VICA

צפו בהשלמת הרפסודה: "ויקה פארק" של ויתניה-קרסו בקריית אריה בשלבי התקדמות

ביקרנו היום במקום, מספר ימים אחרי שהושלמה יציקת הרפסודה, שתשמש את יסודות מגדל המשרדים הראשון של הפרויקט. היציקה נמשכה כ-20 שעות באמצעות 6 משאבות וכללה כ-4500 קוב בטון, שהובאו מארבעה מפעלי בטון שונים. הפרויקט המסחרי של שתי ענקיות הנדל"ן צפוי לכלול כ-120 אלף מ"ר בנוי של שימושים מעורבים – מסחר, תעסוקה ומשרדים. 

לפני יותר מתשעה חודשים (נובמבר 2021) דיווחנו לכם אל תחילת עבודות החפירה והדיפון של פרויקט ויתניה-קרסו בקריית אריה. ביום חמישי האחרון החל שלב משמעותי נוסף חדש, עם יציקת הרפסודה, במה שצפוי להיות אחד מהפרויקטים המסחריים הגדולים של פתח תקווה. בנוסף, התבשרנו על שם המותג של הפרויקט: "ויקה פארק", שמן הסתם מורכב משילוב של שמות החברות היזמיות – ויתניה וקרסו נדל"ן.

צפו בביקור בפרויקט VICA PARK (ויקה פארק) ב-30.8.22

פרויקט ויקה פארק ממוקם בקצה המזרחי של דרך אם המושבות, בקרבת הקו האדום של הרכבת הקלה ומתפרס על פני 25 דונם. על פי התב"ע, ניתן להקים כיום במקום כ-80,000 מ"ר למשרדים, תעסוקה ומסחר, ב-5 בניינים בני 8-10 קומות כ"א. ויתניה וקרסו נדל"ן מתכוונות לשווק את השטחים בעיקר לתעשיית ההייטק וחברות מובילות במשק.

בשלב הראשון יוקם מבנה המשרדים הראשון בשטח כולל של כ-12,500 מ"ר. במקביל, שואפות החברות להגדיל את הזכויות בפרויקט ל-120,000 מ"ר בנוי. האכלוס בשלב הראשון צפוי בעוד כשנתיים (סוף 2024). נכון להיום התקבלו זכויות יוצאות דופן בהיקפן לחניה תת קרקעית, שצפויה להכיל כ-2700 חניות.

יציקת הרפסודה בפרויקט VIKA PARK ויקה פארק

יציקת הרפסודה החלה ביום חמישי בערב, שעה שעשרות פועלים יצקו כ-4500 קוב בטון, שישמשו יסודות למגדל המשרדים הראשונים. היציקה, שבוצעה באמצעות 6 משאבות בטון בו זמנית, הסתיימה בשעות המאוחרות של יום שישי.

מרכז עסקים פארק-טק בפתח תקווה (לשעבר קריית אריה) עבר בשנים האחרונות מתיחת פנים ואת מקומם של המוסכים והתעשייה הכבדה, הולכות ותופסות חברות בכירות במשק בתחומי ההייטק, הפיננסים ועוד. כבר היום, המתחם נחשב לאחד ממתחמי ההייטק המובילים בארץ בכלל ובמרכז בפרט ומאכלס חברות כמו IBM, אינטל, אורקל, קודאק, מגדל חברה לביטוח, ביטוח ישיר, ועוד.

דגש על מפלס הקרקע

"פרויקט VICA PARK מתפרס על 25 דונם ומונה מספר מבני תעסוקה עם פיתוח סביבתי משמעותי ותקן חניה גבוה", אמר לפתח תקווה NEWS, מנכ"ל קרסו נדל"ן, דן פרנס. "מדובר במתחם תעסוקה, שאמור לייצר אקו-סיסטם שלם ויאפשר לנו לתת שירותים רבים יותר ממה שניתן לתת במסגרת בניין בודד, כמו: חדר כושר, אודיטוריום ושטחי אחסנה ולוגיסטיקה במפלס מינוס 1.

פרנס ציין כי בפרויקט ישימו דגש רב על מפלס הקרקע, שיציע שירותי מסחר מוקפדים ומגוונים. "הפרויקט עצמו ייצר נגישות גבוהה מאוד בשל המיקום הייחודי שלו, על צומת מרכזית של דרך אם המושבות ודרך זבולון המר, בכניסה הצפונית לפארק-טק ולפתח תקווה ובסמיכות לרכבת הקלה והכבדה"", הוסיף. 

פרויקט ויקה פארק על המפה

עוד ב-נדלן

קרן ספרה רכשה מ"שיכון ובינוי" 50% מחניון שניידר פ"ת תמורת 91 מיליון ש"ח

עסקת הענק בתחום החניונים בפתח תקווה, הפכה לרשמית אתמול, לאחר שחברת קרנות הגידור המובילה בישראל הודיעה על חתימת הסכם, במסגרתו הקרן, תחת המותג PARK IN, תהיה שותפה במחצית מהבעלות על החניון החדש – השני בגודלו בעיר. העסקה בוצעה לפי שווי נכסי של 182 מיליון ש"ח לחניון, הכוללים תמורה של 31 מיליון ש"ח תמורת ההון העצמי, ו-60 מיליון ש"ח, המהווים 50% מחוב השותפות לבנקים

המשך קריאה »
נכס מסחרי להשכרה ז'בוטינסקי 105 פתח תקווה

מלך המזרנים OUT: שטח 100 מ"ר בחזית ז'בוטינסקי 105 פ"ת – מוצע להשכרה

לאחר שנים רבות, חנות המזרנים של על הרחוב הסואן, לפני הפנייה לרח' איינשטיין, פינתה את הנכס, שפעם הייתה בו חנות החיות "מלך האריות". איזה "מלך ייכנס" במקום, עדיין לא ידוע, מאחר שהשלט להשכרה נתלה רק לפני כשבוע וחצי. מדובר בלוקיישן אטרקטיבי בו חולפים עשרות אלפי אנשים מדי יום במכונית, ברגל וברכבת הקלה, שרואים היטב את המבנה בן שתי הקומות.

המשך קריאה »
אפעל 13 פתח תקווה על ציר ז'בוטינסקי צומת

בניין המשרדים אפעל 13 פתח תקווה של דמרי נפתח לשיווק: משכירים קומות שלמות

כל מי שעובר בצומת גהה בכניסה לעיר, ויש עשרות אלפים כאלה ביום, לא יכול שלא לשים לב לשלט ענקי עם מספר טלפון, המופיע על חזית הבניין, שפונה לתחילת רחוב ז'בוטינסקי. על מה שהיה פעם מוסך GMS, בנתה חברת הבנייה "דמרי בנייה וקבלנות" (לא להתבלבל עם חברת הנדל"ן י.ח. דמרי), בניין 'בוטיקי' בן 7 קומות על שטח כולל של 9110 מ"ר. השיווק כבר החל והבנייה צפויה להסתיים בדצמבר.

המשך קריאה »
נדל"ן מגורים פתח תקווה

הלמ"ס: עלייה של כמעט 50% במכירות דירה בפתח תקווה ברבעון האחרון לעומת הקודם

שוק נדל"ן המגורים בעיר מתאושש תשעה חודשים אחרי פרוץ המלחמה? עוד מוקדם לדעת, אבל הנתונים שפרסמה היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מראים מגמה משמעותית של עלייה בקצב מכירת הדירות (חדשות ויד שניה). למרות החששות והתחזיות הפסימיות בפתח תקווה מכרו בין מרץ למאי 24, לא פחות מ-539 דירות, לעומת 362 שמכרו בין דצמבר 23 לפברואר 24.

המשך קריאה »