ווק ריפבליק פתח תקווה בגיסין Giss-in

צ'יינה טאון פינת גיסין: "ווק ריפבליק" פתחה היום את הסניף החדש ב-Gissin פתח תקווה

רשת המסעדות האסיאתית העבירה לשכונת אם המושבות את הסניף הותיק מיכין (Y-center) ובונה כי הלוקיישן בסביבה שכונתית רבת אוכלוסין, יוכיח את הפוטנציאל המסחרי שלו והמקום יהיה מלא בסועדים, חובבי אוכל הרחוב המוקפץ וגם בונים כמובן על אלה שיזמינו הביתה, או יבואו לקחת. "צאו מהבית וכנסו לרחוב", הוא המוטו של צמד הבעלים אחים, אלון ורונן מלינגר, שהקימו את הרשת לפני 8 שנים.

מתחם Giss-in על רחוב גיסין באם המושבות החדשה, נפתח רק לפני פחות משנה וכבר היום הוא נחשב למעוז קולינריה מכובד, שאפשר למצוא בו כמעט כל מה שהקהל הפתח תקוואי אוהב לאכול, אבל "ווק ריפאבליק", הוא עסק האוכל האסייאתי הראשון שנפתח בו, אחרי בשר (קרייזי מיט), פיצה (פופולו), איטלקי (ג'ויה), בי פרש (שייקים), מאפים (תחנת לחם ולחם ארטיזן) ושווארמה (יאשקה שיפתח בקרוב).

ווק ריפבליק WOOK REPUBLIC - רשת ללא זכיינות
ווק ריפבליק WOOK REPUBLIC - רשת ללא זכיינות

אופציה לאוכל סיני בשבת בצהרים

הפתח תקוואים מכירים כבר את "ווק ריפבליק", הודות לסניף ב-Y-CENTER (יכין), שהוקם לפני מספר שנים ולמרות שנחל הצלחה, הוחלט לסגור אותו לעבור ל-Giss-in. "ווק ריפבליק הוא אוכל רחוב שמחובר לרחוב" מסביר הבעלים רונן מלינגר את סיבת המעבר. " חיפשו מקום שיהיה על הרחוב ובסמוך לשכונות מגורים – דבר שיכין סנטר לא יכול היה להציע".

את הרשת פתח רונן עם אחיו אלון לפני שמונה שנים, כשהסניף הראשון היה ברחוב בן יהודה בתל אביב, ומאז פתחו גם בשכונת פלורנטין, ברמת החייל, באלנבי ובלונדון מיניסטור בשאול המלך – כך שכמעט אין תל אביבי שלא מכיר את המותג. כמו הסניפים בתל אביב, גם הסניף בפתח תקווה יהיה פתוח בשבת, מה שיגביר את האטרקטיביות שלו בקרב האוכלוסייה החילונית הרבה שמתגוררת מרחק הליכה מהסניף – אם המושבות החדשה והישנה, נווה גן, נווה דקלים ותושבי שכונת קרול.

"הרשת היא בבעלות ולא בזכיינות", מסביר מלינגר את האסטרטגיה העסקית של ווק ריפבליק. "החלטנו להתמקד בתל אביב כדי לייצר רשת חזקה בעיר המובילה מבחינה קולינרית במדינה. השלב הבא אחרי פתח תקווה, יהיה פתיחה בערים נוספות". לפני 5 שנים הרשת הפכה להיות בינלאומית אם פתיחת סניף ראשון בבלגרד, בירת סרביה, שאחריו הוקם שם סניף נוסף.

ווק ריפבליק פתח תקווה - בונים על חובבי אוכל רוחב אסיאתי
ווק ריפבליק פתח תקווה - בונים על חובבי אוכל רוחב אסיאתי

בין 43 ל-49 ש"ח למנות ווק

אז מה יש בתפריט? הכל מבוסס על טהרת הווק וההקפצה, כשאפשר לבחור מבוסס על נודלס (אטריות), פרייד רייס (אורז) וספיישלים כמו פפר שרימפס ב-49 ש"ח. מחירי מנות הווק הרגילים נעים בין 43 ש"ח (פאד תאי) ל-49 ש"ח (ביף רייס נודלס). יש גם מנות צד כמו אגרול (22 ש"ח) וכיסוני עוף (28 ש"ח). לצד מנות האוכל אפשר גם לקנות שתייה קלה ובירת "רד סטרייפס" ג'מאייקנית.

"ווק ריפבליק מציעה אלטרנטיבה אופנתית וממותגת לחובבי האוכל האסייתי", מסביר מלינגר את הייחודיות של הרשת. "אנחנו מביאים את הרחוב האסייאתי ישר לתושבי פתח תקווה, בלי מסכים ובלי פילטרים. אוכל רחוב אמיתי וטרי העשוי מחומרי גלם טריים המגיעים מהשווקים המקומיים. אצלנו אין צלחות וכל המנות מוגשות בכלי "טייק-אווי). כמו שאתם רואים, האווירה הקלילה ואין לנו גינונים של מסעדה".

ווק ריפבליק פתח תקווה - בקרוב גם משלוחים

"מחירים נמוכים ב-20-30 אחוז מהמתחרים"

גודלו של הסניף הוא כ-60 מ"ר עם סך הכל 24 מקומות ישיבה בפנים ובחוץ ואם יהיה צורך, יוסיפו עוד מקומות. התפריט והמחירים בסניף זהים לאלו שבשאר הרשת. בווק ריפבליק מתגאים בחומרי הגלם המובחרים בהם משתמשים וכן במחירים, שלדברי מלינגר הם "נמוכים בכ-20%-30% מהמתחרים בקטגוריה שלהם". 

שעות הפתיחה של הסניף בן ראשון עד שבת בין השעות 12 בצהרים לחצות בלילה. משלוחים זמינים באפליקציה המשלוחים של וולט ותן ביס ובקרוב גם יהיו משלוחים של הרשת. איסוף עצמי יהיה ניתן לבצע באתר הרשת. בווק ריפבליק מציינים כי המחירים באיסוף עצמי נמוכים יותר מהמחירים במשלוח, זאת כדי לגרום ללקוחות להגיע למקום וליהנות מהחוויה שלו. 

על האש: ווק ריפבליק פתח תקווה
התמונות (חוץ מהפותחת) באדיבות ווק ריפבליק

ווק ריפבליק פתח תקווה על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading