כפר השעשועים דרום פתח תקווה אם המושבות

צפו: "כפר השעשועים דרום" השיק את החנות החדשה באם המושבות עם קוגומלו. מה יש לפורים?

אין לוקיישן יותר מתאים לחנות צעצועים מאשר על גיסין צפון, סמוך לשכונות החדשות מרובות המשפחות והילדים – אם המושבות החדשה, הישנה, נווה גן ונווה דקלים – כולן במרחק הליכה מהחנות שנפתחה בפינסקר 70, סמוך למתחם Giss-in. אז אחרי שאתמול הייתה השקה מושקעת עם כוכב הילדים, עכשיו מתפנים למצוא את התחפושת הכי שווה לקראת פורים. הפרטים והמחירים בפנים.

לאירוע ההשקה הגיעו עשרות אנשים מתושבי השכונות, שבדקו את הסחורה והמחירים, אבל בעיקר לטשו עיניים למתחם התחפושות והאביזרים לקראת פורים הממשמש ובא. ישראל הורביץ, בעלים ומנכ"ל חנות "כבר השעשועים דרום", היה מאושר לראות את הפוטנציאל המסחרי שיש לחנות, 400 מ"ר שטח, שנמצאת בלוקיישן אסטרטגי, עם מלאי בלתי סופי של מוצרים שהילדים מסתכלים עליהם עם עיניים נוצצות.

צפו בכפר השעשועים דרום פתח תקווה: איזו תחפושת הכי שווה?

שקיפות תחת שם המותג

בחנות מצאנו מגוון ענק של צעצועים משחקי חברה של כל המותגים, כלי כתיבה אופניים משחקי תינוקות משחקי חשיבה, מוצרי פופ, מתנות ועוד. אז מעבר להתרגשות בפתיחת החנות החדשה, עולה השאלה, למה להוסיף למותג הצעצועים הנודע, כפר השעשועים, את המילה "דרום". זה קורה בגלל שהחנות אינה סניף של רשת "כפר השעשועים", שנרכשה לאחרונה על ידי "עידן 2000". החנות, סגרה את הסניף בסגולה (בן ציון גליס) ועברה לאם המושבות.

מדובר בחנות שהיא יישות נפרדת, תולדה למאבק משפטי בין המייסדים וכיום הורביץ מחויב להוסיף של המותג תוספת של "דרום 1996 בע"מ", על מנת שיישמר הבידול ויחד עם זאת הוא יכול להנות משם המותג שאותו כולם מכירים. בחנות מדגישים בצורה בולטת כי אין קשר בינם החדשה לרשת כפר השעשועים. יחד עם זאת, הורביץ הוא גם זכיין של חנויות "כפר השעשועים" ביכין סנטר ובקניון סירקין. "הגענו ללוקיישן עם פוטנציאל רב", אמר לנו כשביקרנו במקום. "מפתיחת החנות, אנו חשים תנועה ערה של תושבי השכונות שמגיעים אלינו ומוצאים סחורה טובה במחירים הזולים בעיר".

 

אסטרונאוט נחת בכפר השעשועים דרום פתח תקווה
אסטרונאוט נחת בכפר השעשועים דרום פתח תקווה

תחפושת ממחירים 50 עד 200 ש"ח - ואתם מסודרים

שוק הצעצועים הוא שוק יציב ונהנה ממכירות טובות בכל ימות השנה, בטח בעידן בו הילדים דורשים וכמעט תמיד מקבלים. בפתח תקווה יש כבר עשרות חנויות צעצועים, של רשתות ועצמאיות ולכן התחרות היא קשה, אבל עכשיו מה שמעניין את כולם זה פורים. כן, היום כבר מתכננים את זה לפחות חודש לפני, בטח אם יש משפחה עם הרבה ילדים, שלכל אחד יש את הרצונות שלו.

בחנות מצאנו מבחר ענק של תחפושות ואביזרים, לבנים ולבנות. הלהיט הוא המותג "שושי זוהר", שהתחפושות שלו יקרות מהאחרים, בין 90 ל-200 ש"ח ש"ח לתחפושת קומפלט איכותית. חיפשנו את מתן (אסטרונאוט) והילה (לוחמת), שהגיעו לחנות וסגרו להם את הפינה של פורים וראש שקט לאמא.

עם כל האביזרים, זה עלה 450 ש"ח, לא זול, אבל הלכנו על הדה-בסט – כולל אביזרים. אגב, ברשת מבטיחים לעשות הנחות ספונטניות למשפחות שייקנו למספר רב של ילדים. אגב מספר רב של ילדים, בחנות יש גם גם מוצרים ממוקדים ומיועדים למגזר הדתי.

 

ישראל הורביץ, בעלים ומנכ"ל "כפר השעשועים דרום"
ישראל הורביץ, בעלים ומנכ"ל "כפר השעשועים דרום"

פתוחה גם במוצ"ש

בחנות גם מצאנו מגוון של תחפושות מ-49.9 עד 100 ש"ח ואפשר לקבל הנחות אם מצטרפים למועדון הלקוחות (בחינם). בכלל נראה כי המחירים של הצעצועים הפשוטים הם די זולים, קרובים למחירי "סטוק", לדוגמא מכונית שלט רק ב-25 ש"ח וכן סט תופים גדול של דיסני רק ב 30 ש"ח. מחירים בהחלט תחרותיים ביחס לשער חנויות הצעצועים בפתח תקווה, בטח של הרשתות.

הגישה לחנות היא נוח, גם רגלית וגם עם אוטו, אפשר כמעט תמיד למצוא חנייה בחניון Giss-In ובפינסקר. בחנות גם מעניקים הנחות לגננות ומוסדות בקניה מרוכזת. שעות הפתיחה של החנות הן מתשע בבוקר עד תשע בערב וביום יום שישי עד 14:00. במוצ"ש החנות נפתחת חצי שעה אחרי צאת השבת.
טלפון: 03-9316475

עוד ב-בשיתוף-עם

עתיד ביטוח משה שימשי תומר קיויתי

צפו: סוכנות הביטוח עתיד בטוח עברה למשרדים החדשים בב.ס.ר סיטי פתח תקווה (וידאו)

החברה ציינה אתמול עם סוכניה , עובדיה ונצגי חברות הביטוח ובתי השקעות את חג הפסח בהרמת כוסית במשרדי החברה המעוצבים בבניין C קומה 6 במתחם, לאחר שעברו אליהם מרחוב הסיבים. בחברה, שמ-2013 הולכת וגדלה, מחפשים תמיד סוכנים טאלנטים מהעיר ומחוצה לה, שרוצים לצמוח תחת חברת ביטוח מצליחה. תומר קיויתי, בעלים ומנכ"ל: "אנחנו שמחים על המעבר למשרדים החדשים. השקענו כאן המון

המשך קריאה »
זויה צ'רקסקי, “Let My People Go”, שנות האלפיים, אוסף לוין

עופר לוין: " לזויה צ'רקסקי ביטוי אמנותי מיוחד המתכתב עם המציאות הישראלית"

האמנית זויה צ'רקסקי עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות תערוכה חדשה שלה במוזיאון היהודי בניו-יורק בשם "7 באוקטובר, 2023". בתערוכה מוצגות 12 עבודות המהוות ביטויים עזים למעשי הזוועה שבוצעו בידי חמאס. עבור חובבי האמנות בישראל שהתוודעו בעבר ליצירותיה של צ'רקסקי, עבודותיה הנוכחיות הן המשך ישיר לתהליך ארוך שנים של עיסוק ביקורתי בסוגיות רגישות במציאות הישראלית והיהודית.

המשך קריאה »
דניאל כהן תאטרון המסילה פתח תקווה

צפו: למעלה מ-300 צופים באולם מלא בהופעה של דניאל כהן בתאטרון המסילה פ"ת

הסטנדאפיסט הלוהט סגר במוצ"ש האחרון עוד "סולד אאוט" בעיר עם הופעה מלאה בצחוקים באולם ההופעות שבאם המושבות, שברח' האחים בכר. הרבה יותר מ"ערב סביר", כמו שהוא קורא להופעה. כהן לא חסך במילים, נגע בכל סוגי הקהלים, כשהכל מתובל בתוכן אקטואלי. כששאלנו, הוא לא התאפק לצחוק עלינו: ״פתח תקווה היא עיר שיש בה את כל מחזור החייםֿ, מתחיל בבלינסון ונגמר בבית עלמין ירקון".

המשך קריאה »

שחזור מידע נתונים בסביבות עבודה היברידיות: אתגרים ופתרונות לקראת שנת 2024

בעולם העסקי המודרני, אנו עדים למעבר משמעותי לסביבות עבודה היברידיות, שבהן נתונים ומידע נמצאים הן בענן והן במערכות מקומיות. המעבר הזה מעלה אתגרים חדשים בתחום שחזור מידע, כאשר ארגונים צריכים להתמודד עם סיטואציות בהן מידע חיוני נמצא בסכנה או אבד. במאמר זה נסקור את האתגרים שהמצב יוצר ואת הפתרונות להם – בראייה לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading