חדר כושר לנשים בלבד - ספורטר פתח תקווה קניון סירקין

חדש ויחיד מסוגו בפתח תקווה: צפו בחדר כושר לנשים בלבד ב"ספורטר" בקניון סירקין

מבדיקה שביצענו עולה כי ה"ספורטר" במזרח העיר, הוא כיום האופציה המקצועית היחידה בפתח תקווה, למתאמנות שרוצות להתאמן בסביבה נשית בלבד, לאורך כל שעות היממה. במקום הושקעו כספים רבים במכשירי כושר מודרניים ומתקדמים, על מנת למקסם את חווית האימון, זאת לצד מכון ספא וקוסמטיקה צמודים. לילי גוטמן, בעלים: "נותנים לנשים בדיוק את המענה לו הן זקוקות".

הסניף הפתח תקוואי של רשת חדרי הכושר "ספורטר", שנפתח לפני כעשור בקניון סירקין, כבר מוכר לתושבי פתח תקווה, במיוחד לאלה ממזרח העיר. אלה שלאחרונה הוא הוסיף טוויסט נשי, בדמות חדר כושר לנשים בלבד, שנבנה בקומה השני של המכון. במקרה, או שלא, ביקרנו במקום בדיוק ביום האישה הבינלאומי (ב-8.3), שעה שפקדו אותו כבר מתאמנות, שניצלו את חופשת פורים, לאימון בוקר טוב.

צפו בביקור בספורטר פתח תקווה

לדברי אנשי ספורטר, ההחלטה לבנות חדר כושר לנשים, היא בעיקר תולדה של דרישה שהגיעה מנשים, שחיפשו מסגרת שתתאים יותר לאורח החיים שלהן ולדרך בה הן מעדיפות להתאמן. "נוצרה דרישה למסגרת כזאת, שהיא היחידה כיום בפתח תקווה, שתאפשר לנשים להתאמן עם נשים, בסביבה נשית", אמרה לפתח תקווה NEWS, לילי גוטמן, שבנוסף להיותה בעלת הרשת (עסק משפחתי), היא גם הקוסמטיקאית הראשית במכון הצמוד לחדר הכושר.

הכניסה לספורטר פתח תקווה - קניון סירקין
הכניסה לספורטר פתח תקווה - קניון סירקין

בספורטר פתח תקווה הולכים על קונספט, שיעניק לנשים יגיעו אליו, את המענה המושלם, גם מבחינה בריאותית וגם מבחינה אסתטית – והכל במקום אחד תחת מעטפת אחת. "בספורטר אנחנו נותנים הזדמנות לנשים, שמחפשות את ההפרדה להפיק מעצמן את המירב", אומרת גוטמן. "מאחר והסביבה היא סביבה נשים, הן מתאמנות והן מדריכות וגם מכשירי הכושר מותאמים לנשים. נותנים לנשים בדיוק את המענה לו הן זקוקות".

ספורטר פתח תקווה - מועדון הכושר היחיד בפתח תקווה עם חדר כושר לנשים
ספורטר פתח תקווה - מועדון הכושר היחיד בפתח תקווה עם חדר כושר לנשים

רשת ספורטר הוקמה בשנת 1993 והיא אחת מהחברות הוותיקות בענף הכושר ובריכות השחייה. במהלך השנים התרחבה הרשת וכיום היא מפעילה, יחד עם ספורטר פתח תקווה, 8 מועדוני כושר ובריכות שחייה בפריסה ארצית. הרשת מעסיקה כ-200 עובדים במגוון תפקידים: מדריכי כושר, מדריכי סטודיו, נציגי קבלה ומכירות, מצילים, מפעילי בריכות, מנהלי מועדון עובדי תחזוקה ועוד.

מכשירים מותאמים לנשים - ספורטר פתח תקווה

במועדון פועלים גם סטודיו לפילאטיס מכשירים אימוני EMS ומרכז קוסמטיקה. פרטים באתר: Www.sporter.co.il/pt

ספורטר פתח תקווה על המפה

עוד ב-בשיתוף-עם

קבוצת סופרין בבית החולים גהה

עובדי קבוצת הנדל"ן סופרין התנדבו במרפאת "אופק" בבי"ח גהה המטפלת בפגועי מלחמה

סופרין, אחת מקבוצות הנדל"ן המובילות בישראל, קיימו קיימה לאחרונה יום התנדבות משמעותי, בשלוחה של בית החולים לבריאות הנפש בפתח תקווה. עובדי החברה התגייסו למגוון משימות במרפאה, המעניקה טיפול נפשי לנפגעי טראומה, כולל נפגעי המלחמה האחרונה. עובדי החברה ביצעו עבודות שיפוץ, שדרוג ובנייה במתחם. שקלים, מנהלת כ"א בסופרין: "יום ההתנדבות מדגיש את מחויבות החברה לקהילה".

המשך קריאה »

השוער עדן אידלמן מפתח תקווה חתם בקבוצת נערים ב' של הפועל רמת גן גבעתיים

לאחר שבארבע השנים האחרונות סומן אידלמן בן ה-14.5 כשוער העתיד במחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה, הוא עוזב את סירקין והחל מהשבוע יצטרף לאימונים של האורדונים במכתש. אידלמן שמר בעונה שעברה על רשת נקייה ב-8 מתוך 19 המשחקים של הפועל פתח תקווה בעונה שחלפה וספג רק 15 שערים (הכי מעט חוץ ממכבי ת"א) בליגת דרג א' של ילדים א'.

המשך קריאה »

דרושים מתנדבים נוספים לאירוע הוקרה לחיילי שריון בפארק אפק ביום שישי

מחרתיים (5.7), בין 10:00 ל-14:00, צפוי להתקיים עוד אירוע למען החיילים, שמקריבים את נפשם במלחמת "חרבות ברזל". לאירוע צפויים להגיע מאות אנשים, חיילים מחטיבה 9232 ומשפחותיהם והמארגנים מחפשים כמה שיותר ידיים עוזרות להפעלת האירוע, שיכלול: דוכני יצירה, קעקועים ואיפור, משחקים, מופע וכמובן – "על האש" וכיבוד מכל טוב. נותני החסות: ארומה פתח תקווה, ZER4U, בסט רנט ויסמינה מגשי פירוט.

המשך קריאה »