צפו: מגדל המשרדים סיב פארק (SIV PARK) פתח תקווה בדרך לאכלוס עוד שנה

אחד מהפרויקטים שהולכים לכבוש את הסקייליין ההולך ומתמלא של העיר, הוא הפרויקט של קבוצת אלייד (Allied) בחלק המסחרי הדרומי של העיר על גבול גבעת שמואל וסוגר את רח' הסיבים (מספר 43). מדובר במבנה מודרני בן 15 קומות בלוקיישן אטרקטיבי במרכז וסמוך ליציאה מהעיר ובו מוצעים שטחים להשכרה בקומות מלאות בשטח של כ-1500 מ"ר – שזה אומר חברות גדולות עם הרבה עובדים.

על הפרויקט דיווחנו לראשונה בתקשורת המקומית באופן בלעדי לפני בדיוק, שנה באפריל 2022, כששם המותג – "סיב פארק" (SIV PARK) – עוד לא נולד. מאז הפרויקט הלך ונבנה וכיום הוא כבר בנוי למעשה עד קומתו האחרונה ובעיצומו של שיווק. גם בסיב פארק יודעים שנוכח הנדל"ן המסחרי המוצף של פתח תקווה, תהיה להם תחרות לא פשוטה מול מגדלי משרדים אחרים ולכן מציעים מחיר אטרקטיבי של 50 ש"ח למ"ר.

צפו בפרויקט SIV PARK - סיב פארק פתח תקווה

בספטמבר טופס 4. עוד כשנה אכלוס

את הפרויקט, הכולל 23,500 מ"ר של ברוטו של מסחר, בונה אלייד יחד עם הקבלן המבצע BST, במשך כשנתיים ובקצב מהיר, נראה שעומד לקום בניין משרדים די אייקוני בנוף של פתח תקווה – כך לפי ביקור שלנו במקום.

רח' הסיבים, אחד מרחובות המסחר והתעשייה הותיקים והמרכזיים בפתח תקווה, תמיד היווה מקור משיכה לעסקים ום הכל יילך בתכנון, בספטמבר אמורה להסתיים הבנייה החיצונית והמעטפת ואז הוא יוגש לקבלת אישור טופס 4. לאחר מכן, השוכרים הראשונים יחלו להיכנס ולהקים את משרדיהם (תהליך שלוקח כחצי שנה), מה שאומר שהפרויקט יתחיל כנראה להתאכלס באותן חברות גדולות – בעוד כשנה.

חוץ מהמחיר האטרקטיבי, יש יתרון משיכה לבניין כמו SIV PARK, זה שמדובר בפרויקט לחברות שלא מתאים להן לעבוד במקומות עם ריבוי דיירים ומשרדים. כאלה שצריכות את השקט והפרטיות. יתרון נוסף הוא זה שאלייד גם מנהלת את הבניין והתפעול שלו ולשוכרים יש כתובת אחת – מה שיכול להקל על תהליכי הכניסה לפרויקט מורכב, בטח של קומה. 

מגדל SIV PARK סיב פארק פתח תקווה - 15 קומות
מגדל SIV PARK סיב פארק פתח תקווה - 15 קומות

מכוונים לגדולות

בשביל חברות כאלה, להוציא 75 אלף ש"ח בחודש על משרד שיכול להכיל כ-50 עובדים – זו בהחלט יכול להיות עסקה טובה ובטח זולה יותר ממשרדים בסטנדרט דומה בתל אביב, הרצליה או הבורסה. ככל הידוע, אלייד כבר נמצאת במשאים ומתנים על כחצי מהקומות עם מספר חברות המתעניינות בקומת משרדים שלמה להשכרה.

חשוב לציין כמובן כי השטחים נמסרים ברמת מעטפת ועל החברות יהיה להשקיע לא מעט בתכנון, עיצוב, תשתית ועוד. האם באלייד יצליחו להשכיר את כל 15 הקומות של הבניין היוקרתי בעוד שנה – קשה לדעת. מה שבטוח זה שלאור התחרות ההולכת וגוברת בנדל"ן המסחרי של פתח תקווה, הם ימצאו שזה לא פשוט כלל וכלל, ראו מקרה חוגי ONE, שנמצא לא רחוק ממנו ומאוכלס היום, חודשים מספר לאחר השלמת בנייתו, במשרדים בודדים בלבד.

פרויקט סיב פארק על רחוב הסיבים פתח תקווה

על המשולש

סיב פארק של אלייד נמצא במיקום אסטרטגי שקרוב למשולש התושבים בערים פתח תקווה, גבעת שמואל וגם קריית אונו. במרחק של נסיעת קורקינט חשמלית (בזהירות!) של 10 דקות אפשר להגיע לשם. מה שמחליש מעט את האטרקטיביות של הפרויקט הוא המרחק מציר הרכבת הקלה, שצפויה, בלי נדר, להיות מושקת בעוד חודש. אבל 700 מטר קו אווירי זה עדיין מרחק הליכה סביר.

 

לפי ההדמיה, מדובר במבנה פשוט וסימטרי עם קיר מסך מרשים, כשבקומות הגבוהות (10 ומעלה), יש מרפסות מרווחות, כשבקומה הגבוהה תיבנה חצר ירוקה. גובה טיפוסי של קומה (מבטון לבטון) הוא 3.8 מטרים. לרגלי הבניין אמורה לקום קומת מסחר וסביבה כ-1000 מ"ר של שטחים פתוחים וירוקים, שיתחברו עם מגדלי הסיבים הקיימים. על התכנון האדריכלי של הפרויקט אמון משרד האדריכלים יסקי-מור-סיון.

מסעדה נחשבת למטה?

לפי התכנון למרגלות המגדל צפוי להיות שטח מסחרי קטן, שכנראה יכיל מסעדה נחשבת, כשמתחתיו חניון תת קרקעי ענק בן 5 קומות, שאמור לאכלס כ-400 מקומות חניה. הפרויקט הוא יוזמה משותפת של חברת הנדל"ן "אלייד" (Allied) מקבוצת אלייד, יחד עם הזרוע הנדל"נית של "מגדל חברה לביטוח". תכנון הפרויקט החל כבר לפני ארבע שנים והוא למעשה השלב האחרון של פרויקט "מגדלי הסיבים", בו שוכנים, בין היתר, משרדיהם של חברת "טלפייר".

חברת הקבלן היא ב.ס.ט (BST), שבנתה בפתח תקווה את "גלובל טאווארס" (ALIGN) ועתידה לבנות, כפי שדיווחנו לפני מספר חודשים, את המתחם המסחרי של "הקרייה האקדמית". בנוסף, היא בעיצומה של בניית "פארק גיסין" (מתחם אוליבקס), ביוזמת ישרס – פרויקט שגם הוא מתקדם בקצב מהיר עליו דיווחנו לאחרונה.

צפו בביקור לפני שנה (אז קראנו לזה מגדל הסיבים 43)

עוד ב-נדלן

יצחק שדה 1-19 פתח תקווה

מה קורה ביצחק שדה 1-19 פתח תקווה? ביקור מגלה צורך דחוף בהתחדשות עירונית

אם רציתם לראות פער מוחשי ברמת מגורים בפתח תקווה בין השכונות החדשות לשכונות הישנות של העיר, כדאי לכם לבקר בתחילת הרחוב הראשי של רמת ורבר במספרים האי-זוגיים. לטענת חלק מהדיירים, יש שם חריגות בנייה לא חוקיות, דירות מפוצלות ללא אישור, תוך הפקעת שטח ציבורי, זאת לצד הזנחה של ניקיון.

המשך קריאה »
פרויקט רח' ח"ן 8-10 פתח תקווה קטה גרופ

קטה גרופ ישקיעו כ-110 מיליון ש"ח בהתחדשות עירונית בח"ן 8-10 פתח תקווה

אירוע ההריסה בשכונת רמת ורבר, התקיים אתמול בנוכחות אנשי חברת הנדל"ן המוכרת בעיר, דיירים, תושבים ועורכי הדין המלווים את הפרויקט. במסגרת האירוע החלה הריסת 32 דירות שאיכלסו שני בניינים ישנים ומוזנחים, בני כ-50 שנה, שבמקומם צפויים לקום 2 בנייני מגורים חדישים ומודרניים בני 9 קומות כל אחד, שיאכלסו 96 דירות. צפי אכלוס: 2027. 95% מהדירות כבר נמכרו. מחירי הדירות בפנים.

המשך קריאה »
וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading