אוהדי הפועל פתח תקווה מאוכזבים אחרי התיקו מול הפועל עכו

סופרים שעות לדרבי: בהפועל מצפים ל-5000 אוהדים, שימלאו את יציעי 10-14 ביציע המזרחי

המועדון, שיארח את המשחק המסקרן ביום שני הקרוב (23.1), פרסם כי בתזמון מושלם הצטרף החבר ה-1151 לעמותת האוהדים ובכך נקבע יעד גיוס הכספים, אותו קבע המועדון בקיץ האחרון – בגובה של 2 מיליון ש"ח. בהפועל חילקו קופונים במבצע "חבר מביא חבר", שיוזילו עלות כרטיס מ-50 ל-20 ש"ח בלבד. האוהדים השלימו עם המעבר ליציע המזרחי. במכבי צופים כי 1000 מאוהדיהם יגיעו למשחק. 

התכונה לקראת הדרבי הקרוב מקבלת תאוצה, בקרוב אוהדי שתי הקבוצות, הנאבקות ראש בראש על מקום בליגת העל (מכבי פתח תקווה שנייה עם 38 נקודות והפועל פתח תקווה שלישית עם 35 נקודות, זאת לאחר ששתיהן ניצחו במחזור האחרון. בהפועל מצפים כי לא פחות מ-5000 אוהדי הקבוצה יגיעו לדרבי, שייערך בשעה 19:00 באצטדיון "שלמה ביטוח". 

השלימו עם המזרחי

גם אם מבצע הקופונים (לינק למבצע) יצליח, סביר להניח כי בהפועל גם בונים על כך כי יגיעו למשחק מאות משחקני מחלקת הנוער ומשפחותיהם והרבה אוהדים "רדומים", כדי להגיע ליעד של ה-5000, זאת למרות שעת המשחק הלא-אטרקטיבית.

בתוך כך, פרסם המועדון כי הוא הגיע ליעד הגיוס של 2 מיליון ש"ח, יותר ב-900 אלף ש"ח מהגיוס בשנה שעברה. כזכור, הספונסר אדם ניומן, הבטיח כי יוסיף שקל על כל שקל שהעמותה תביא. בהפועל יודעים ש-4 מיליון ש"ח, יחד עם כל הכספים הנלווים, הם עדיין "כסף קטן", אם רוצים לעלות לליגת העל ולתקוע בה יתד. 

כפי שדיווחנו אמר, לאור כמות הקהל הגדולה הצפויה להגיע למשחק, הוחלט כי אוהדי הקבוצה יישבו במשחק הדרבי ביציעים 10-14 המזרחיים, במקום ביציעים הקבועים 4-5 במערבי. החלטה זו עוררה זעם ומחאה ברשתות החברתיות. הקולות בנושא מעט נרגעו, לאחר שהאוהדים השלימו עם ההחלטה והבינו את השיקולים השיווקיים והמסחריים מאחורי המהלך. 

כעת מעניין את אוהדי הפועל פתח תקוה דבר אחד: לראות ניצחון ראשון בדרבי מזה שמונה שנים, בהם רשמה הקבוצה ארבעה משחקי דרבי ללא ניצחון. מצפים כי עשרות רבות של אוהדים יגיעו מחר (יום ו') לחלק הפתוח של אימון קבוצה בסירקין (9:50-10:20), לעודד את השחקנים. 

אוהדי מכבי פתח תקווה בימים יפים - מצפים ל-500 מנויים. מקווים ליותר
אוהדי מכבי פתח תקווה - צפויים להביא רק 1000?

במכבי פתח תקווה, כאמור, צנועים יותר ומעריכים כי מהצד שלהם כ-1000 אוהדים (שיישבו בשערים 1+2), יגיעו ל"שלמה ביטוח", למשחק ה"חוץ". הקבוצה תערוך אימון מסכים במוצ"ש בשעה 17:00, בו היא תמכור כרטיסים במכירה מוקדמת, בעלות של 50 ש"ח, ללא העמלה של "לאן", ברכישה אינטרנטית. כמבי קוראים לכל אוהדי הקבוצה, גם ה"רדומים", להגיע ולתמוך בה במשחק חשוב זה ופרסמו את הסרטון הזה בפייסבוק:

עוד ב-ספורט

מי ייבחר ליו"ר? מימין: אלעד שונשיין, אביעד ליבוביץ' וארטיום סלוצקי (תמונות מתוך פייסבוק)

הפועל פתח תקווה ירדה ליגה באופן מעשי. את האוהדים מעניין: מי יהיה ב-ועד המנהל?

האפיזודה של הכחולים-לבנים מסירקין בליגת העל הייתה קצרה באופן טראגי, לאחר ששנה בלבד מאז עלתה מהליגה הלאומית, אתמול נקבע באופן מעשי, שאוהדי הפועל צריכים לתכנן לו"ז חדש ולסגור שוב את ימי שיש בצהרים. זה קרה אחרי הפסד 0:1 הכי כואב בחוץ למ.ס. אשדוד, שכבשה שער שאושר בהחלטה שערורייתית. בינתיים, האוהדים מתכוננים לבחירות הועד המנהל, שייערכו ביום שלישי (30.4).

המשך קריאה »

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading