פרויקט VICA PARK של קרסו ויתניה פתח תקווה

ויתניה וקרסו קיבלו אישור לעוד 40 אלף מ"ר משרדים בפרויקט VICA PARK פתח תקווה

לאחרונה דיווחו החברות לבורסה על אישור להגדלת הזכויות של הפרויקט מ 80,000 מ"ר ל 120,000 מ"ר מעל פני הקרקע באחד מהפרויקטים המסחריים המסקרנים בעיר. מדובר בקומפלקס משרדים ענק של בניין אחד בן 36 קומות, אליו יתווספו עוד 6 מבנים בני 11 קומות כל אחד, כשמסביב שטחי ציבור, שבילים עם צמחייה. עפר זיו, מנכ"ל ויתניה: "מרגישים ביקושים מחברות ענק מת"א המבקשות להתרחב".

את VICA PARK ליווינו עוד לפני ששם המותג הוצמד לפרויקט הענק של החברות ותיניה וקרסו נדל"ן, שנחשב לאחד מהפרויקטים הגדולים והמרכזיים הנבנים כיום באזור התעסוקה הצומח בפתח תקווה. בפעם הקודמת שביקרנו במקום, זה היה לפני כשמונה חודשים, כשהותקנה רפסודת הענק. היום, כפי שניתן לראות בשטח, הבנייה מתקדמת בקצב מהיר, כשצפי האכלוס הוא במהלך 2024 (בין שנה וחצי לשנה).

ויתניה קרסו VICA PARK פתח תקווה: צפו בהתקדמות בשטח

מביאים חברות מתל אביב לפתח תקווה

פארק העסקים החדש נבנה בקצה המזרחי של אם המושבות בצומת שלמה שמלצר וזבולון המר ובסמוך לקו האדום של הרכבת הקלה.במתחם שישתרע על שטח של כ-25 דונם, נבנים שטחי מסחר, הייטק ומשרדים. החברות ויתניה וקרסו מתכוונות לשווק את השטחים בעיקר לתעשיית ההיטק ולחברות מהמובילות במשק.

עפר זיו, מנכ"ל חברת ויתניה: "פרויקט VICA PARK עומד להיות אחד הפרויקטים הבולטים לתעסוקה ומסחר באזור התעסוקה המתחדש של פתח תקווה. מיקומו, בצמוד לציר הרכבת הקלה , לכביש 4 ולחיבור ישיר לרמת גן ומרכז תל אביב הופך אותו לבעל נגישות יוצאת דופן ולכן מייצר ביקושים גבוהים ביותר מצד חברות מובילות המחפשות להתרחב, הן מפתח תקווה עצמה והן מאזור גוש דן".

ויתניה קרסו - החל שלב הבנייה המתקדם
ויתניה קרסו - החל שלב הבנייה המתקדם

גם ב-VICA PARK מחכים לרכבת

מרכז עסקים פארק-טק בפתח תקווה (לשעבר קריית אריה) עבר בשנים האחרונות מתיחת פנים ואת מקומם של המוסכים והתעשייה הכבדה, תופסות חברות בכירות במשק בתחומי ההיי טק, הביטוח ועוד. המתחם נחשב לאחד ממתחמי ההייטק המובילים בארץ בכלל ובמרכז בפרט ומאכלס חברות כמו IBM, אינטל, אורקל, קודאק, מגדל חברה לביטוח, ביטוח ישיר, ועוד.

כפי שדיווחנו בתהליך החודשים האחרונים, הפארק טק עומד להתרחב ולאחרונה נחתמו באזור לא מעט עסקאות. בחלקו הצפון מזרחי של המתחם נמצאת תחנת רכבת ישראל ובמרחק של עשרות מטרים בודדים מהפרויקט מוקמת תחנה של הרכבת הקלה (הקו האדום), שצפויה להתחיל לזוז בחודשים הקרובים ותאפשר נגישות גבוה הן לעובדים במתחם והן למבקרים בו.

פרויקט VICA PARK מרח' זבולון המר
פרויקט VICA PARK מרח' זבולון המר

פרויקט ויתניה קרסו VICA PARK

עוד ב-נדלן

קרן ספרה רכשה מ"שיכון ובינוי" 50% מחניון שניידר פ"ת תמורת 91 מיליון ש"ח

עסקת הענק בתחום החניונים בפתח תקווה, הפכה לרשמית אתמול, לאחר שחברת קרנות הגידור המובילה בישראל הודיעה על חתימת הסכם, במסגרתו הקרן, תחת המותג PARK IN, תהיה שותפה במחצית מהבעלות על החניון החדש – השני בגודלו בעיר. העסקה בוצעה לפי שווי נכסי של 182 מיליון ש"ח לחניון, הכוללים תמורה של 31 מיליון ש"ח תמורת ההון העצמי, ו-60 מיליון ש"ח, המהווים 50% מחוב השותפות לבנקים

המשך קריאה »
נכס מסחרי להשכרה ז'בוטינסקי 105 פתח תקווה

מלך המזרנים OUT: שטח 100 מ"ר בחזית ז'בוטינסקי 105 פ"ת – מוצע להשכרה

לאחר שנים רבות, חנות המזרנים של על הרחוב הסואן, לפני הפנייה לרח' איינשטיין, פינתה את הנכס, שפעם הייתה בו חנות החיות "מלך האריות". איזה "מלך ייכנס" במקום, עדיין לא ידוע, מאחר שהשלט להשכרה נתלה רק לפני כשבוע וחצי. מדובר בלוקיישן אטרקטיבי בו חולפים עשרות אלפי אנשים מדי יום במכונית, ברגל וברכבת הקלה, שרואים היטב את המבנה בן שתי הקומות.

המשך קריאה »
אפעל 13 פתח תקווה על ציר ז'בוטינסקי צומת

בניין המשרדים אפעל 13 פתח תקווה של דמרי נפתח לשיווק: משכירים קומות שלמות

כל מי שעובר בצומת גהה בכניסה לעיר, ויש עשרות אלפים כאלה ביום, לא יכול שלא לשים לב לשלט ענקי עם מספר טלפון, המופיע על חזית הבניין, שפונה לתחילת רחוב ז'בוטינסקי. על מה שהיה פעם מוסך GMS, בנתה חברת הבנייה "דמרי בנייה וקבלנות" (לא להתבלבל עם חברת הנדל"ן י.ח. דמרי), בניין 'בוטיקי' בן 7 קומות על שטח כולל של 9110 מ"ר. השיווק כבר החל והבנייה צפויה להסתיים בדצמבר.

המשך קריאה »
נדל"ן מגורים פתח תקווה

הלמ"ס: עלייה של כמעט 50% במכירות דירה בפתח תקווה ברבעון האחרון לעומת הקודם

שוק נדל"ן המגורים בעיר מתאושש תשעה חודשים אחרי פרוץ המלחמה? עוד מוקדם לדעת, אבל הנתונים שפרסמה היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מראים מגמה משמעותית של עלייה בקצב מכירת הדירות (חדשות ויד שניה). למרות החששות והתחזיות הפסימיות בפתח תקווה מכרו בין מרץ למאי 24, לא פחות מ-539 דירות, לעומת 362 שמכרו בין דצמבר 23 לפברואר 24.

המשך קריאה »