THE SHOWROOM פתח תקווה דה שואורום פתח תקווה

צפו: רשת המאפים The ShowRoom פתחה סניף בגלובל טאוורס פתח תקווה

למרגלות מגדל המשרדים הענק ברח' יצחק רבין 1 על ציר ז'בוטינסקי, נפתח דוכן חדש של "דה שואורום בייקהאוס", בו אפשר למצוא תפריט מצומצם (אבל, תיזהרו, יכול להיות ממכר) של סופגניות, קרואסונים ועוגיות – לצד קפה משובח הנטחן במקום. סוגר פינה לכל מי שמתחשק לו מתוק, בדרך כלל בבוקר בדרך למשרד, או בסוף היום. אוהד בר-און, בעלים: "יהיה קשה לפספס אותנו".

אחרי שבעה סניפים שנפתחו בשש השנים האחרונות, בתל אביב, גבעתיים ורמת השרון, רשת The ShowRoom מגיעה גם לפתח תקווה. הרשת, לה גם סניפים בניו יורק ופריז, הוקמה ב-2017, אז פתחה את הסניף הראשון שלה בכיכר רבין. מדובר בקונדיטוריה שיצרה קונספט חדשני ומהפכני של חוויה קולינארית מבחינת טכניקת האפייה וצורת ההגשה – מה שיותר ציפייה בקרב אוהבי המתוקים בפתח תקווה.

קבלו טעימה מהמקום בכתבת הוידאו

סופגניית ברלינר ב-16 ש"ח וקרונאט ב-18

ב"דה שואורום" פתח תקווה אפשר למצוא סופגניות צבעוניות עם טעמים איכותיים מסוג ברלינר (Berliner) ב-16 ש"ח לסופגניה, או קרונאט (Cronut) ב-18 ש"ח. מאפה פורטוגזי פאסטל (Pastel) עולה 10 ש"ח ומיני קרואסון 5 ש"ח. לצד המאפים אפשר להתפנק בקפה אספרסו (9 ש"ח), אמריקנו (11 ש"ח), קפוצ'ינו (13 ש"ח) ומאצ'ה לאטה ב-20 ש"ח. כשהגענו, היה חם, אז הכינו לנו קפה קר (17 ש"ח), שעולה בטעמו על קפה קר בארומה הסמוכה, או בארק קפה הסמוכים לדוכן.

התפריט של THE SHOWROOM
התפריט של THE SHOWROOM

"אין גיל למתוק"

"הייתה דרישה בקרב הלקוחות שלנו, הגרים והעובדים בפתח תקווה, לפתוח סניף של שואורום גם כאן", אמר לנו אוהד בר-און, בעל הסניף הפתח תקוואי, לו שייך גם הסניף ברמת השרון. "תכנון הקמת הסניף החל בינואר השנה. הסיבה שפתחנו דווקא בגלובל טאוורס היא בעיקר המיקום – סמוף לסביבת משרדים ועסקים מתפתחת – ועל הציר של הרכבת הקלה בו יחלפו עשרות אלפי אנשים מדי יום. יהיה קשה לפספס אותנו".

מי קהל היעד שלכם?

"בגדול כולם. אין גיל למתוק. כמובן שהקהל הקרוב, שאיתו אנחנו במגע בסניף הזה, הם אנשי הייטק ואנשי עסקים שעובדים בבניין/באזור התעשייה במשרדים, אבל בגלל שאנשים מכירים את הרשת אז מגיעים למתחם ובאים במיוחד אלינו. זה כולל כולם: ילדים, נוער, הורים ומבוגרים. החשיפה שתיתן לנו תנועה שתגיע מהרכבת הקלה – בוודאי תעזור גם כן".

לקוחה מקבלת קפה - THE SHOWROOM פתח תקווה

פתוח גם במוצ"ש

הסניף הפתח תקוואי של The ShowRoom מביא איתו לעיר ניחוח חדש של קונדיטוריה, שלא נראתה כאן ויש משהו בבינלאומיות שלה שמשדר יוקרה, הקורצת לחובבי המתוקים אניני הטעם. אם כבר סביבה משרדית, אז המאפים של דה שואורום יכול להיות פתרון מצוין לאירוע חברה או יום הולדת במשרד – גם מבחינת הטעם וגם מבחינת הצבעוניות.

שעות הפתיחה של הסניף הן א'-ה': 08:00-22:00, ו' – 08:00-16:00 ושבת בין השעות 18:00-22:30. ב-The ShowRoom פתח תקווה מתכננים בשבועות הקרובים לפתוח מקומות ישיבה, שיכילו כ-16 כיסאות – מה שיהפוך את המקום גם לסוג של בית קפה קטן. ברשת מחפשים עובדים לסניף ומי שמעוניין – מתבקש להגיע למקום.

מחפשים עובדים ב THE SHOWROOM

The ShowRoom על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »