מגדל שופ TIME שופ טיים פתח תקווה

צפו: מגדל "שופ TIME" של חברת "רושו" יצא לשיווק פריסייל במחיר של 11,500 ש"ח למ"ר

לארבעת המגדלים של ב.ס.ר סיטי, יצטרף בעוד מספר שנים מעבר לכביש, על תוצרת הארץ פינת דרך רבין, אח קטן (שבהמשך עוד יכול לגדול), בדמות מגדל בן 17 קומות, שייבנה על בסיס מרכז הבילויים באחד מהלוקיישנים הכי מרכזיים בפתח תקווה. לפני מספר ימים נתלה שלט ענק שמפנה למכירת משרדים – כשהכיוון הוא חברות גדולות שיירכשו קומות שלמות. צפו בתמונות מהשטח.

התחרות הגבוהה בשוק הנדל"ן המסחרי בפתח תקווה מקבלת ביטוי נוסף, עם מחיר אטרקטיבי למכירת משרדי ענק במגדל בסטנדרט מודרני וחדשני, כשמתחת אחד ממקומות הבילוי הכי נחשקים בפתח תקווה. מי שרוצה להוריד כוס בירה אחרי יום עבודה קשה, אפילו לא צריך לחצות את הכביש. ב"רושו שיווק ופרסום" מכוונים לחברות גדולות, חלקן נמצאות בתל אביב, הרצליה ורמת גן, שפערי המחירים יקרצו להם.

צפו: מגדל שופ TIME פתח תקווה החל בשיווק (שידור בכורה ב: 22:25, 30.3)

17 קומות, 1265 מ"ר לקומה + 20 חניות לכל קומה

ב"רושו" מחכים להיתרים אחרונים לפני תחילת הבנייה, שצפויה לקרות כבר ב-2023, בדרך לשלב א', שיהיה מגדל בן 17 קומות, כשכל קומה היא בשטח של 1265 מ"ר + מרפסות מכל צד וכ-20 חניות לכל קומה. סה"כ מדובר בפרויקט גדול של 20 אלף מ"ר משרדים – וזה לא כולל את מתחם הבילויים "שופ טיים", שכולל מסעדות, מזון מהיר, ברים ואולם אירועים – מהנחשבים בפתח תקווה.

השלט של רושו יזמות ושיווק - שנתלה על קירות המבנה על דרך רבין פתח תקווה
השלט של רושו יזמות ושיווק - שנתלה על קירות המבנה על דרך רבין פתח תקווה

מחירים פחותים מתל אביב, רמת גן והרצליה בכ-30%

הלוקיישן האטרקטיבי יקבל בוסט נוסף, כאשר הרכבת הקלה, שתחנה שלה נמצאת מרחק עשרות מטרים משם, תעצור, תוריד ותעלה את הנוסעים הרבים, שיגיעו מגוש דן. יש לצייין כי מחירי המשרדים באיזורים האטרקטיביים בתל אביב, רמת גן והרצליה, שם המחירים יכולים להגיע ל-30% יותר – ואף יותר במגדלים היוקרתיים. מי שיקנה משרד במגדל "שופ TIME", יעשה זאת לא רק כדי לאכלס צוות עובדים, אלא גם כסוג של השקעה – שתשתלם מאוד בעתיד.

הכניסה למתחם שופ טיים פתח תקווה

מבססים אחיזה בפתח תקווה

"רושו שיווק ופרסום" היא חברת בת של "רושו הנדסה ויזמות בע"מ", של בני הזוג צביקה ועינת רושו. החברה נותנת שירותים מלאים של נדל"ן מניב, עם צוות מומחים מתחומי ההנדסה, אדריכלות ושיווק נדל"ן מניב. לחברה פרויקטים מוכרים וידועים בפתח תקווה, ביניהם מתחם שופ TIME, מתחם Giss-IN ברח' גיסין וכמובן ב.ס.ר סיטי, שכרגע נמצא בעיצומו של אכלוס, לאחר פתיחה לפני כשנה.

מיקום פרויקט מגדל שופ טיים פתח תקווה

לדברי מישל וקנין, מנהל השיווק ב"רושו" מדובר ב"פרוייקט היחיד ברמת סיב לרכישת קומות משרדים במיקום הכי אטרקטיבי בפ״ת בפרט ובגוש דן בכלל". ברושו מקווים ששלב א' בפרויקט יצליח, לקראת שלב ב', בו אמור המגדל להשלים 40 קומות. אגב, למלון פרימה לינק צפוי לקום מתחרה, כשמלון נוסף אמור להיבנות בפרויקט. 

הדמיית פרויקט שופ טיים פתח תקווה
הדמיית פרויקט שופ טיים פתח תקווה

עוד חדש בפתח תקווה

מכבי פתח תקווה בבראגה

כובשים את בראגה? מכבי פתח תקווה חוזרת היום לשחק באירופה אחרי 19 שנים

במכבי נשלמות ההכנות לקראת המשחק הערב (22:30, שידור בספורט 2) מול בראגה בפורטוגל, במסגרת הסיבוב הראשון של הליגה האירופית. השחקנים יעלו לדשא כאנדרדוג, אבל חדורי אמונה שהם יכולים לעשות הפתעה ולהביא תוצאה טובה, שתיתן להם מקדמה לגומלין, שיתקיים ביום חמישי הבא (1.8) בסופיה. בינתיים, כ-150 אוהדים הגיעו לבראגה וכ-80 הבטיחו מקום לצפייה משותפת במשחק במסעדת BBB ביכין.

המשך קריאה »
יצחק שדה 1-19 פתח תקווה - לפני אחרי

תוכנית פרויקט פינוי-בינוי יצחק שדה 1-19 פתח תקווה – הופקדה היום במחוזי

עוד שלב בדרך למימוש אחד מהפרויקטים המשמעותיים ביותר בתחום ההתחדשות העירונית בעיר. שכונת רמת ורבר צפויה לחדש את פניה עם פרויקט על שטח של 14.7 דונמים, בו ייהרסו 180 יח"ד ישנות ובמקומם יוקמו 5 מגדלי מגורים חדשים ובטוחים, שיכללו לא פחות מ-630 יח"ד חדשות עם 5 קומות מסד מגורים וחזיתות מסחריות. לדברי היזמים, טקסטון מקבוצת עמים: בנייה – תוך שנתיים.

המשך קריאה »
נורית אבני שפירא

נורית אבני שפירא מונתה למנהלת המרכז החינוכי בביה"ח שניידר בפתח תקווה

עיריית פתח תקווה הודיעה כי שפירא, בעלת ניסיון של כמעט שלושה עשורים במערכת החינוך עם מתבגרים על הרצף האוטיסטי, תחליף את משכית גילן שוחט, המנהלת המיתולוגית של המרכז, שנמצא בבית החולים, שפורשת לגימלאות. " מי שמגיע ונקלט אצלנו בביה"ס, ממשיך רצף לימודי ממסגרות קודמות, אך גם מתחיל מסע אישי וקבוצתי", מסרה המנהלת החדשה של המרכז החינוכי, שפועל מ-1991.

המשך קריאה »