תושבי פתח תקווה במופע העצמאות בבן דרור

צפו: כ-5000 תושבים הגיעו לחגוג את עצמאות 2023 לראשונה במתחם הכדורגל בבן דרור

תושבי שכונות אם המושבות, נווה גן ונווה דקלים שמחו על כך שעיריית פתח תקווה החליטה שהם שווים מופע פרטי ושכונתי ואירגנה להם כזה, שהוא אחד מתוך שש במות שנפתחו בעיר, כולל המופע המרכזי בפארק הגדול, שאליו בדרך כלל נאלצו ללכת תושבי שכונות אלה. התושבים נתנו פידבקים טובים על מופע הזיקוקין והמופעים של ניניט ואתניקס – אבל חלקם הרגישו שזה היה קצר מדי ונשאר טעם של עוד.

נוכח כמות התושבים ההולכת וגודלת בפתח תקווה, טוב עושה העירייה שפתח מספר שיא של במות גדולות, בנוסף לזה המרכזי. ההחלטה לפתוח במה גם במגרש האימונים של מכבי פתח תקווה ברח' בן דרור הוכיחה את עצמה. הרחוב הראשי כבר נחסם בסביבות שעה 19:00 ובערך בשעה 20:00 החלו המוני תושבים לנוע לכיוון המקום.

צפו סיכום אירוע מופע עצמאות 2023 בבן דרור פתח תקווה

למקום הגיעו בעיקר משפחות מהשכונות הסמוכות – הורים, ילדים ונוער. למרות הצפיפות הקלה בכניסות, הכניסה הייתה קלה ונוחה, למרות שלא הירשו (ואולי בצדק) להכניס ספריי שלג. אגב ספריי שלג, מי שהעמיד דוכן פרטי- עשה קופה די יפה. מופיע הזיקוקין היה לא רע, בטח ביחס למופע "שכונתי". נינט עלתה מיד אחרי והציגה את הרפרטואר היותר רוקיסטי שלה וזכתה לאהבת הקהל במופע של כ-40 דקות.

לאחר מכן עלתה שי זוארץ הזמרת-שחקנית הפתח תקוואית, שהמופע שלה נתקל בכמה בעיות סאונד בהתחלה, עליהם הצליחו לבסוף להתגבר. לאחר מופע החימום של זוארץ, עלו אתניקס, לאחר האיחוד והסולחה בין זאב נחמה לתמיר קליסקי, למופע שגם הוא ארך כ-40 דקות וכלל את השירים הנודעים ביניהם "תותים ו-"כמו ציפור את חופשייה".

קהל של כ-5000 צופים הגיעו לאירוע. שנה הבאה יהיו יותר?
ראש העיר רמי גרינברג - בא לברך
שיר זוארץ
אתניקס
מחכות לנינט

עוד ב-מהנעשה בעיר

יש טיול לשבת: נחל שילה נפתח הבוקר למטיילים באירוע בהשתתפות השרה סילמן

במסגרת האירוע הושק באופן רשמי השביל למטיילים, לאחר פעולות שיקום שביצעה עיריית פתח תקווה בתוואי נחל שילה. לפי הדיווח של העירייה, היא שמה לה למטרה לפתח את מקטע הנחל העובר בתחומה כאתר טבע עירוני, עשיר ומגוון, אליו ניתן להגיע ברגל או ברכיבה.באירוע השתתפו תושבים רבים מפתח תקווה, ביניהם גם ראש העיר רמי גרינברג והשרה לאיכות הסביבה.

המשך קריאה »
חגי יהודה בש

שבוע לאחר שטבע בבריכה בצימר: נקבע מותו של חגי יהודה בש מפתח תקווה

במשך ימים ארוכים נלחמו בבית החולים פוריה בטבריה על חייו של הילד בן ה-5, אבל הלילה (בין חמישי לשישי) כוחו לא עמד לו והוא נפטר. חגי, שהתחנך בתלמוד תורה ברכת יעקב, הוא בנו של הרב אריאל שלמה בש, רב ידוע בעיר מקהילת חברון היכל יחזקאל שבעיר ושל אשתו תמר – טבע במהלך חופשה משפחתית. בשעה זו הוא מובא למנוחות בבית העלמין סגולה.

המשך קריאה »
דריה קוניוך פתח תקווה

תעלומה: איפה הילדה דריה קוניוך בת ה-11 שנעלמה לפני 24 שעות במרכז פתח תקווה?

הילדה נראתה בפעם האחרונה אתמול בבוקר (רביעי, 17.4.24) ברחוב האחים שטרייט, סמוך לרחוב פינסקר. הדאגה לגורלה גבר מאוד, עקב הזמן הרב שחלף מאז היעלמותה והאיזור בו נעלמה – בו יש רבים של עוברים ושבים של אנשים שמגיעים ממקומות שונים לעיר. המשטרה מבקשת מהציבור לפנות אליה מכל מי שיודע דבר על מקום הימצאה. גובה: 1.5 מ', רזה, שיער ארוך, חלק ושחור.

המשך קריאה »
גן ילדים אם המושבות פתח תקווה

הפתעה נעימה: גני הילדים נפתחו הבוקר בפתח תקווה. חוזרים לשגרה גם בצהרונים

ההורים תושבי העיר התעוררו הבוקר עם ההודעה המפתיעה של פיקוד העורף, על כך שחוזרים לשגרה יממה מוקדם יותר, לאחר שבמוצאי שבת נקבע כי כל המוסדות החינוכיים, הקייטנות והטיולים יתבטלו ל-48 שעות, בעקבות המתקפה האיראנית. לפיכך, רוב גני הילדים בעיר של העירייה והפרטיים פתחו את השערים כבר ב-8:30 בבוקר וילמדו בהם עד 13:00. בצהרונים הילדים ישהו עד 16:00.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading