מגדל מגורים בפתח תקווה - ART PARK של קבוצת גבאי

בעלי דירות בפתח תקווה? ארבעה שירותים שאתם פשוט חייבים להכיר

כבעלי דירות, בין אם אתם עוברים מבית ישן ובין אם אתם עוברים לדירה חדשה, סביר להניח שתזדקקו לשירותי תחזוקה ולוגיסטיקה לניהול הנכס שלכם. כשמדובר בשירותי תחזוקה ולוגיסטיקה לבית, חיוני לזהות את החברות האמינות ביותר בשוק. במאמר הבא נחשוף ארבעה נותני שירות כאלה שיכולים להציע לכם את הפתרונות האידיאליים לכל הבעיות הטכניות בדירות שלכם.

גבעתי אחסנות - מחסנים לאחסון
גבעתי אחסנות - מחסנים לאחסון

1. עוברים דירה? אחסון תכולה בגבעתי אחסנות (באדיבות: גבעתי אחסנות)

כאשר מתכננים מעבר לדירה חדשה, בלא מעט מהפעמים יש צורך במקום שיהיה אפשר לאחסן את תכולת הדירה בבטחה עד למעבר המיוחל. מחסנים להשכרה עונים בדיוק על הצורך הזה ומספיקים אחסנה של ציוד לטווחי זמן שונים. בעזרת מחסנים להשכרה תוכלו לאחסן את תכולת הדירה שלכם במקום שתבחרו שיהיה בעיניכם מספיק אמין ובטוח.

הצורך באחסון של תכולת דירה הפך פופולרי במיוחד בשנים האחרונות. יותר ויותר אנשים חייבים פתרון אחסון אפקטיבי ובדיוק בשביל זה חברת גבעתי אחסנות פיתחה את שירותיה.

מהן הסיבות שבגללן צריך לאחסן את תכולת הדירה?

 

  • מעבר לדירה חדשה – יכול להיות שרכשתם דירה, אך אתם עדיין לא יכולים להיכנס אליה ויש צורך באחסון של חלק מהתכולה במחסן עד לכניסה לבית החדש.
  • נסיעה ארוכה לחו"ל – נסיעה לחו"ל לרילוקיישן או למסע ארוך יוצרת את הצורך באחסון של החפצים שלכם במקום בטוח לאורך כל זמן הטיסה. לכן, מחסנים להשכרה הינם הפתרון המושלם עבור צורך זה.
  • חוסר במקום – במידה ואתם עוברים לבית קטן יותר או שקניתם ציוד נוסף וכבר אין לכם מקום בבית, פתרון אחסון במחסן חיצוני יאפשר לכם לשמור על סדר בתוך הבית ועם זאת לשמור על כל הציוד שלכם אצלכם בצורה הנוחה ביותר.
מחסנים לאחסנה

300 מחסנים במתחם אחד

גבעתי אחסנות מתמחה במתן שירותים של אחסנה והובלה של ציוד לאחסון. לגבעתי יש כ-40 שנות ניסיון שהובילו אותה להיות חברה מובילה בתחומה. החברה מאמינה בשירות סבלני, אדיב ומקצועי הוא הדרך שלנו להצלחה.

גבעתי אחסנות מחזיקה באיזור התעשייה "לב הארץ" בכפר קאסם, מתחם אחסנה חדש וגדול (המתחם מכיל כ-300 מחסנים בגדלים וסוגים שונים). המתחם הינו חדש, טכנולוגי, נקי ושמור. גם במחסנים בתוך מתחם האחסנה  תוכלו למצוא ציוד מתקדם לרבות בקרת טמפרטורה ועד לקוד כניסה אישי. מעבר לכך מתחם האחסנה שמור 24/7 ע"י מאבטחים הנמצאים במקום וע"י מוקד אבטחה.

בנוסף לכל זה החברה מציעה שירותי הובלה, מוצרי אריזה וניקיון ובכך נותנת לכם את המעטפת שאתם צריכים באופן מרוכז.אם אתם עוברים דירה ומחסנים מקום לאחסן את כל הציוד שלכם, גבעתי אחסנות היא הכתובת עבורכם. מוזמנים להיכנס לאתר שלהם להמשך התקשרות וקבלת שירות 360 וליווי צמוד בכל המעבר שלכם.

פלמבר טק - איתור וייבוש מים

2. הנכס סובל מרטיבות תת רצפתית? הכירו את הפתרון האידיאלי (באדיבות: פלמבר טק)

לעיתים קרובות בעלי בתים עלולים לסבול מנזילות קבועות של מים אל מתחת לריצוף. הם כלואים מתחת לריצוף ועלולים ליצור בעיה חמורה. בעיה זו יכולה לגרום לנזקים רבים לחלקים בבית. כאשר מים כלואים מתחת לפנלים והריצוף יש צורך בפתרון דחוף ויעיל לבעיה. פתרון לבעיה זו הינו שירות ייבוש תת רצפתי של חברת פלמבר טק מקריית אונו.

חברת פלמבר טק מבינה את הצורך בלתת מענה לבעיה של מים כלואים תחת הריצוף, והיא מציעה שירותי ייבוש תת רצפתי.  שירות ייבוש תת רצפתי מורכב מפעולה המורכבת משני חלקים: חלק ראשון, מתבצע על ידי יניקת נוזלים אל תוך מיכל אגירה, בחלק השני מתבצעת דחיסה של אוויר חם ויבש למצע סומסום שנמצא מתחת לריצוף.

פלמבר טק מתמחה באיתור וייבוש נזקי מים בבתים פרטיים ומבנים ציבוריים. החברה מאמינה במתן פתרון יעיל ומהיר לצד שירות אדיב, אישי ומקצועי לכל לקוח. צוות העובדים מורכב מהנדסאי בניין שעברו את כל ההכשרות המקצועיות שיש ולמדו לעבוד עם כל המשאבות המתקדמות. בנוסף, צוות פלמבר טק מוביל בידע ושימוש בציוד מתקדם ביותר וטכנולוגי.

פלמבר טק - ייבוש תת רצפתי
פלמבר טק - ייבוש תת רצפתי

שירותים נוספים שפלמבר טק מספקת:

  • ייבוש חול רטוב – זהו שירות שעונה על הצורך של הצטברות הרבה חול מתחת למרצפות הבית. יש לא מעט סיבות שבגללן בעיה זו נוצרת, אבל הנפוצה מכל הסיבות היא פיצוצי צנרת. פלמבר טק משתמשת בכלים מתקדמים ובידע הרבה שלה על מנת לבצע את עבודתה בצורה הטובה ביותר.
  • ייבוש מצע סומסום – מצע סומסום הינו מעין תשתית טובה לשימוש בסוגים שונים של ריצופים, ולכן ניתן להשתמש בו בבתים רבים. 
  • שאיבת מים מתחת לריצוף – שירות זה נותן מענה לבעיות של ליקויי איטום או הצפות בבתים.

בואו לקבל מענה ייחודי ומתקדם לכל הנזילות שלכם ע"י חברת פלמבר טק!

PROVIEW - איתור נזילות

3. הגיע הזמן לשים לזה סוף: הפתרון לבעיות הנזילות (באדיבות: PROVIEW)

לעיתים אתם מרגישים בבית שלכם טפטוף, קירות רטובים, עובש וקילופים וירוקת על הקיר – כל אלו הם סימנים להתבטאות של נזילה בביתכם. ליקויים באיטום בחלק מהבית ונזילה בצנרת עלולים לגרום להופעת כל הנזקים שציינו. לכן עולה הצורך בפתרון לבעיה זו.

המענה הכי טוב לנזילות הן שירות איתור נזילות. כאשר ישנן בעיות בקירות, אינסטלטור מומחה משתמש בציוד משוכלל לרבות מצלמה תרמית בשביל לפענח את מקור הנזילה וכיצד לטפל בה.

מה עלול לגרום לנזילות? ישנם מספר גורמים העלולים לגרום לנזקים, להלן רשימת הגורמים:

  • צינורות המספקים לבית מים נקיים.
  • צינורות המובילים מים לביוב.
  • צינורות של מיזוג או הסקה.

חברת PROVIEW מבינה את הצורך במתן מענה לבעיית הנזילות בבתים, והיא מספקת שירותי איתור נזילות. PROVIEW הינה חברה מנוסה ומקצועית, שצברה ניסיון רב שנים בתחום הנזילות והאינסטלציה. החברה משלבת עבודה עם המכשירים והשיטות הטובות על מנת להבטיח תוצאות איכותיות ומתן פתרון יעיל לבעיות צנרת פשוטות ומורכבות כאחד.

מכשיר לאיתור נזילות - PROVIEW
מכשיר לאיתור נזילות - PROVIEW

ערכי השירות של החברה:

החברה מאמינה במספר ערכים המרכיבים את תודעת השירות שלה, והם:

  1. מקצוענות – חברת PROVIEW מבצעת את עבודות איתור הנזילות בדרך הכי מקצועית שניתן. הצוות מורכב מאנשי מקצוע שעברו את כל ההכשרות הנדרשות בשביל לתת מענה לכל הבעיות בשיטות העבודה הטובות והמתקדמות. בנוסף, הם יודעים כיצד לתפעל את המכשירים הכי מתקדמים בשביל לתת תוצאות איכותיות.
  2. ייעוץ – איתור נזילות תלוי מאוד בתזמון. עניין של תזמון נכון ותוכלו לצמצם את הנזקים הרבים שעלולים להיווצר. במידה ואתם רוצים לבצע בדיקה מקדימה כי אתם חושדים שיש לכם נזילה בבית, ואינכם יודעים את מקורה וכיצד לטפל בה – תוכלו לקבל ייעוץ אישי והמלצה לסוג הבדיקה שהכי כדאי לכם לבצע.
PROPRESS - שטיפה בלחץ

4. מכונה לשטיפה במים ששברה את השוק (באדיבות: PROPRESS)

כיום יש כל מיני שיטות לניקוי פסולת מרובה, לפתיחת סתימות בלחץ של מים, לצרכי חספוס בטון ועוד. ואחת מהן היא שימוש במכונת שטיפה בלחץ. בעשור האחרון השימוש במכונת שטיפה בלחץ מים הולך וצובר תאוצה. מכונות שטיפה בלחץ מים מיועדות לתת מענה למספר רב של בעיות. משתמשים בהן גם על מנת לתת פתרון ניקוי איכותי לניקוי משטחים מכל הסוגים. 

חברת פרופרס מבינה את הצורך החיוני של מכונות שטיפה בלחץ מים, ולכן היא מציעה שירותי מכירה של מכונות ושירותי שטיפה עם המכונות. חברת ProPress קיימת כבר כ-15 שנה בתחום זה, והיא עובדת בצורה מתמדת עם ספקיות והיצרניות מהמובילות בעולם. רוכשי המכונות מוזמנים להינות מהתלמדויות ושיעורים שאנו מציעים בתפעול ועבודה עם מכונות אלו.

ההכשרות שלנו מבוצעות ע"י אנשים מקצוע מהמנוסים אשר עברו בעצם את כל ההתלמדויות וההשתלמויות בעצמם. בפרופרס דואגים לבטיחות העבודה של לקוחותיהם. לכן הם מציעים לעבור את ההדרכות שלהם על מנת למנוע תאונות פגיעה. לשם כך, החברה מציעה למכירה אביזרים נלווים למכירה לרבות חליפות לחץ מים ומגפי מגן.

צפו בשינוע מכונת לחץ מים תעשייתית עם מנוף - פרופרס

שירותים נוספים שפרופרס מספקת

ריכזנו עבורכם את שאר השירותים שחברת ProPress  מציעה ללקוחותיה. שירותי תיקונים.

  • שירותים של מכשור מתקדם לשימוש במכונת שטיפה בלחץ מים שיוצרו ע"י חברה איטלקית מובילה. 
  • החברה מספקת שירות של התאמה אישית של המכונה והאביזרים הנלווים להם אתם זקוקים. שיטת העבודה שלנו הינה ייחודית ומתבססת על דרישות שונות כמו: התאמת מימדי המכונה, ספקית מים, אורך צינור ועוד.
  • שירותי תמיכה ואחזקה בפריסה ארצית.

אם אתם מחפשים לרכוש מכונת שטיפה בלחץ או מעוניינים לשכור שירותים בתחום, חברת ProPress הינה המקום האידיאלי עבורכם.

עוד ב-בשיתוף-עם

קבוצת סופרין בבית החולים גהה

עובדי קבוצת הנדל"ן סופרין התנדבו במרפאת "אופק" בבי"ח גהה המטפלת בפגועי מלחמה

סופרין, אחת מקבוצות הנדל"ן המובילות בישראל, קיימו קיימה לאחרונה יום התנדבות משמעותי, בשלוחה של בית החולים לבריאות הנפש בפתח תקווה. עובדי החברה התגייסו למגוון משימות במרפאה, המעניקה טיפול נפשי לנפגעי טראומה, כולל נפגעי המלחמה האחרונה. עובדי החברה ביצעו עבודות שיפוץ, שדרוג ובנייה במתחם. שקלים, מנהלת כ"א בסופרין: "יום ההתנדבות מדגיש את מחויבות החברה לקהילה".

המשך קריאה »

השוער עדן אידלמן מפתח תקווה חתם בקבוצת נערים ב' של הפועל רמת גן גבעתיים

לאחר שבארבע השנים האחרונות סומן אידלמן בן ה-14.5 כשוער העתיד במחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה, הוא עוזב את סירקין והחל מהשבוע יצטרף לאימונים של האורדונים במכתש. אידלמן שמר בעונה שעברה על רשת נקייה ב-8 מתוך 19 המשחקים של הפועל פתח תקווה בעונה שחלפה וספג רק 15 שערים (הכי מעט חוץ ממכבי ת"א) בליגת דרג א' של ילדים א'.

המשך קריאה »

דרושים מתנדבים נוספים לאירוע הוקרה לחיילי שריון בפארק אפק ביום שישי

מחרתיים (5.7), בין 10:00 ל-14:00, צפוי להתקיים עוד אירוע למען החיילים, שמקריבים את נפשם במלחמת "חרבות ברזל". לאירוע צפויים להגיע מאות אנשים, חיילים מחטיבה 9232 ומשפחותיהם והמארגנים מחפשים כמה שיותר ידיים עוזרות להפעלת האירוע, שיכלול: דוכני יצירה, קעקועים ואיפור, משחקים, מופע וכמובן – "על האש" וכיבוד מכל טוב. נותני החסות: ארומה פתח תקווה, ZER4U, בסט רנט ויסמינה מגשי פירוט.

המשך קריאה »