ווק ריפבליק פתח תקווה בגיסין Giss-in

צ'יינה טאון פינת גיסין: "ווק ריפבליק" פתחה היום את הסניף החדש ב-Gissin פתח תקווה

רשת המסעדות האסיאתית העבירה לשכונת אם המושבות את הסניף הותיק מיכין (Y-center) ובונה כי הלוקיישן בסביבה שכונתית רבת אוכלוסין, יוכיח את הפוטנציאל המסחרי שלו והמקום יהיה מלא בסועדים, חובבי אוכל הרחוב המוקפץ וגם בונים כמובן על אלה שיזמינו הביתה, או יבואו לקחת. "צאו מהבית וכנסו לרחוב", הוא המוטו של צמד הבעלים אחים, אלון ורונן מלינגר, שהקימו את הרשת לפני 8 שנים.

מתחם Giss-in על רחוב גיסין באם המושבות החדשה, נפתח רק לפני פחות משנה וכבר היום הוא נחשב למעוז קולינריה מכובד, שאפשר למצוא בו כמעט כל מה שהקהל הפתח תקוואי אוהב לאכול, אבל "ווק ריפאבליק", הוא עסק האוכל האסייאתי הראשון שנפתח בו, אחרי בשר (קרייזי מיט), פיצה (פופולו), איטלקי (ג'ויה), בי פרש (שייקים), מאפים (תחנת לחם ולחם ארטיזן) ושווארמה (יאשקה שיפתח בקרוב).

ווק ריפבליק WOOK REPUBLIC - רשת ללא זכיינות
ווק ריפבליק WOOK REPUBLIC - רשת ללא זכיינות

אופציה לאוכל סיני בשבת בצהרים

הפתח תקוואים מכירים כבר את "ווק ריפבליק", הודות לסניף ב-Y-CENTER (יכין), שהוקם לפני מספר שנים ולמרות שנחל הצלחה, הוחלט לסגור אותו לעבור ל-Giss-in. "ווק ריפבליק הוא אוכל רחוב שמחובר לרחוב" מסביר הבעלים רונן מלינגר את סיבת המעבר. " חיפשו מקום שיהיה על הרחוב ובסמוך לשכונות מגורים – דבר שיכין סנטר לא יכול היה להציע".

את הרשת פתח רונן עם אחיו אלון לפני שמונה שנים, כשהסניף הראשון היה ברחוב בן יהודה בתל אביב, ומאז פתחו גם בשכונת פלורנטין, ברמת החייל, באלנבי ובלונדון מיניסטור בשאול המלך – כך שכמעט אין תל אביבי שלא מכיר את המותג. כמו הסניפים בתל אביב, גם הסניף בפתח תקווה יהיה פתוח בשבת, מה שיגביר את האטרקטיביות שלו בקרב האוכלוסייה החילונית הרבה שמתגוררת מרחק הליכה מהסניף – אם המושבות החדשה והישנה, נווה גן, נווה דקלים ותושבי שכונת קרול.

"הרשת היא בבעלות ולא בזכיינות", מסביר מלינגר את האסטרטגיה העסקית של ווק ריפבליק. "החלטנו להתמקד בתל אביב כדי לייצר רשת חזקה בעיר המובילה מבחינה קולינרית במדינה. השלב הבא אחרי פתח תקווה, יהיה פתיחה בערים נוספות". לפני 5 שנים הרשת הפכה להיות בינלאומית אם פתיחת סניף ראשון בבלגרד, בירת סרביה, שאחריו הוקם שם סניף נוסף.

ווק ריפבליק פתח תקווה - בונים על חובבי אוכל רוחב אסיאתי
ווק ריפבליק פתח תקווה - בונים על חובבי אוכל רוחב אסיאתי

בין 43 ל-49 ש"ח למנות ווק

אז מה יש בתפריט? הכל מבוסס על טהרת הווק וההקפצה, כשאפשר לבחור מבוסס על נודלס (אטריות), פרייד רייס (אורז) וספיישלים כמו פפר שרימפס ב-49 ש"ח. מחירי מנות הווק הרגילים נעים בין 43 ש"ח (פאד תאי) ל-49 ש"ח (ביף רייס נודלס). יש גם מנות צד כמו אגרול (22 ש"ח) וכיסוני עוף (28 ש"ח). לצד מנות האוכל אפשר גם לקנות שתייה קלה ובירת "רד סטרייפס" ג'מאייקנית.

"ווק ריפבליק מציעה אלטרנטיבה אופנתית וממותגת לחובבי האוכל האסייתי", מסביר מלינגר את הייחודיות של הרשת. "אנחנו מביאים את הרחוב האסייאתי ישר לתושבי פתח תקווה, בלי מסכים ובלי פילטרים. אוכל רחוב אמיתי וטרי העשוי מחומרי גלם טריים המגיעים מהשווקים המקומיים. אצלנו אין צלחות וכל המנות מוגשות בכלי "טייק-אווי). כמו שאתם רואים, האווירה הקלילה ואין לנו גינונים של מסעדה".

ווק ריפבליק פתח תקווה - בקרוב גם משלוחים

"מחירים נמוכים ב-20-30 אחוז מהמתחרים"

גודלו של הסניף הוא כ-60 מ"ר עם סך הכל 24 מקומות ישיבה בפנים ובחוץ ואם יהיה צורך, יוסיפו עוד מקומות. התפריט והמחירים בסניף זהים לאלו שבשאר הרשת. בווק ריפבליק מתגאים בחומרי הגלם המובחרים בהם משתמשים וכן במחירים, שלדברי מלינגר הם "נמוכים בכ-20%-30% מהמתחרים בקטגוריה שלהם". 

שעות הפתיחה של הסניף בן ראשון עד שבת בין השעות 12 בצהרים לחצות בלילה. משלוחים זמינים באפליקציה המשלוחים של וולט ותן ביס ובקרוב גם יהיו משלוחים של הרשת. איסוף עצמי יהיה ניתן לבצע באתר הרשת. בווק ריפבליק מציינים כי המחירים באיסוף עצמי נמוכים יותר מהמחירים במשלוח, זאת כדי לגרום ללקוחות להגיע למקום וליהנות מהחוויה שלו. 

על האש: ווק ריפבליק פתח תקווה
התמונות (חוץ מהפותחת) באדיבות ווק ריפבליק

ווק ריפבליק פתח תקווה על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »