הדמיה ארי אדריכלים

הולכים על מחיר מטרה: אי.אס.איי אבן הבונים זכו במכרז לבניית 192 דירות בסירקין פתח תקווה

 

החברה, שתשלם 90 מיליון שקל, תצטרף לקבוצות בנייה נוספות ותבנה בנייה רוויה בשטח של 5 דונם בתחום מחנה סירקין המתפנה ותציע 154 דירות במכרז הן במחיר מטרה, והיתר בשוק החופשי. זאת כחלק מתוכנית להקמת "שכונת סירקין מזרח", רובע עירוני חדש בפתח תקווה, על השטחים של מה שהיה מחנה סירקין, אשר פונה סופית במאי 2021. הרובע החדש יכלול כ-8,500 יח"ד, שטחי מסחר, תעסוקה ופארקים.

אי.אס.איי אבן הבונים היא חברה פרטית שהתאגדה במרץ 2021, בבעלות החברה הירושלמית ד. דניאל, חברה לבניין של שלום גריבה ועקיבא זורבין, ובבעלות הקבלן ברוך בן זימרה. זכתה במכרז של המנהל  לבניית 192 דירות בסירקין בפ"ת, לאחר שהציעה מחיר הנמוך מהערכת השמאי ברמ"י ביקשו מחיר מינימום של 14.5 מיליון שקל. כ-22.7 מיליון ש"ח מתוך הסכום המשולם ילך להוצאות פיתוח. 

 

מחיר מטרה בפתח תקווה

השטח עליו ייבנה הרובע העירוני החדש
השטח עליו ייבנה הרובע העירוני החדש

מכרז של רמ"י הוגשו שמונה הצעות,  כאשר המחיר הממוצע היה של כ-37.42 מיליון ש"ח, לפני הוצאות פיתוח. המכרז פורסם לראשונה ב-22 במרץ השנה אך נדחה ל-1 במאי. המגרש ממוקם בתחום מחנה סירקין המתפנה ובשטח ממערב לו עד לשכונות יוספטל וקריית אלון. הגבול הצפוני הוא נחל שילה.

80% מיחידות הדיור ברובע החדש ( 6800) יוקצו לרוכשי דירות במסגרת "מחיר מטרה". הדירות שימכרו בתוכנית זאת יוצעו בהנחה של 14%-19% מגובה השומה, ועד פחות מ-300 אלף ש"ח ממחיר הדירה בשוק החופשי, מחירי הדירות נקבעו האלה נקבעו ל-14.5-16 אלף שקל למ"ר, מהם יקבלו המגרילים הנחות של 20% ועד 300 אלף שקל.

המחירים הממוצעים הצפויים לדירות על פי ההערכות הם:

  • דירה בגודל 85 מ"ר תימכר במחיר מטרה של 1,293,618 ש"ח.
  • דירה בגודל 100 מ"ר, צפויה להימכר ב-1,549,006 ש"ח
  • ואילו דירה בגודל של 120 מ"ר, תימכר ב-1,889,532 ש"ח לאחר הנחה של "מחיר מטרה".

רובע עירוני חדש

שכונת סירקין מזרח הדמיה
שכונת סירקין מזרח הדמיה

המגרשים נמצאים בשטח שהיה פעם מחנה סירקין הצבאי, שהוקם עוד בימי המנדט. המתחם המתפרש על כ-2,425 , ייבנה בצפיפות של כ- 29 דירות לדונם. הרובע החדש יכלול כ- 300,000 מ"ר רבועים של שטחי מסחר ותעסוקה, בנוסף למבנים ומוסדות ציבור, שטחים פתוחים,שטחים פתוחים ציבוריים, ספורט ונופש, תחבורה ועוד.

עיריית פתח תקווה הודיעה כבר, למרות חששות והתנגדויות של גורמים, המתריעים מפני עומסי תנועה ופקקים שיווצרו בעקבות הרובע החדש, כי" הבנייה בסירקין היא עובדה מוגמרת". בעירייה רגועיםו וטענים כי הרובע החדש נבנה מתוך חשיבה על שילוב של תחבורה ציבורית ודרכי גישה של צירי תנועה ראשיים שימנעו את הפקקים שמהם חוששים אנשים שמתנגדים לתוכנית הפיתוח אדירת המימדים הזאת.

.

ההדמיה בתמונה הפותחת באדיבות: ארי כהן אדריכלים

הפרויקט של אי.אס.איי אבן הבונים בסירקין מעניין אתכם? השאירו פרטים בטופס ויחזרו אליכם. ניתן לפנות גם דרך כפתור הוואטסאפ הירוק בתחתית המסך בגלישת סלולר

עוד ב-נדלן

קרן ספרה רכשה מ"שיכון ובינוי" 50% מחניון שניידר פ"ת תמורת 91 מיליון ש"ח

עסקת הענק בתחום החניונים בפתח תקווה, הפכה לרשמית אתמול, לאחר שחברת קרנות הגידור המובילה בישראל הודיעה על חתימת הסכם, במסגרתו הקרן, תחת המותג PARK IN, תהיה שותפה במחצית מהבעלות על החניון החדש – השני בגודלו בעיר. העסקה בוצעה לפי שווי נכסי של 182 מיליון ש"ח לחניון, הכוללים תמורה של 31 מיליון ש"ח תמורת ההון העצמי, ו-60 מיליון ש"ח, המהווים 50% מחוב השותפות לבנקים

המשך קריאה »
נכס מסחרי להשכרה ז'בוטינסקי 105 פתח תקווה

מלך המזרנים OUT: שטח 100 מ"ר בחזית ז'בוטינסקי 105 פ"ת – מוצע להשכרה

לאחר שנים רבות, חנות המזרנים של על הרחוב הסואן, לפני הפנייה לרח' איינשטיין, פינתה את הנכס, שפעם הייתה בו חנות החיות "מלך האריות". איזה "מלך ייכנס" במקום, עדיין לא ידוע, מאחר שהשלט להשכרה נתלה רק לפני כשבוע וחצי. מדובר בלוקיישן אטרקטיבי בו חולפים עשרות אלפי אנשים מדי יום במכונית, ברגל וברכבת הקלה, שרואים היטב את המבנה בן שתי הקומות.

המשך קריאה »
אפעל 13 פתח תקווה על ציר ז'בוטינסקי צומת

בניין המשרדים אפעל 13 פתח תקווה של דמרי נפתח לשיווק: משכירים קומות שלמות

כל מי שעובר בצומת גהה בכניסה לעיר, ויש עשרות אלפים כאלה ביום, לא יכול שלא לשים לב לשלט ענקי עם מספר טלפון, המופיע על חזית הבניין, שפונה לתחילת רחוב ז'בוטינסקי. על מה שהיה פעם מוסך GMS, בנתה חברת הבנייה "דמרי בנייה וקבלנות" (לא להתבלבל עם חברת הנדל"ן י.ח. דמרי), בניין 'בוטיקי' בן 7 קומות על שטח כולל של 9110 מ"ר. השיווק כבר החל והבנייה צפויה להסתיים בדצמבר.

המשך קריאה »
נדל"ן מגורים פתח תקווה

הלמ"ס: עלייה של כמעט 50% במכירות דירה בפתח תקווה ברבעון האחרון לעומת הקודם

שוק נדל"ן המגורים בעיר מתאושש תשעה חודשים אחרי פרוץ המלחמה? עוד מוקדם לדעת, אבל הנתונים שפרסמה היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מראים מגמה משמעותית של עלייה בקצב מכירת הדירות (חדשות ויד שניה). למרות החששות והתחזיות הפסימיות בפתח תקווה מכרו בין מרץ למאי 24, לא פחות מ-539 דירות, לעומת 362 שמכרו בין דצמבר 23 לפברואר 24.

המשך קריאה »