אירוע חברה פיצה פופולו POPOLO

צפו: ערימות של פיצה פופולו POPOLO באירוע חברה COMMIT בב.ס.ר סיטי פתח תקווה

חברת ההייטק הענקית, לה מאות עובדים בעיר, אירחה יזמים צעירים יותר וצעירים פחות מפתח תקווה להרצאה מרתקת של יו"ר החברה. אבל לפני ההרצאה, ניכר היה שהבטן קרקרה אצל האורחים ועובדי החברה הרבים שהגיעו לאירוע, במיוחד כשריח הפיצה עלה באוויר. ואז כבר היה קשה לעצור את התנועה הערה לעבר דוכן פיצת השף של צוות פיצה פופולו ממתחם עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה. 

לא פחות מ-30 מגשי פיצה, שחוץ מזה שהיא מרובעת ולא עגולה, היא גם ייחודית עם הרבה טעמים ומורכבת אישית, הובאו אחר כבוד על ידי השף הראשי, שהוא גם בעל הסניף, יצחק כהן מהפיצריה שעל רח' תוצרת הארץ ועד לבניין I קומה 3, בו יושבים מאות מעובדי החברה של קומיט, אחת מחברות הטכנולוגיה הבינלאומיות הבולטות בתחום שלה. באירוע גם נכחו תלמידי מגמת הטכנולוגיה של תיכון עמל ב'.

צפו בפיצה פופולו מחוסלת על ידי עובדי קומיט ומבקריהם

כהן שמח לפרוס את הפיצות ולהגישן לעובדי החברה והאורחים הרבים, שטרפו כמעט את הכל ולא השאירו הרבה על המגשים. רק כשקראו להם להגיע להרצאה, הם נאלצו להיפרד ממגשי הפיצות העמוסים לעייפה ולהתפנות לשמוע את דברי היו"ר. אנחנו בדיאטה, אבל הפידבק ששמענו על הפיצה, שמדובר במשהו ייחודי ואותנטי – הרבה יותר מהמסחריות – פיצה האט, דומינוס ודומיהם.

"שמחנו לקבל את ההזמנה מקומיט לאירוע חברה בו נכחו עשרות אנשים שקיבלו פיצה חמה וטעימה שהם לא טעמו הרבה זמן", אמר לנו כהן. "נשמח לפנק את כל העובדים במתחם ב.ס.ר סיטי ובכלל בפתח תקווה עם הפיצה המיוחדת שלנו".

 

לפיצה פופולו POPOLO יש שני סניפים בפתח תקווה: היתרון של הסניף בעמי ב.ס.ר סיטי (רח' תוצרת הארץ 1), זה שהוא פונה לקהל יעד גם של המשרדים ולכן הם מוזמנים באופן תדיר לאירועי חברה. רשת פיצה פופולו POPOLO נמצאת בהתפתחות מתמדת ולה סניפים גם תל אביב נתניה הוד השרון רעננה ראשל"צ – ובקרוב ראש העין.

שלב ה DELIVERY פיצה פופולו
שלב ה DELIVERY פיצה פופולו

רוצים פיצה לאירוע החברה שלכם? השאירו פרטים ופיצה פופולו פתח תקווה יחזרו אליכם

פיצה POPOLO פתח תקווה על המפה

עוד ב-בשיתוף-עם

קבוצת סופרין בבית החולים גהה

עובדי קבוצת הנדל"ן סופרין התנדבו במרפאת "אופק" בבי"ח גהה המטפלת בפגועי מלחמה

סופרין, אחת מקבוצות הנדל"ן המובילות בישראל, קיימו קיימה לאחרונה יום התנדבות משמעותי, בשלוחה של בית החולים לבריאות הנפש בפתח תקווה. עובדי החברה התגייסו למגוון משימות במרפאה, המעניקה טיפול נפשי לנפגעי טראומה, כולל נפגעי המלחמה האחרונה. עובדי החברה ביצעו עבודות שיפוץ, שדרוג ובנייה במתחם. שקלים, מנהלת כ"א בסופרין: "יום ההתנדבות מדגיש את מחויבות החברה לקהילה".

המשך קריאה »

השוער עדן אידלמן מפתח תקווה חתם בקבוצת נערים ב' של הפועל רמת גן גבעתיים

לאחר שבארבע השנים האחרונות סומן אידלמן בן ה-14.5 כשוער העתיד במחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה, הוא עוזב את סירקין והחל מהשבוע יצטרף לאימונים של האורדונים במכתש. אידלמן שמר בעונה שעברה על רשת נקייה ב-8 מתוך 19 המשחקים של הפועל פתח תקווה בעונה שחלפה וספג רק 15 שערים (הכי מעט חוץ ממכבי ת"א) בליגת דרג א' של ילדים א'.

המשך קריאה »

דרושים מתנדבים נוספים לאירוע הוקרה לחיילי שריון בפארק אפק ביום שישי

מחרתיים (5.7), בין 10:00 ל-14:00, צפוי להתקיים עוד אירוע למען החיילים, שמקריבים את נפשם במלחמת "חרבות ברזל". לאירוע צפויים להגיע מאות אנשים, חיילים מחטיבה 9232 ומשפחותיהם והמארגנים מחפשים כמה שיותר ידיים עוזרות להפעלת האירוע, שיכלול: דוכני יצירה, קעקועים ואיפור, משחקים, מופע וכמובן – "על האש" וכיבוד מכל טוב. נותני החסות: ארומה פתח תקווה, ZER4U, בסט רנט ויסמינה מגשי פירוט.

המשך קריאה »