דיילי'ס פתח תקווה סופר פארם פתח תקווה

לונדון בפתח תקווה: צפו ב-Daily's (דיילי'ס) החדש של סופר-פארם שנפתח על ציר הרכבת הקלה

מי שביקר בבירת אנגליה ובשאר בירות אירופה מכיר את הקונספט: חנות נוחות שמציעה אוכל בריא עם תפריט עשיר ומגוון, זאת לצד מוצרי פארם. עכשיו גם בעיר שלנו תוכלו להנות מהרעיון היחודי שמביאה רשת ענקית הפארם, שפתחה את הסניף השישי שלה על רח' זבוטינסקי 61, מתחת למגדלי ב.ס.ר סיטי, ההולכים ומתאכלסים ובלוקיישן בו צפויים לחלוף כ-200 אלף אנשים ביום. צדקה: "בונים על הרכבת".

ידעתם שסופר-פארם היא גם בית קפה? ברמת גן (מגדלי ספיר), הרצליה (אבא אבן), תל אביב (מגדלי אלון ועזריאלי שרונה מרקט, ועכשיו גם אצלנו בפתח תקווה -כבר יודעים. המהלך העסקי עם הולדת המותג Daily's (דייליס) לפני שנתיים, נראה כמהלך די מבריק של סופר-פארם – שכל הזמן צריכה לחדש את עצמה. אז עכשיו לצד התמרוקים ובית המרקחת, גם תוכלו לקחת קפה ומאפה ואפילו ארוחת צהרים.

אלי צדקה, מנהל דייל'יס: "מחכים לרכבת"

"הבאנו את הקונספט מאירופה וארצות הברית", סיפר לנו אלי צדקה, מנהל דיילי'ס ברשת סופר-פארם, שהיה נרגש להראות לנו את הסניף החדש ביום הפתיחה. "חנות נוחות של אוכל, לצד חנות פארם. אפשר לראות את זה בעיקר בתחנות המרכזיות של הרכבות בערי הבירה הגדולות, במיוחד בלונדון. הרעיון הוא Grab&Go, לקחת וללכת ולאכול במשרד, אבל יש לנו גם כוונה לפתוח פה כ-20 כיסאות על המדרכה שאפשר גם יהיה לשבת".

פורמט החנויות Daily's (דיילי'ס) מבית סופר-פארם מציע ללקוחותיו מזון טרי ואיכותי, ארוז ומוכן לאכילה "על הדרך", במשרד, בבית או בכל מקום. ניתן למצוא ב-Daily's מגוון מוצרים וגם בין היתר כריכים, סלטים, מאפים, פסטות ומרקים טריים. המגוון כולל מנות צמחוניות, טבעוניות וללא גלוטן.

דיילי'ס פתח תקווה - הסניף החדש
דיילי'ס פתח תקווה - הסניף החדש

בית קפה דיילי'ס - 20 כיסאות בחוץ

רשת חנויות Daily's פרוסה על פני 5 חנויות בהרצליה פיתוח, ב תל-אביב, ירושלים, ובמתחם הבורסה ברמת גן. בחודשים האחרונים חנויות Daily's הרחיבו את המגוון שהן מציעות, והחלו להציע קוסנפט בייקרי לסופ"ש לצד מגוון מוצרי מעדנייה. החנויות החלו למכור בימי חמישי ושישי מאפים, לחמים, עוגות, עוגיות, לצד מגוון של זרי פרחים, ואביזרים למטבח.

הסניף החדש במתחם עמי ב.ס.ר סיטי מכיל כ-68 מ"ר + שטח ישיבה בחוץ של כ-24 מ"ר עם 20 מקומות ישיבה בחוץ. זהו כאמור הסניף השישי של הרשת, כשהראשון נפתח רק לפני שנתיים במגדלי ספיר שברמת גן (אפריל 2021). קצב פתיחת הסניפים מראה שסופר-פארם מאמינה שמותג, שכבר נתן קבלות עסקיות עם רווחים נאים לקופה.

משלבים עוגות, סלטים וארוחות - דייל'יס פתח תקווה
משלבים עוגות, סלטים וארוחות - דייל'יס פתח תקווה

בונים על טראפיק של 200 אלף אנשים ביום

ואם כבר קופה, אז מחירי המוצרים נעים בין 5 שקלים לכדור שוקולד, ל-49 ש"ח לארוחות הגדושות, שהן הרבה יותר בריאות מפאסט פוד. בכל זאת סופר-פארם צריכה לשדר בריאות. בסופר פארם יודעים שהבחירה במתחם עמי ב.ס.ר סיטי תוכיח את עצמה לטווח הארוך, בעיקר בגלל מיקומו המרכזי של דיילי'ס פתח תקווה. 

מה שאולי קצת מקלקל את החגיגה, זו הדחייה האינסופית של השקת הרכבת, שהייתה השיקול המרכזי של סופר-פארם בבחירת הלוקיישן, פוגעת באופן ישיר עסקית בסניף. "לצערינו הפתיחה של הרכבת נדחית בפעם המי-יודע-כמה. הפתיחה שלה לכל העסקים בשורה שלנו, היא קריטית הצלחה העסקית שלהם", אומר צדקה באכזבה.

לאחרונה דיווחנו כי בדיוק היום החל שלב הטסטים של "תבל" מפעילת הרכבת הקלה, שזקוקה ל-45 ימי עסקים, עד שהיא תהיה מוכנה לנסיעה מסחרית. זה אומר לקראת סוף מאי, כשהתכנון המקורי היה נובמבר 2022, כמעט לפני חצי שנה. הלוקיישן, אבל בעיקר הקונספט של דיילי'ס פתח תקווה, בנוי על הטראפיק שיתקבל מנוסעי הרכבת הקלה שהשלט הענק של הסניף מכוון אליהם.

לא תקחו סנדוויץ' למשרד? דיילי'ס פתח תקווה

פתוח כל יום ב-7:30. סגור בשבת ומוצ"ש

שעות פתיחה של הסניף הם א'–ה' בין השעות 07:30-21:00, ימי שישי: 07:30-15:00 ובשבת ובמוצאי שבת – סגור. מי שרשום במועדון הלקוחות של סופר-פארם, יוכל גם הוא להנות מהטבות ומבצעים הקשורים לדיילי'ס. באתר סופר-פארם יש קישור לאתר הדייליס ומפורסמים בו מבצעים ללקוחות סופר-פארם וקופונים, כך שיש הפרייה והטבות ללקוחות סופר-פארם בדיילי'ס.

לפי צדקה, יש סימביוזה בין שני המותגים בכל ההיבטים. "זאת בדיוק הסיבה שיצרנו מעבר בין החנויות, כמו בכל הסניפים שלנו. אני מזמין את כל תושבי פתח תקווה לבוא ולהנות מהמוצרים שלנו". בדיילי'ס פתח תקווה מספרים שהם תמיד מחפשים עובדים טובים ומוכשרים לכל התפקידים, שיחפשו לעבוד בעסק אוכל מרכזי, אבל עדיין קטן ואינטימי עם אווירה רגועה ונחמדה. 

מחכים לכם בדיילי'ס

מה בא לכם בדיילי'ס?

דיילי'ס פתח תקווה על מפת Google

אין Google Business Profile

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading