מיסטר מובייל פתח תקווה? איפה הכי כדאי לקנות אייפון 13 בפתח תקווה?

איפה הכי כדאי לקנות אייפון 13 בפתח תקווה? צפו בביקור במיסטר מובייל (ב-Giss-In)

אחרי שהתייאשנו מלחכות בתור ב-KSP בעמי ב.ס.ר סיטי, החלטנו לקפוץ לשכונת אם המושבות לחנות מיסטר מובייל, הנמצאת במתחם "זד מרקט" (רח' גיסין). המחיר בחנויות המובייל הקטנות הוא אולי קצת גבוה יותר מ-KSP ואייבורי, אבל שווה לשלם עוד כמה שקלים כדי לקבל את הליווי, ההתאמה האישית והיחס החם, שכל כך נדרשים, במיוחד כשמדובר במכשיר יוקרתי כמו אייפון 13.

במיסטר מובייל מציעים אייפון 13 ואת האביזרים הנלווים אליו, כמו: מטען מקורי, מגן מסך וקדמי ואחורי מותאם בצבעים שונים לבחירה, אוזניות אפל, אייר תג, אייר פוד ועוד. מסקר לא רשמי שביצענו בחנויות מובייל בעיר, עולה כי אייפון 13 הוא אחד מהמכשירים הנמכרים ביותר, בעיקר בקרב צעירים, שמחפשים מכשיר איכותי לשנים רבות, אבל כזה שעלותו היא כ-3000 ש"ח ולא 4500-5000 ש"ח, המחיר בהם נמכרים הטלפונים היקרים ביותר.

צפו בביקור:

טלפון לפרטים: 055-2952626

עוד ב-בשיתוף-עם

טוודרוס (טדי) אטנאו

משערייה לצהובים: טדי אטנאו בן ה-12 התקבל לאקדמיית המצוינים וחתם במכבי ת"א

ילד הפלא הפתח תקוואי, בן למשפחה יוצאת אתיופיה בת 12 ילדים, התגלה בקבוצת הילדים של מחנה יהודה, עבר למחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה – ועכשיו הוא בדרך לפריצה הגדולה בשנתון 2012 של התל אביבים (מכבי דרום, ילדים ב', ליגה ראשונה). בעונה שעברה, במדי הפועל, כבש 15 שערים ובישל שמונה – בדרך לנבחרת ישראל ולקריית שלום. "יש לו יכולות שלא רואים בגיל הזה", אומר סוכנו, רן רוזנטל

המשך קריאה »
או לוי קדם לייט פיט פתח תקווה חדר כושר פילאטיס פתח תקווה

פילאטיס וכושר לנשים בהריון: אור לוי-קדם מסטודיו "לייט-פיט" מראה איך עושים זאת (וידאו)

"זאת תקופה מאתגרת", הודתה מדריכת הפילאטיס והכושר הפתח תקוואית, שפגשנו השבוע בסטודיו שבבעלותה בשכונת עין גנים. עם בטן של חודש תשיעי היא מחכה לבת, כל זאת בזמן שמיכאל, בעלה הלוחם, יוצא שוב למילואים – לשלושה חודשים. מה שמחזק אותה (תרתי משמע), זה האימונים בסטודיו. "כשמתאמנות יוצאות מפה עם חיוך ענק על הפנים – זו המתנה הכי גדולה שניתנה לנו".

המשך קריאה »
גל ליטוש - חידוש וליטוש פרקט פתח תקווה

חידוש וליטוש פרקט בפתח תקווה: "גל ליטוש" יעשו הכל כדי לשדרג לכם את הרצפה

רצפת פרקט הפכה להיות סוג של סטנדרט עבור מגורים, משרדים ותעשייה בעיר. אם תשאלו מי שקונה דירה חדשה, או משפץ דירה בפתח תקווה – סיכוי רב שהוא יספר לכם שהוא שוקל לשים רצפת פרקט, כי אם כבר משקיעים – אז עד הסוף. אותו דבר לגבי בעלי משרדים, שרבים מהם הולכים על עץ, תרתי משמע. כל אלה כבר יודעים שרצפת הפרקט מחייבת לחדש וללטש אותה על ידי מקצוענים.

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading