אירוע חברה פיצה פופולו POPOLO

צפו: ערימות של פיצה פופולו POPOLO באירוע חברה COMMIT בב.ס.ר סיטי פתח תקווה

חברת ההייטק הענקית, לה מאות עובדים בעיר, אירחה יזמים צעירים יותר וצעירים פחות מפתח תקווה להרצאה מרתקת של יו"ר החברה. אבל לפני ההרצאה, ניכר היה שהבטן קרקרה אצל האורחים ועובדי החברה הרבים שהגיעו לאירוע, במיוחד כשריח הפיצה עלה באוויר. ואז כבר היה קשה לעצור את התנועה הערה לעבר דוכן פיצת השף של צוות פיצה פופולו ממתחם עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה. 

לא פחות מ-30 מגשי פיצה, שחוץ מזה שהיא מרובעת ולא עגולה, היא גם ייחודית עם הרבה טעמים ומורכבת אישית, הובאו אחר כבוד על ידי השף הראשי, שהוא גם בעל הסניף, יצחק כהן מהפיצריה שעל רח' תוצרת הארץ ועד לבניין I קומה 3, בו יושבים מאות מעובדי החברה של קומיט, אחת מחברות הטכנולוגיה הבינלאומיות הבולטות בתחום שלה. באירוע גם נכחו תלמידי מגמת הטכנולוגיה של תיכון עמל ב'.

צפו בפיצה פופולו מחוסלת על ידי עובדי קומיט ומבקריהם

כהן שמח לפרוס את הפיצות ולהגישן לעובדי החברה והאורחים הרבים, שטרפו כמעט את הכל ולא השאירו הרבה על המגשים. רק כשקראו להם להגיע להרצאה, הם נאלצו להיפרד ממגשי הפיצות העמוסים לעייפה ולהתפנות לשמוע את דברי היו"ר. אנחנו בדיאטה, אבל הפידבק ששמענו על הפיצה, שמדובר במשהו ייחודי ואותנטי – הרבה יותר מהמסחריות – פיצה האט, דומינוס ודומיהם.

"שמחנו לקבל את ההזמנה מקומיט לאירוע חברה בו נכחו עשרות אנשים שקיבלו פיצה חמה וטעימה שהם לא טעמו הרבה זמן", אמר לנו כהן. "נשמח לפנק את כל העובדים במתחם ב.ס.ר סיטי ובכלל בפתח תקווה עם הפיצה המיוחדת שלנו".

 

לפיצה פופולו POPOLO יש שני סניפים בפתח תקווה: היתרון של הסניף בעמי ב.ס.ר סיטי (רח' תוצרת הארץ 1), זה שהוא פונה לקהל יעד גם של המשרדים ולכן הם מוזמנים באופן תדיר לאירועי חברה. רשת פיצה פופולו POPOLO נמצאת בהתפתחות מתמדת ולה סניפים גם תל אביב נתניה הוד השרון רעננה ראשל"צ – ובקרוב ראש העין.

שלב ה DELIVERY פיצה פופולו
שלב ה DELIVERY פיצה פופולו

רוצים פיצה לאירוע החברה שלכם? השאירו פרטים ופיצה פופולו פתח תקווה יחזרו אליכם

פיצה POPOLO פתח תקווה על המפה

עוד ב-בשיתוף-עם

עתיד ביטוח משה שימשי תומר קיויתי

צפו: סוכנות הביטוח עתיד בטוח עברה למשרדים החדשים בב.ס.ר סיטי פתח תקווה (וידאו)

החברה ציינה אתמול עם סוכניה , עובדיה ונצגי חברות הביטוח ובתי השקעות את חג הפסח בהרמת כוסית במשרדי החברה המעוצבים בבניין C קומה 6 במתחם, לאחר שעברו אליהם מרחוב הסיבים. בחברה, שמ-2013 הולכת וגדלה, מחפשים תמיד סוכנים טאלנטים מהעיר ומחוצה לה, שרוצים לצמוח תחת חברת ביטוח מצליחה. תומר קיויתי, בעלים ומנכ"ל: "אנחנו שמחים על המעבר למשרדים החדשים. השקענו כאן המון

המשך קריאה »
זויה צ'רקסקי, “Let My People Go”, שנות האלפיים, אוסף לוין

עופר לוין: " לזויה צ'רקסקי ביטוי אמנותי מיוחד המתכתב עם המציאות הישראלית"

האמנית זויה צ'רקסקי עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות תערוכה חדשה שלה במוזיאון היהודי בניו-יורק בשם "7 באוקטובר, 2023". בתערוכה מוצגות 12 עבודות המהוות ביטויים עזים למעשי הזוועה שבוצעו בידי חמאס. עבור חובבי האמנות בישראל שהתוודעו בעבר ליצירותיה של צ'רקסקי, עבודותיה הנוכחיות הן המשך ישיר לתהליך ארוך שנים של עיסוק ביקורתי בסוגיות רגישות במציאות הישראלית והיהודית.

המשך קריאה »
דניאל כהן תאטרון המסילה פתח תקווה

צפו: למעלה מ-300 צופים באולם מלא בהופעה של דניאל כהן בתאטרון המסילה פ"ת

הסטנדאפיסט הלוהט סגר במוצ"ש האחרון עוד "סולד אאוט" בעיר עם הופעה מלאה בצחוקים באולם ההופעות שבאם המושבות, שברח' האחים בכר. הרבה יותר מ"ערב סביר", כמו שהוא קורא להופעה. כהן לא חסך במילים, נגע בכל סוגי הקהלים, כשהכל מתובל בתוכן אקטואלי. כששאלנו, הוא לא התאפק לצחוק עלינו: ״פתח תקווה היא עיר שיש בה את כל מחזור החייםֿ, מתחיל בבלינסון ונגמר בבית עלמין ירקון".

המשך קריאה »

שחזור מידע נתונים בסביבות עבודה היברידיות: אתגרים ופתרונות לקראת שנת 2024

בעולם העסקי המודרני, אנו עדים למעבר משמעותי לסביבות עבודה היברידיות, שבהן נתונים ומידע נמצאים הן בענן והן במערכות מקומיות. המעבר הזה מעלה אתגרים חדשים בתחום שחזור מידע, כאשר ארגונים צריכים להתמודד עם סיטואציות בהן מידע חיוני נמצא בסכנה או אבד. במאמר זה נסקור את האתגרים שהמצב יוצר ואת הפתרונות להם – בראייה לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading