סופרטל אין, זד מרקט אאוט. גיסין פתח תקווה

סופרטל IN זד מרקט OUT. שנה מהפתיחה – וכבר חילופי סופרים ב-Giss-In

הסופר הרב-שימושי, שהיווה את העסק המרכזי והגדול במתחם והציע במקום אחד שוק איכרים, מאפייה, חנות סלולר, בית קפה וגם קצביה, ייסגר בסוף החודש הקודם ויחליף אותו מותג הקמעונאות של איש העסקים רני צים הפתח תקוואי. זה יהיה הסניף ה-4 בפתח תקווה של הסופר החדש, לאחר אחד שנפתח לא מזמן ברוטשילד. משה הופטמן, הבעלים, מבטיח: "המחירים שנציע יהיו זולים מזד מרקט".

זד מרקט (או Z-MARKET), שבהמשך גם נקרא "שוק איכרים ישראל", היה אמור להוות בשורה צרכנית לתושבי פתח תקווה בכלל ולתושבי שכונות אם המושבות החדשה, נווה גן ונווה דקלים בפרט. הסופר, שנפתח לפני פחות משנה (30.6) בקול תרועה רמה כיאה למותג חדש, הבטיח לתת מענה לכל מי שחיפש לעשות קניות אוכל ומצרכים במקום אחד – ובמרחק הליכה. אלא ששאיפות לחוד ומציאות לחוד.

סופרט טל פתח תקווה במתחם GISS-IN ברח' גיסין 15

כיום (4.6), מי שיגיע למקום, יראה כי אנשי סופרטל כבר בעלות על המקום, זאת למרות שהם עדיין לא שמו את שלט המותג. כרגע, מסך הלד, עליו התנוסס המותג של "זד מרקט", נותר חשוך ומעליו יש שלט ג'נרי בשם "סופר מרקט". 

צפו בפתיחה של זד מרקט שבישרה טובות

עירוב השימושים לה הצליח

בתחילה, הלקוחות קצת היססו לקנות בו. בכל זאת, מותג חדש ולא מוכר והם כבר היו רגילים לסופרים הגדולים בקניון אם המושבות, סגולה או ביכין סנטר. עם הזמן, זד מרקט, הפך לסופר לגיטימי מבחינת תושבי השכונות והסביבה – הרבה הודות למבצעים אטרקטיביים וסחורה טריה.

בנוסף, בניגוד לסופרים המוניים, זד מרקט, למרות שהתפוסה בו הלכה וגדלה, הציע סוג של אינטימיות וגם אדיבות בשירות שלא ניתן למצוא בחצי חינם, שפע טעמים או בשופרסל למשל. במקביל, הרשת, בבעלות צמד השותפים, אייל זכריה (שמחזיק ברוב הזכויות על מתחם Giss-In) וצחי דוד, פתחה סניף נוסף בב.ס.ר סיטי, שעדיין פועל ומשרת בעיקר את העובדים במשרדים.

אייל זכריה, בעלי זד מרקט

ודווקא כשהרשת הייתה במגמת עלייה, התגלו קשיים בזד מרקט גיסין. המבצעים פסקו, התגלו חוסרים בסחורה, במיוחד זאת הטרייה – חלב, לחם, ירקות. בנוסף, מערך משלוחים אונליין, שאמור היה להיות חלק מהמסחר בסופר – בסופו של דבר לא יצא לפועל. לבסוף בית הקפה, גם המאפייה, גם חנות הפיצוחים ולבסוף גם הקצביה (סניף של הקצבים מירושלים) – כולם הפסיקו לפעול, בשלב כזה או אחר.

זד מרקט בגיסין - יום הפתיחה ללקוחות
זד מרקט בגיסין - יום הפתיחה ללקוחות

"סופרטל ייפתח בתחילת יוני"

אם תרצו למצוא נחמה, אז מי שיחליף את זד מרקט, זהו סניף של הרשת המתפתחת "סופרטל", בבעלות איש העסקים רני צים, בנו טל צים (על שמו קרויה הרשת) ומשה הופטמן, השותף העסקי. לדבריו, רכישת הסניף הייתה על הכוונת מזה מספר חודשים.

משה הופטמן, מבעלי סופרטל
משה הופטמן, מבעלי סופרטל

מה היתרון שלכם יהיה על זד מרקט?

"קודם כל אנחנו מבטיחים שעות פתיחה נרחבות יותר. נהיה פתוחים מ-6 בבוקר עד חצות בלילה בימי חול ובנוסף נהיה פתוחים קבוע גם במוצאי שבת. רוב גדול של המוצרים שלנו הם בייבוא מקביל, מה שיאפשר לנו למכור בזול יותר. מדובר יהיה בסניף הדגל שלנו, גם מבחינת הגודל וגם מבחינת המבחר. יהיו ירקות ובשר טריים וסחורה באיכות גבוהה".

צפו בפתיחה של סופרטל ברוטשילד מלפני חודשיים

ניסיון והצלחה מוכחת בקמעונאות

מה לדעתך הסיבות שהובילו לסגירה של זד מרקט? 

 

"למקום יש פוטנציאל רב, עקב מיקומו על ציר מרכזי והסמיכות לשכונות. יחד עם זאת, הבעלים (אייל זכריה, פ.ת.נ), הוא איש עסקים שבא יותר מהכיוון של נדל"ן ופחות של הקמעונאות. בקמעונאות צריך ניסיון ויכולת מיוחדת כדי להצליח". 

הופטמן יודע על מה הוא מדבר, בטח כשהוא נמצא תחת המטרייה של קבוצת רני צים, בבעלות רני צים, שאת פריצת הדרך העסקית שלו עשה לפני ב-2011, אז הוא מכר, יחד עם אחיו עדי צים, את רשת "כמעט חינם" לנחום ביתן לפי שווי של 350 מיליון שקל. סכום כזה מקבל רק מי שבאמת מבין בקמעונאות. שם צים התפתח לנדל"ן, פיננסים ולבעלות על מתחמי קניות, כמו "צים אורבן", שבגני תקווה. 

רני צים, יו"ר קבוצת צים
רני צים, יו"ר קבוצת צים בפתיחת סופטל ברוטשילד

גורל העובדים

"סופרטל" היא סוג של 'בייבי' עבור צים ולא רק בגלל שהיא קרויה על שמו של בנו טל, שמנהל יחד עם הופטמן את הרשת. מדובר ברשת לה כבר יש שלושה סניפים במרכז העיר (אחד ברח' ההסתדרות, השני ברח' כץ והשלישי ברח' רוטשילד, שנפתח לפני חודשיים). הסניף שאמור להיפתח בגיסין, כמעט שווה מבחינת גודלו לשלושת הסניפים האחרים יחד. 

"אנחנו רואים בסניף של גיסין הזדמנות עסקית גדולה מבחינת סופרטל", מסכם הופטמן. "נשמח לספק את הסחורה במלוא מובן המילה לתושבים הרבים הגרים בסביבה". 

מה לגבי העובדים של זד מרקט? יישארו?

"מי מהעובדים שירצה לעבוד אצלנו, ניתן לו עדיפות, כי הם כבר מכירים את המקום. בגדול, מי שרוצה להמשיך לעבוד בסניף, נבחן את התנאים שלו ומה הוא מקבל ונחלטי על כל אחד בנפרד".

טרם הצלחנו להשיג את תגובת "זד מרקט". 

עוד ב-חנויות

סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »
ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »
BIG FASHION פתח תקווה - האם יהיה פתוח בשבת?

הערכה: מתחם הענק ביג פתח תקווה (BIG FASHION) לא צפוי להיות פתוח בשבת

חברת מרכזי הקניות השיקה אתמול בטקס חגיגי בהשתתפות רמי גרינברג, את תחילת הבנייה של אחד מהמיזמים המסחריים המסקרנים ביותר בעיר. מסקרן לא רק בגלל הגודל, השפע של החנויות והמיקום המרכזי – אלא בעיקר בגלל שאלה מהותית ולא היפותטית אחת – האם הוא יהיה פתוח גם ביום הקדוש. גורמים בענף והשוכרים בפרויקט מעריכים שלא, אך לא פוסלים התפתחות אחרת. תמונת מצב.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading