'מרכז עירוני למצוינות' יוקם בשכונת תקומה בראשות העירייה

בחסות העירייה: 'מרכז עירוני למצוינות' תוקם בשכונת תקומה

לראשונה, עיריית פתח תקווה פועלת לאישור תקצוב הקמת 'מרכז עירוני למצוינות' בשיתוף משרד החינוך, עבור תלמידי ותלמידות העיר פתח תקוה. 

המרכז העירוני למצוינות עתיד להתפרס על שטח של 2000 מ"ר ויוקמו בו מעבדות ומרחבי למידה מתקדמים לטובת למידה חווייתית, חדשנית ויזמית. על התכנון האדריכלי אחראית דפנה ב. חלפית.

ביחד עם הפיקוח והאגף למחוננים ומצטיינים במשרד החינוך, למידה במרכז העירוני למצוינות תהיה ייחודית ומאתגרת. היא תציע שימוש בפדגוגיות מגוונות לטיפוח תלמידות ותלמידים, החל מהגיל הרך ומעלה, בעלי יכולות גבוהות ומגוון של מענים לקידום מצוינות אישית, עירונית ולאומית. 

קידום מצוינות אישית, עירונית ולאומית.

בחינוך העל יסודי יינתן דגש על למידה אקדמית, רב תחומית, המבוססת על אקו-סיסטם עירוני, המאגד שיתופי פעולה עם חברות הייטק, מרכזי רפואה ומוסדות האקדמיה בעיר וסביב לה וזאת כמערכת רבת רבדים על מכלול הפרטים, הקבוצות, הארגונים, המשאבים העירוניים והקשר ביניהם. למידה זו תניב  שותפויות בין בתי הספר ליצירת קהילות הוראה ולפיתוח הפן החברתי של התלמידים. 

ראש העיר רמי גרינברג, שאמון על תכנית למצוינות, אמר: "העיר פתח תקווה יוזמת ומתחדשת כל הזמן, ושמה את החינוך בראש סדר העדיפויות. אין לי ספק שהמרכז העירוני למצוינות יהווה נדבך נוסף בעשייה החינוכית לקידום הנושא למען עתיד טוב יותר לתלמידי העיר ותדאג לייצר בעתיד הזדמנות ייחודית עבור התלמידים והתלמידות כמו גם חשיפה למגוון תחומים רחב״.

המרכז למצוינות יקום ברחוב רמת הגולן בשכונת תקומה.

עוד ב-מהנעשה בעיר

דפנה שנטל מחופשת בשניידר

פורים שמח בשניידר: האחיות הגשימו חלום לדפנה עם הלב המלאכותי – להתחפש לחיפושית

דפנה שנטל בת ה-5.5 נולדה עם הפרעה בקצב הלב ומוטציה גנטית, שיכולה להוביל לפגיעה בתפקוד הלב. היא הגיעה לבית החולים בפתח תקווה, לאחר שבחודשים האחרונים התפקוד הלבבי שלה התדרדר, עד למצב שלא יכול היה לתמוך בתפקוד מערכות הגוף. שנטל נזקקה לתמיכה חוץ גופית שתחליף את לבה, עד שתימצא תרומה ללב אנושי ותוכל לעבור השתלה מצילת חיים.

המשך קריאה »
מחויבים אורי אהד

מחויבים דרשו ספורט, קשרי חוץ ומינהלת תעסוקה בכניסה לקואליציית מועצת העיר פ"ת

הרשימה, שזכתה לשלושה מקומות במועצה ובכ-11,000 קולות של תושבי העיר בבחירות המקומיות 2024, אומנם ציפתה ליותר בקלפי, אבל בטוחה בכוחה להשפיע על פתח תקווה בחמש השנים הקרובות באמצעות תפקידי המפתח. יו"ר מחויבים, עו"ד אורי אהד, משאיר את המחלוקות מול רמי גרינברג בצד: "מברכים את ראש העיר על ההחלטה ומצפים לשיתוף פעולה פורה למען התושבים".

המשך קריאה »
רמי גרינברג - קואליציה רחבה

אחדות בפתח תקווה: גרינברג צפוי להכריז על קואליציה מקיר לקיר במועצת העיר

אחרי שהצליח להגיע לרוב מוחלט של כמעט 90% בבחירות לראשות העירייה ועל הדרך גם הכניס 13 מושבים עבור סיעתו "התחדשות", ראש העיר מאחד אליו את כל הסיעות – מחויבים, יחדיו, יש עתיד, ש"ס, העבודה-מרצ, יהדות התורה וישראל ביתנו – במועצה ללא אופוזציה עם 29 חברים. "הצלחנו להביא בשורה שטרם זכורה בעיר ויכולה לשמש מודל גם ברמה הארצית", מסר. ישיבת המועצה הראשונה תתקיים ביום שישי הקרוב.

המשך קריאה »
חלי פרידמן, ליאה צור, אור כרוזים, גלית כספי, בטי שרייבר

טד נשי: מיזם "She Ted – נשים מדברות חדשנות" ייפתח ביום שני הבא בפתח תקווה

המרכז לחדשנות, שפתחה העירייה לפני מספר חודשים במגדלי ב.ס.ר סיטי, יארח בתחילת שבוע הבא (18.3, שעה 18:30) את הפורמט, המורכב משלושה מפגשים לאורך השנה על טהרת המין הנשי, בו יועברו הרצאות מעוררות השראה, בסגנון מותג הועידות TED. במפגש הראשון, שצפוי להתקיים מול כ-130 נשים, יתקיימו הרצאות קצרות של ארבע דמויות מעוררות השראה, כל אחת מעולם תוכן אחר.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading