מגדל שופ TIME שופ טיים פתח תקווה

צפו: מגדל "שופ TIME" של חברת "רושו" יצא לשיווק פריסייל במחיר של 11,500 ש"ח למ"ר

לארבעת המגדלים של ב.ס.ר סיטי, יצטרף בעוד מספר שנים מעבר לכביש, על תוצרת הארץ פינת דרך רבין, אח קטן (שבהמשך עוד יכול לגדול), בדמות מגדל בן 17 קומות, שייבנה על בסיס מרכז הבילויים באחד מהלוקיישנים הכי מרכזיים בפתח תקווה. לפני מספר ימים נתלה שלט ענק שמפנה למכירת משרדים – כשהכיוון הוא חברות גדולות שיירכשו קומות שלמות. צפו בתמונות מהשטח.

התחרות הגבוהה בשוק הנדל"ן המסחרי בפתח תקווה מקבלת ביטוי נוסף, עם מחיר אטרקטיבי למכירת משרדי ענק במגדל בסטנדרט מודרני וחדשני, כשמתחת אחד ממקומות הבילוי הכי נחשקים בפתח תקווה. מי שרוצה להוריד כוס בירה אחרי יום עבודה קשה, אפילו לא צריך לחצות את הכביש. ב"רושו שיווק ופרסום" מכוונים לחברות גדולות, חלקן נמצאות בתל אביב, הרצליה ורמת גן, שפערי המחירים יקרצו להם.

צפו: מגדל שופ TIME פתח תקווה החל בשיווק (שידור בכורה ב: 22:25, 30.3)

17 קומות, 1265 מ"ר לקומה + 20 חניות לכל קומה

ב"רושו" מחכים להיתרים אחרונים לפני תחילת הבנייה, שצפויה לקרות כבר ב-2023, בדרך לשלב א', שיהיה מגדל בן 17 קומות, כשכל קומה היא בשטח של 1265 מ"ר + מרפסות מכל צד וכ-20 חניות לכל קומה. סה"כ מדובר בפרויקט גדול של 20 אלף מ"ר משרדים – וזה לא כולל את מתחם הבילויים "שופ טיים", שכולל מסעדות, מזון מהיר, ברים ואולם אירועים – מהנחשבים בפתח תקווה.

השלט של רושו יזמות ושיווק - שנתלה על קירות המבנה על דרך רבין פתח תקווה
השלט של רושו יזמות ושיווק - שנתלה על קירות המבנה על דרך רבין פתח תקווה

מחירים פחותים מתל אביב, רמת גן והרצליה בכ-30%

הלוקיישן האטרקטיבי יקבל בוסט נוסף, כאשר הרכבת הקלה, שתחנה שלה נמצאת מרחק עשרות מטרים משם, תעצור, תוריד ותעלה את הנוסעים הרבים, שיגיעו מגוש דן. יש לצייין כי מחירי המשרדים באיזורים האטרקטיביים בתל אביב, רמת גן והרצליה, שם המחירים יכולים להגיע ל-30% יותר – ואף יותר במגדלים היוקרתיים. מי שיקנה משרד במגדל "שופ TIME", יעשה זאת לא רק כדי לאכלס צוות עובדים, אלא גם כסוג של השקעה – שתשתלם מאוד בעתיד.

הכניסה למתחם שופ טיים פתח תקווה

מבססים אחיזה בפתח תקווה

"רושו שיווק ופרסום" היא חברת בת של "רושו הנדסה ויזמות בע"מ", של בני הזוג צביקה ועינת רושו. החברה נותנת שירותים מלאים של נדל"ן מניב, עם צוות מומחים מתחומי ההנדסה, אדריכלות ושיווק נדל"ן מניב. לחברה פרויקטים מוכרים וידועים בפתח תקווה, ביניהם מתחם שופ TIME, מתחם Giss-IN ברח' גיסין וכמובן ב.ס.ר סיטי, שכרגע נמצא בעיצומו של אכלוס, לאחר פתיחה לפני כשנה.

מיקום פרויקט מגדל שופ טיים פתח תקווה

לדברי מישל וקנין, מנהל השיווק ב"רושו" מדובר ב"פרוייקט היחיד ברמת סיב לרכישת קומות משרדים במיקום הכי אטרקטיבי בפ״ת בפרט ובגוש דן בכלל". ברושו מקווים ששלב א' בפרויקט יצליח, לקראת שלב ב', בו אמור המגדל להשלים 40 קומות. אגב, למלון פרימה לינק צפוי לקום מתחרה, כשמלון נוסף אמור להיבנות בפרויקט. 

הדמיית פרויקט שופ טיים פתח תקווה
הדמיית פרויקט שופ טיים פתח תקווה

עוד חדש בפתח תקווה

ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
חגי יהודה בש

שבוע לאחר שטבע בבריכה בצימר: נקבע מותו של חגי יהודה בש מפתח תקווה

במשך ימים ארוכים נלחמו בבית החולים פוריה בטבריה על חייו של הילד בן ה-5, אבל הלילה (בין חמישי לשישי) כוחו לא עמד לו והוא נפטר. חגי, שהתחנך בתלמוד תורה ברכת יעקב, הוא בנו של הרב אריאל שלמה בש, רב ידוע בעיר מקהילת חברון היכל יחזקאל שבעיר ושל אשתו תמר – טבע במהלך חופשה משפחתית. בשעה זו הוא מובא למנוחות בבית העלמין סגולה.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading