הבורקס של חגושגוש פתח תקווה

צפו: עשרות הגיעו לפתיחת "הבורקס של חגושגוש" באם המושבות פתח תקווה

קהל רב של תושבים הגיעה להשקה החגיגית ועמדו בתור לקבל מנות של בורקס מפנק במקום החדש. הבורקסיה, שגודלה כ-120 מ"ר, נפתחה בהשקעה של כחצי מיליון ש"ח ומכילה כ-40 מקומות ישיבה. במקום מוכרים בורקסים מכל הסוגים, שקשוקה, טוסטים וגם קינוחים כמו מלבי ומוס שוקולד. חגושגוש, הלא הוא חגי שניר: "מגישים באהבה את הבורקס הכי טוב בארץ".

אם נמאס לכם מהבורקסים של הרשתות והמאפיות הגדולות תוכלו למצוא אופציה אלטרנטיבית לא רעה במתחם המסחרי ברחוב פיינשטיין 1, שם פתחו הזוג חגי ורויטל שניר, בורקס שכונתי, בדיוק מה שצריך כדי למלא את הבטן של תושבי אם המושבות החדשה. הקונספט הוא אישי עם אווירה ביתית, כשחגי ("חגושגוש") הוא הרוח החיה של המקום, כשדמותו המיוצרת ניבטת כמעט מכל עבר.

צפו בפתיחה: הבורקס של חגושגוש

בורקס במקום פיצוחים

"פתחנו את המקום כי גילינו ביקוש לבורקס בשכונה", מספרת רויטל בת זוגו, תושבת השכונה מרח' יעל רום. "לפנינו היה כאן חנות פיצוחים "הקולה" וברגע שהוא סגר, לפני כחצי שנה – שמנו את עינינו על המקום. השקענו כחצי מיליון ש"ח ואנחנו שמחים לפתוח היום את המקום המיוחד הזה".

רויטל לא הייתה צריכה יותר מפרסום בפייסבוק כדי למלא את הבורקסיה בערב הפתיחה החגיגי, בו גם השתתפה תזמורת עם שלושה נגנים, שהנעימה את האירוע עם מוסיקה אתנית. ההתלהבות של התושבים הייתה רבה, כי לא כל יום פותחים מקום מיוחד כזה בשכונה ובזמן שביקשנו הגיע עוד ועוד אנשים למקום. חגי ("חגושגוש הוא כינוי שהילד שלי נתן לי"), כבר שנים רבות בתוך עסקי האוכל, אך זהו המקום הראשון שבבעלותו.

התרגשות בבורקס של חגושגוש: חגי ורויטל שניר בעלי המקום
התרגשות בבורקס של חגושגוש: חגי ורויטל שניר בעלי המקום

פתוח בשבת!

במקום אפשר לאכול בורקסים גבינה, תרד, תפוחי אדמה, קשקבל, תורכי בקטן (4 ש"ח) או בגדול (20 ש"ח), בורקס פינוקים (עם ביצה ומלפפון חמוץ) עולה 30 ש"ח. אצל חגושגוש אפשר לאכול גם ג'חנון (עם רסק, ביצה וחריף) ב-24 ש"ח, מלאווח עם אותן תוספות ב-20 ש"ח, זיוה ב-27 ש"ח, שקשוקה ב-35 ש"ח, כריכים ב- 15 ש"ח, טוסטים ב-22 ש"ח וקינוחים כמו מוס שוקולד או מלבי ב-15/17 ש"ח.

אפשר גם לצד המאפים להזמין קפה הפוך (10/12 ש"ח), ואספרסו קצר/כפול (7/10 ש"ח) וכן משקאות קלים ומוגזים. לשמחת לא מעט מתושבי השכונה והסביבה, המקום יהיה פתוח גם בשבת (משש בבוקר עד 2 בצהרים) ובשישי באותן שעות. בימי חול המקום יהיה פתוח משבע בבוקר עד שבע בערב. השנירים מבטיחים כי בקרוב גם ניתן יהיה להזמין משלוחים.

הבורקס של חגושגוש באם המושבות החדשה על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

פלאפל סיטי פתח תקווה

צפו בפלאפל חדש בפתח תקווה: פלאפל סיטי נפתח בעמי ב.ס.ר סיטי (וידאו)

אחרי פתיחות של מסעדות המבורגרים ושניצלים רבות, נחמד לגלות שנפתח סופסוף סניף חדש של המאכל העממי שלנו. הסניף שייך לבעלי מאפיית "טאבון סיטי", הצמודה לפלאפל, שפתחה את הסניף במתחם הבילויים והקניות כבר באוגוסט 2022. הפתיחה של הפלאפל עוררה התעניינות וסקרנות רבה, בקרב העובדים במשרדים והעוברים והשבים, שפקדו את המקום. מחירי המנות – בפנים.

המשך קריאה »
אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading