הבורקס של חגושגוש פתח תקווה

צפו: עשרות הגיעו לפתיחת "הבורקס של חגושגוש" באם המושבות פתח תקווה

קהל רב של תושבים הגיעה להשקה החגיגית ועמדו בתור לקבל מנות של בורקס מפנק במקום החדש. הבורקסיה, שגודלה כ-120 מ"ר, נפתחה בהשקעה של כחצי מיליון ש"ח ומכילה כ-40 מקומות ישיבה. במקום מוכרים בורקסים מכל הסוגים, שקשוקה, טוסטים וגם קינוחים כמו מלבי ומוס שוקולד. חגושגוש, הלא הוא חגי שניר: "מגישים באהבה את הבורקס הכי טוב בארץ".

אם נמאס לכם מהבורקסים של הרשתות והמאפיות הגדולות תוכלו למצוא אופציה אלטרנטיבית לא רעה במתחם המסחרי ברחוב פיינשטיין 1, שם פתחו הזוג חגי ורויטל שניר, בורקס שכונתי, בדיוק מה שצריך כדי למלא את הבטן של תושבי אם המושבות החדשה. הקונספט הוא אישי עם אווירה ביתית, כשחגי ("חגושגוש") הוא הרוח החיה של המקום, כשדמותו המיוצרת ניבטת כמעט מכל עבר.

צפו בפתיחה: הבורקס של חגושגוש

בורקס במקום פיצוחים

"פתחנו את המקום כי גילינו ביקוש לבורקס בשכונה", מספרת רויטל בת זוגו, תושבת השכונה מרח' יעל רום. "לפנינו היה כאן חנות פיצוחים "הקולה" וברגע שהוא סגר, לפני כחצי שנה – שמנו את עינינו על המקום. השקענו כחצי מיליון ש"ח ואנחנו שמחים לפתוח היום את המקום המיוחד הזה".

רויטל לא הייתה צריכה יותר מפרסום בפייסבוק כדי למלא את הבורקסיה בערב הפתיחה החגיגי, בו גם השתתפה תזמורת עם שלושה נגנים, שהנעימה את האירוע עם מוסיקה אתנית. ההתלהבות של התושבים הייתה רבה, כי לא כל יום פותחים מקום מיוחד כזה בשכונה ובזמן שביקשנו הגיע עוד ועוד אנשים למקום. חגי ("חגושגוש הוא כינוי שהילד שלי נתן לי"), כבר שנים רבות בתוך עסקי האוכל, אך זהו המקום הראשון שבבעלותו.

התרגשות בבורקס של חגושגוש: חגי ורויטל שניר בעלי המקום
התרגשות בבורקס של חגושגוש: חגי ורויטל שניר בעלי המקום

פתוח בשבת!

במקום אפשר לאכול בורקסים גבינה, תרד, תפוחי אדמה, קשקבל, תורכי בקטן (4 ש"ח) או בגדול (20 ש"ח), בורקס פינוקים (עם ביצה ומלפפון חמוץ) עולה 30 ש"ח. אצל חגושגוש אפשר לאכול גם ג'חנון (עם רסק, ביצה וחריף) ב-24 ש"ח, מלאווח עם אותן תוספות ב-20 ש"ח, זיוה ב-27 ש"ח, שקשוקה ב-35 ש"ח, כריכים ב- 15 ש"ח, טוסטים ב-22 ש"ח וקינוחים כמו מוס שוקולד או מלבי ב-15/17 ש"ח.

אפשר גם לצד המאפים להזמין קפה הפוך (10/12 ש"ח), ואספרסו קצר/כפול (7/10 ש"ח) וכן משקאות קלים ומוגזים. לשמחת לא מעט מתושבי השכונה והסביבה, המקום יהיה פתוח גם בשבת (משש בבוקר עד 2 בצהרים) ובשישי באותן שעות. בימי חול המקום יהיה פתוח משבע בבוקר עד שבע בערב. השנירים מבטיחים כי בקרוב גם ניתן יהיה להזמין משלוחים.

הבורקס של חגושגוש באם המושבות החדשה על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

וין אנד ויאנדה פתח תקווה VIN AND VIANDE פתח תקווה

המסעדה וחנות היין "וין אנד ויאנדה" פתחו רשמית בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

אחרי כמעט שנתיים של תכנון והקמה, נפתח במתחם העסקים הגדול של העיר (בבניין C, רחוב שחם 1), מקום בילוי עם קונספט מיוחד: למטה חנות בה תוכלו למצוא כ-400 סוגים של בקבוקי יין ולמעלה מסעדת גורמה, שמבטיחה בשורה קולינרית עם תפריט שף אווירה מיוחדת. הרעיון הוא פרי מוחו של היזם, רן דור-חי, בעלי הוויסקי בר מוזיאון בתל אביב, שמסר: "פונים לקהל שמעריך חווית בילוי ברמה גבוהה".

המשך קריאה »
מרלין פתח תקווה MERLIN

המסעדה הקווקזית מרלין (MERLIN) פתח תקווה – תיפתח ביום א' במקום ג'מס הישן

ביום ראשון, אחרי שלושה חודשים של הקמה, מסעדת השף, שברחוב לשם 7, תפתח את שעריה לקהל, עם קונספט שלא קיים כיום בעיר. מדובר במסעדת אווירה, על טהרת האוכל הקווקזי עם דגש על בשרים. הסועדים יהנו בכל ערב מסוג של חאפלה עם זמר אורח, שיעבור בין השולחנות וישיר בעיקר ישראלי וים-תיכוני עם מיקרופון נייד. בתפריט: מנות קווקזיות, כולל פלטת המלך עם בשרים איכותיים

המשך קריאה »
בית קפה האגם הפארק הגדול פתח תקווה

החברה לפיתוח פתח תקווה הוציאה מכרז להקמת בית קפה וקיוסק בפארק הגדול

הרבה פתח תקוואים חיכו לזה – ועכשיו זה קורה: אם הכל יילך לפי התוכניות, בעוד כשנה-שנתיים יהיה לתושבים עוד אופציה לאכול בחוץ, אבל הפעם בלוקיישן מתבקש – האמפי החדש של הפארק, של שפת האגם. במקום כבר יש את כל התשתית לאחסון, מטבח, כיסאות, שולחנות – ועכשיו רק חסר מישהו שיפעיל את המקום. והדבר הכי מעניין: לפי תנאי המכרז, אין מגבלה על פתיחת העסק לשבת.

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading