מגדל הסיבים 43 פתח תקווה

מגדל הסיבים (43) של "אלייד" & "מגדל" בשלב בנייה מתקדם – צפי אכלוס: ספטמבר 2023

רח' הסיבים, אחד מרחובות המסחר והתעשייה הותיקים והמרכזיים בפתח תקווה, אמור להשיק בעוד כשנה וחצי מגדל משרדים חדש ונוצץ בחלק הדרומי ביותר שלו, הנושק לשטחה המוניציפלי של גבעת שמואל. הפרויקט למעשה ממשיך את "מגדלי הסיבים", המאוכלסים מזה תקופה ארוכה. אנדריי שטוביה, מנהל הפרויקט, מטעם הקבלן BST: "מה שמיוחד במגדל הסיבים – הוא הפשטות שלו". 

מגדל הסיבים 43, הוא פרויקט די גדול, יחסית להד התקשורתי הקטן שהוא קיבל עד כה. מדובר בבניין משרדים מודרני בן 15 קומות על שטח כולל של 23,500 מ"ר ברוטו, שמתחתיו חניון תת קרקעי ענק בן 5 קומות, שאמור לאכלס כ-400 מקומות חניה. שטח כל קומה יהיה כ-1500 מ"ר, כשהכוונה להשכירו למספר מצומצם של חברות גדולות. אולי אפילו חברה אחת או שתיים בלבד.

צפו בביקור בפרויקט (17.4.22)

כל שבועיים - קומה

הפרויקט הוא יוזמה משותפת של חברת הנדל"ן "אלייד" (Allied) יחד עם הזרוע הנדל"נית של "מגדל חברה לביטוח". תכנון הפרויקט החל כבר לפני שלוש שנים והוא למעשה השלב האחרון של פרויקט "מגדלי הסיבים", בו שוכנים, בין היתר, משרדיהם של חברת "טלפייר".

חברת הקבלן, שזכתה במכרז על הפרויקט לפני כשנה, היא ב.ס.ט (BST), שבנתה בפתח תקווה את "גלובל טאווארס" (ALIGN) ועתידה לבנות, כפי שדיווחנו לפני מספר חודשים, את המתחם המסחרי של "הקרייה האקדמית". בנוסף, היא בעיצומה של בניית "פארק גיסין" (מתחם אוליבקס), ביוזמת ישרס – פרויקט שגם הוא מתקדם בקצב מהיר עליו דיווחנו לאחרונה.

"תוך שנה סיימנו את בניית החניון התת קרקעי", מספר, אנדרי שטוביה, מנהל הפרויקט מטעם BST. "עכשיו, לאחר שכבר התקבלו כל היתרי הבנייה הנדרשים, אנחנו בעיצומה של בניית הקומה השלישית. לדברי שטוביה, קצב התקדמות הבנייה של של הפרויקט הוא מהיר. "לפי התכנון, כל שבועיים, אנחנו אמורים להשלים בנייה של קומה. בקצב הזה, שלב הבנייה אמור להיות מושלם בעוד כחצי שנה".

בניית הקומה ה-3 - מגדלי הסיבים 43 פתח תקווה
בניית הקומה ה-3 - מגדלי הסיבים 43 פתח תקווה

פשוט ואטרקטיבי

לפי ההדמיה, מדובר במבנה פשוט וסימטרי עם קיר מסך מרשים, כשבקומות הגבוהות (10 ומעלה), יש מרפסות מרווחות, כשבקומה הגבוהה תיבנה חצר ירוקה. גובה טיפוסי של קומה (מבטון לבטון) הוא 3.8 מטרים. לרגלי הבניין אמורה לקום קומת מסחר וסביבה כ-1000 מ"ר של שטחים פתוחים וירוקים, שיתחברו עם מגדלי הסיבים הקיימים. 

על התכנון האדריכלי של הפרויקט אמון משרד האדריכלים יסקי-מור-סיון וצפי האכלוס (עם הכל יתבצע לפי התכנון), הוא ספטמבר 2023. "הפרויקט מכוון להשכרה של חברות גדולות", מציין שטויבה. "ומה שמיוחד בו הוא הפשטות התכנונית". 

למרות שהפרויקט נמצא במרחק הליכה לא קטן (כ-650 מטרים, 10 דקות) מתחנת הרכבת הקלה, שאמורה להיות מושקת בעוד כחצי שנה, הלוקיישן הוא עדיין אטרקטיבי, נוכח הצמידות שלו לרח' השחם, שעתיד לעבור שדרוג בקרוב וגם לקרייה האקדמית, שלפי התחזיות, תמשוך אליה קהל איכותי של תושבים ועסקים.

מגדל הסיבים 43 על המפה

מגדלי הסיבים 43 על המפה - 650 מטרים קו אווירי מתחנת הרכבת הקלה "השחם"
מגדלי הסיבים 43 על המפה - 650 מטרים קו אווירי מתחנת הרכבת הקלה "השחם"

עוד ב-נדלן

וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »
דירות חדשות למכירה בפתח תקווה

מתפתחת: על פי נתוני הלמ"ס – בפ"ת נמכרו 668 דירות מפרוץ המלחמה. רק 22 פחות מת"א

לפי הנתונים, רק בתל אביב (690) נמכרו יותר דירות בין אוקטובר לנובמבר. גם במדד הדירות החדשות פתח תקווה צמודה לתל אביב עם 339 דירות חדשות, לעומת 358, שנמכרו בעיר הגדולה. פתח תקווה, בכלל, נמצאת בין ארבעת הערים בהן נמכרו הכי הרבה דירות חדשות – לצד ירושלים, אשדוד ותל אביב. מעל ל-45% מהדירות שנמכרו הן דירות חדשות, עלייה של 25.3% בהשוואה לאוגוסט עד אוקטובר.

המשך קריאה »
ילין 5 פתח תקווה הרב בלוי 1 פתח תקווה

מתחדשים במרכז ומזרח העיר פתח תקווה: ילין 5 והרב בלוי 1 קיבלו היתר הריסה

אפשר להגיד מזל טוב לדיירים, שהשלימו את השלב הראשון בדרך לדירה חדשה בבנייני מגורים מודרניים, במקום הישנים הקיימים היום, במסגרת פרויקט תמ"א 38/2. ביחד, מדובר בפרויקטים שיאכלסו יחד 63 דירות חדשות, כש-20 מתוכן יהיו שייכות לדיירים הותיקים ו-43 למכירה בשוק החופשי. "אנו צופים שהבנייה תסתיים תוך 30 חודשים", מסר עורך דין הדיירים, שי פרטוש.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading