פארק גיסין - מבט מרחפן

ביקור: פארק גיסין פתח תקווה של ישרס מתכונן לתחילת אכלוס בעוד 3 חודשים

פרויקט הענק צפוי לכלול 3 מבני משרדים ומסחר, כשאחד מהם יתנשא לגובה של 25 קומות והשניים האחרים 6 קומות כל אחד. בשלב המתקדם יותר של הפרויקט צפויים להתווסף אליו מבנים נוספים, שישלימו לא פחות מ-200 אלף מ"ר. בין החברות ששכרו משרדים בפרויקטים: קבוצת מל"מ וחברת השרתים GDC. ישרס: "נדיר למצוא בניינים עצמאיים חדשים בסטנדרט כזה".

לפני חצי שנה דיווחנו לכם על כך שאחד מהפרויקטים המסחריים הבולטים בעיר קורם עור וגידים וצפוי לאכלוס עוד ביוני 22. לפי מצב הפרויקט בביקור שערכנו, מדובר באתגר די גדול, אבל העבודות במקום מתבצעות במרץ עם פועלים סביב השעון, כולל עבודות לילה. את פנינו בשטח קיבל שומר אדיב, שנתן לנו הצצה מבפנים על העבודות המתבצעות במקום.

צפו בקליפ מהביקור:

כפי שניתן לראות , העבודה עוד רבה, אך כל השלד החיצוני של שלושת המבנים כבר די גמור. הקירות החיצוניים מעוצבים בצורה של גלים, מה שנותן תחושה של דינמיות, שמתגברת נוכח מעברי הגשר בין המבנים. בשלב הראשון, לאחר קבלת טופס 4,  צפויים השוכרים להתאכלס ב-6 הקומות הבנויות של הפרויקט, רובם יהיו מאות עובדי חברת MALAM TEAM (קבוצת מל"מ), חברת ה-IT הותיקה, שתעבור לפארק גיסין ממשרדיה ברח' מרטין גהל. 

WELLNESS ב-200 אלף מ"ר

ביוני 2022, המבנה הגבוה, שיכיל כ-32 אלף מ"ר משרדים, צפוי להתחיל להיבנות על 6 הקומות הקיימות של המבנה המערבי – עד שיגיע ל-25 קומות (6+19). בשלב השני הפארק עתיד להתרחב לעתודת קרקע הנמצאת ממזרח לנכס עם בניית כ-130 אלף מ"ר נוספים, שיביאו את שטח הפארק לסך של כ-200 אלף מ"ר – בין הגדולים בפתח תקווה. בישרס מדווחים כי יש עדיין 10,000 מ"ר שטחים פנויים להשכרה עם חזית לרחוב גיסין.

”בעידן מגדלי המשרדים בעלי הצפיפות המקסימלית, נדיר למצוא בניינים עצמאיים חדשים בסטנדרט כזה", מציין בגאווה אמיר סבן, מנהל שיווק ונכסים בקבוצת ישרס. "השוכרים בפארק גיסין יקבלו קומות מרווחות של כ-2,000 מ"ר, שיאפשרו חלוקת חלל בניצול מקסימלי של השטח". 

סבן מוסיף שכל חברה תוכל לעצב ולרהט את משרדיה כראות עיניה ובהתאם לצרכיה ולטעמה. WELLNESS, המושג מאפיין כל כך את שגרת העבודה בהייטק, אמור לקבל ביטוי הלכה למעשה בפרויקט, שיכלול חדר כושר מפואר עם חדר סטודיו לחוגים ויציע אפליקציה עם תכנים בחינם לכל עובד, שיעורים פתוחים והרצאות על אורח חיים בריא.

צפו בגלריית תמונות מהשטח (24.2) - לחצו להגדלה

יעמיס על הפקקים? בונים על התחבורה הציבורית

 "כחלק משגרת העבודה בפארק גיסין, יהנו עובדי המתחם מחניון אופניים מתוחם וממלתחות צמודות, אזור ייעודי להטענת רכבים חשמליים, בית כנסת, יכולת חיבור ישירה לתשתיות סיבים אופטים ודאטה סנטר הממוקם בבניין", מציין סבן. כמו שאר הפרויקטים המסחריים הגדולים המוקמים בפתח תקווה, גם בפארק גיסין עובדי המקום ומבקריהם יוכלו ליהנות מפיאצה עם בתי קפה ומסעדות, פינות ישיבה מוצלות ופיתוח ירוק לאורכה הפנימי – מה שלדברי ישרס יהפכו המתחם לסביבה יצירתית ונעימה.  

אחד מהאתגרים הסבוכים של הפרויקט הוא התשתית התחברותית שמובילה אליו ומיקומו על עורק כל כך עמוס בצומת בזל-גיסין, שאמור להפוך להיות עמוס עוד יותר, נוכח הפרויקטים הנוספים הצמודים אליו, כמו זה של "בזל פארק", שנמצא בשלב התחלתי הרבה יותר. לדברי ישרס, החניון של הפרויקט אמור להכיל כ-1000 מקומות חניה, אליו יייכנסו  המכוניות מרח' בזל. לפי התכנית, צפוי בהמשך להיפתח כניסה נוספת מרח' גיסין.

בישרס פחות חוששים. "המיקום אסטרטגי להפליא: הפארק ניצב בלב משולש הרחובות גיסין, בזל והרב מלכה, בתווך בין דרך אם המושבות מצפון לציר ז'בוטינסקי מדרום", מציינים חברה. "מיקום זה משלב נגישות מרבית ויציאה מהירה לעורקי התחבורה הראשיים ולתחבורה הציבורית". למרות זאת, קשה לנו לדמיין איך הכניסות והיציאות של הרכבים מהחניון, לא יגרמו להרחבת הפקקים, המאפיינים את הצומת ממילא.

כניסות החניה הצפויות בפארק גיסין
כניסות החניה הצפויות בפארק גיסין

גלובל דאטה סנטר בגדול

ייתכן ויזמי הפרויקט, כמו פרויקטים מסחריים אחרים המוקמים בפתח תקווה, בונים על כך שעובדים רבים ישתמשו בתחבורה ציבורית ויגיעו לפארק גיסין מתחנת הרכבת קריית אריה, הנמצאת במרחק של קילומטר בלבד והקו האדום של הרכבת הקלה, אשר עתיד להיפתח בסוף שנת 2022, שתחנה שלו אמורה לעצור כ-700 מטר ממנו.

בנוסף לקבוצת מל"מ, שוכרת נוספת גדולה בפרויקט היא חברת GDC (גלובל דאטה סנטר), ששכרה שטח של 6000 מ"ר, שכולל בתוכו מתקן חוות שרתים, המתוכנן לעוצמת חשמל של 15 מגה וואט, בדומה למתקן נוסף של החברה, שכבר פועל בהרצליה פיתוח. בישרס מרגיעים בכל הקשור לתקני הבטיחות ואיכות הסביבה ולדבריהם המתקן עומד בדרישות האופייניות למתקנים מתקדמים כאלה ברגולציה עולמית של Tier 3 (רמת מיגון), עם כל תשתיות החשמל, מיזוג אוויר, והאנרגיה הנדרשות.

הדמיה של פארק גיסין לאחר השלמתו (באדיבות ישרס)

פארק גיסין - תמונת הדמיה

תמונות מהרחפן (באדיבות ישרס)

פארק גיסין על המפה

עוד ב-נדלן

פרויקט רח' ח"ן 8-10 פתח תקווה קטה גרופ

קטה גרופ ישקיעו כ-110 מיליון ש"ח בהתחדשות עירונית בח"ן 8-10 פתח תקווה

אירוע ההריסה בשכונת רמת ורבר, התקיים אתמול בנוכחות אנשי חברת הנדל"ן המוכרת בעיר, דיירים, תושבים ועורכי הדין המלווים את הפרויקט. במסגרת האירוע החלה הריסת 32 דירות שאיכלסו שני בניינים ישנים ומוזנחים, בני כ-50 שנה, שבמקומם צפויים לקום 2 בנייני מגורים חדישים ומודרניים בני 9 קומות כל אחד, שיאכלסו 96 דירות. צפי אכלוס: 2027. 95% מהדירות כבר נמכרו. מחירי הדירות בפנים.

המשך קריאה »
וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »
דירות חדשות למכירה בפתח תקווה

מתפתחת: על פי נתוני הלמ"ס – בפ"ת נמכרו 668 דירות מפרוץ המלחמה. רק 22 פחות מת"א

לפי הנתונים, רק בתל אביב (690) נמכרו יותר דירות בין אוקטובר לנובמבר. גם במדד הדירות החדשות פתח תקווה צמודה לתל אביב עם 339 דירות חדשות, לעומת 358, שנמכרו בעיר הגדולה. פתח תקווה, בכלל, נמצאת בין ארבעת הערים בהן נמכרו הכי הרבה דירות חדשות – לצד ירושלים, אשדוד ותל אביב. מעל ל-45% מהדירות שנמכרו הן דירות חדשות, עלייה של 25.3% בהשוואה לאוגוסט עד אוקטובר.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading