מפגע תעבורתי חמור ברח' גיסין, סמוך לאם המושבות

העבודות ברח' גיסין, צומת הכניסה לשכונת אם המושבות החדשה (הדר המושבות), אומנם הסתיימו זה מכבר, לאחר תקופה ממושכת של חסימת הכביש ושיפוצים, אולם המפגעים התעבורתיים עדיין קיימים באיזור.
מסרטון שקיבלנו מאחד התושבים, עולה כי בעקבות הקמת המרכז המסחרי החדש GissIn (גיסין סנטר), צומצמו בצורה משמעותית המדרכות בצד זה. המדרכות האלה משמשות לא רק הולכי רגל רבים יחסית על כביש ראשי, אלא גם נוסעי תחבורה ציבורית המחכים לאוטובוס לכפר סבא. 
 
תחנת האוטובוס (שהיא למעשה רק שלט), צומצמה משמעותית וכמעט אין מקום לעמוד לידה. בשעות העומס, הצפיפות על התחנה יחסית גדולה ואסון גדול יכול לקרות אם אחת המכוניות, לא כל שכן המשאיות או האוטובוסים, שנוסעים במהירות על הכביש, יסטו, אפילו בהיסח דחת מטר אחד לתוך המדרכה.
 
מהעירייה נמסר כי העבירו את המידע לגורמים הרלוונטיים להמשך טיפול. 
 
צפו בסרטון שצילם תושב העיר:

עוד ב-רכב ותחבורה

חניון שניידר פתח תקווה נפתח

צפו: החניון השני בגודלו בפתח תקווה נפתח היום בבית החולים שניידר (וידאו)

לא פחות מ-1500 מקומות חניה, מפוזרים על פני שבעה מפלסים, אמורים לשפר משמעותית את מצוקת החניה של בית החולים לילדים ושל המבקרים והעובדים בבית החולים בילינסון הצמוד לו. החניון החדש, שנבנה במשך שלוש שנים, למעשה מגדיל את חניון בית החולים פי שמונה. עלות החנייה היא אטרקטיבית יחסית לחניה של בתי חולים בערים אחרות – 25 ש"ח בלבד ליום שלם. צפו בביקור:

המשך קריאה »
כביש 471 ו-444 פתח תקווה

מחלצים פקק לפתח תקווה? נתיבי ישראל תתחיל בקרוב עבודות בכבישי 444 ו-471

לפי הדיווח, החברה הוציאה צו לתחילת העבודות, שצפויות להתבצע בקרוב בצומת נחשונים-מגדל אפק, שמדי בוקר חולפים בו אלפי מכוניות, כשרבות מהן שייכות לפתח תקוואים, או לכאלה שעובדים בעיר. לפי התכנון, יתווספו שני נתיבים נוספים על כביש 444 וכביש נתיב האצה בכביש 471. תושבי העיר, שעובדים בראש העין מתזמנים לפעמים שעה בעומס, במה שאמורה להיות נסיעה של כמה דקות. האם זה ישתנה?

המשך קריאה »
חניון ציבורי רחוב השחם פתח תקווה

בשורה לעובדים ולמבלים: עיריית פתח תקווה מכפילה את החניון הציבורי בשחם. העבודות החלו

אחד ממקומות החנייה הכי עמוסים בעיר, בדרך להתרחב בצורה משמעותית, במרכז העסקים והבילויים של רח' שחם. מתחם הכורכר, שאלפי מכוניות חונות בו מדי יום, יוסיף לשטחו מאות חניות נוספות, במטרה להקל על הצפיפות במקום שבכל יום רגיל משעה 9:00, כבר מפוצץ במכוניות של העובדים במשרדים. גם בלילות ובערבים, במיוחד של סופ"ש קשה למצוא מקום פנוי. העירייה: "פועלים לתת מענה חניה חינמי לתושבים".

המשך קריאה »
מכוניות חשמליות בפתח תקווה

עיר מחשמלת: יותר מ-13,000 מכוניות חשמליות נמכרו לפתח תקוואים מתחילת השנה

אם גם אתם שמתם לב לכמות הבלתי נגמרת של GEELY, ORA, TESLA, BYD, MG ועוד חשמליות על הכבישים שלנו – יש לזה גם אסמכתא. לפי נתוני משרד התחבורה, פתח תקווה נמצאת במקום השני אחרי תל אביב בכמות כלי הרכב החשמליים, שנקנו על ידי תושבי העיר – החל מינואר 2024. המיתון, המלחמה ומצב הרוח הלאומי – מסתבר שלא משפיעים על מי שרואה חשמלית על כבישי פתח תקווה – ורוצה גם אחת משלו.  

המשך קריאה »