבוצת הנדל"ן סופרין התנדבו במרפאת "אופק" בבי"ח גהה המטפלת בפגועי מלחמה

סופרין, אחת מקבוצות הנדל"ן המובילות בישראל, קיימו קיימה לאחרונה יום התנדבות משמעותי, בשלוחה של בית החולים לבריאות הנפש בפתח תקווה. עובדי החברה התגייסו למגוון משימות במרפאה, המעניקה טיפול נפשי לנפגעי טראומה, כולל נפגעי המלחמה האחרונה. עובדי החברה ביצעו עבודות שיפוץ, שדרוג ובנייה במתחם. שקלים, מנהלת כ"א בסופרין: "יום ההתנדבות מדגיש את מחויבות החברה לקהילה".

המשך קריאה »

השוער עדן אידלמן מפתח תקווה חתם בקבוצת נערים ב' של הפועל רמת גן גבעתיים

לאחר שבארבע השנים האחרונות סומן אידלמן בן ה-14.5 כשוער העתיד במחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה, הוא עוזב את סירקין והחל מהשבוע יצטרף לאימונים של האורדונים במכתש. אידלמן שמר בעונה שעברה על רשת נקייה ב-8 מתוך 19 המשחקים של הפועל פתח תקווה בעונה שחלפה וספג רק 15 שערים (הכי מעט חוץ ממכבי ת"א) בליגת דרג א' של ילדים א'.

המשך קריאה »

דרושים מתנדבים נוספים לאירוע הוקרה לחיילי שריון בפארק אפק ביום שישי

מחרתיים (5.7), בין 10:00 ל-14:00, צפוי להתקיים עוד אירוע למען החיילים, שמקריבים את נפשם במלחמת "חרבות ברזל". לאירוע צפויים להגיע מאות אנשים, חיילים מחטיבה 9232 ומשפחותיהם והמארגנים מחפשים כמה שיותר ידיים עוזרות להפעלת האירוע, שיכלול: דוכני יצירה, קעקועים ואיפור, משחקים, מופע וכמובן – "על האש" וכיבוד מכל טוב. נותני החסות: ארומה פתח תקווה, ZER4U, בסט רנט ויסמינה מגשי פירוט.

המשך קריאה »