הדמיה ארי אדריכלים

הולכים על מחיר מטרה: אי.אס.איי אבן הבונים זכו במכרז לבניית 192 דירות בסירקין פתח תקווה

 

החברה, שתשלם 90 מיליון שקל, תצטרף לקבוצות בנייה נוספות ותבנה בנייה רוויה בשטח של 5 דונם בתחום מחנה סירקין המתפנה ותציע 154 דירות במכרז הן במחיר מטרה, והיתר בשוק החופשי. זאת כחלק מתוכנית להקמת "שכונת סירקין מזרח", רובע עירוני חדש בפתח תקווה, על השטחים של מה שהיה מחנה סירקין, אשר פונה סופית במאי 2021. הרובע החדש יכלול כ-8,500 יח"ד, שטחי מסחר, תעסוקה ופארקים.

אי.אס.איי אבן הבונים היא חברה פרטית שהתאגדה במרץ 2021, בבעלות החברה הירושלמית ד. דניאל, חברה לבניין של שלום גריבה ועקיבא זורבין, ובבעלות הקבלן ברוך בן זימרה. זכתה במכרז של המנהל  לבניית 192 דירות בסירקין בפ"ת, לאחר שהציעה מחיר הנמוך מהערכת השמאי ברמ"י ביקשו מחיר מינימום של 14.5 מיליון שקל. כ-22.7 מיליון ש"ח מתוך הסכום המשולם ילך להוצאות פיתוח. 

 

מחיר מטרה בפתח תקווה

השטח עליו ייבנה הרובע העירוני החדש
השטח עליו ייבנה הרובע העירוני החדש

מכרז של רמ"י הוגשו שמונה הצעות,  כאשר המחיר הממוצע היה של כ-37.42 מיליון ש"ח, לפני הוצאות פיתוח. המכרז פורסם לראשונה ב-22 במרץ השנה אך נדחה ל-1 במאי. המגרש ממוקם בתחום מחנה סירקין המתפנה ובשטח ממערב לו עד לשכונות יוספטל וקריית אלון. הגבול הצפוני הוא נחל שילה.

80% מיחידות הדיור ברובע החדש ( 6800) יוקצו לרוכשי דירות במסגרת "מחיר מטרה". הדירות שימכרו בתוכנית זאת יוצעו בהנחה של 14%-19% מגובה השומה, ועד פחות מ-300 אלף ש"ח ממחיר הדירה בשוק החופשי, מחירי הדירות נקבעו האלה נקבעו ל-14.5-16 אלף שקל למ"ר, מהם יקבלו המגרילים הנחות של 20% ועד 300 אלף שקל.

המחירים הממוצעים הצפויים לדירות על פי ההערכות הם:

  • דירה בגודל 85 מ"ר תימכר במחיר מטרה של 1,293,618 ש"ח.
  • דירה בגודל 100 מ"ר, צפויה להימכר ב-1,549,006 ש"ח
  • ואילו דירה בגודל של 120 מ"ר, תימכר ב-1,889,532 ש"ח לאחר הנחה של "מחיר מטרה".

רובע עירוני חדש

שכונת סירקין מזרח הדמיה
שכונת סירקין מזרח הדמיה

המגרשים נמצאים בשטח שהיה פעם מחנה סירקין הצבאי, שהוקם עוד בימי המנדט. המתחם המתפרש על כ-2,425 , ייבנה בצפיפות של כ- 29 דירות לדונם. הרובע החדש יכלול כ- 300,000 מ"ר רבועים של שטחי מסחר ותעסוקה, בנוסף למבנים ומוסדות ציבור, שטחים פתוחים,שטחים פתוחים ציבוריים, ספורט ונופש, תחבורה ועוד.

עיריית פתח תקווה הודיעה כבר, למרות חששות והתנגדויות של גורמים, המתריעים מפני עומסי תנועה ופקקים שיווצרו בעקבות הרובע החדש, כי" הבנייה בסירקין היא עובדה מוגמרת". בעירייה רגועיםו וטענים כי הרובע החדש נבנה מתוך חשיבה על שילוב של תחבורה ציבורית ודרכי גישה של צירי תנועה ראשיים שימנעו את הפקקים שמהם חוששים אנשים שמתנגדים לתוכנית הפיתוח אדירת המימדים הזאת.

.

ההדמיה בתמונה הפותחת באדיבות: ארי כהן אדריכלים

עוד ב-נדלן

יצחק שדה 1-19 פתח תקווה

מה קורה ביצחק שדה 1-19 פתח תקווה? ביקור מגלה צורך דחוף בהתחדשות עירונית

אם רציתם לראות פער מוחשי ברמת מגורים בפתח תקווה בין השכונות החדשות לשכונות הישנות של העיר, כדאי לכם לבקר בתחילת הרחוב הראשי של רמת ורבר במספרים האי-זוגיים. לטענת חלק מהדיירים, יש שם חריגות בנייה לא חוקיות, דירות מפוצלות ללא אישור, תוך הפקעת שטח ציבורי, זאת לצד הזנחה של ניקיון.

המשך קריאה »
פרויקט רח' ח"ן 8-10 פתח תקווה קטה גרופ

קטה גרופ ישקיעו כ-110 מיליון ש"ח בהתחדשות עירונית בח"ן 8-10 פתח תקווה

אירוע ההריסה בשכונת רמת ורבר, התקיים אתמול בנוכחות אנשי חברת הנדל"ן המוכרת בעיר, דיירים, תושבים ועורכי הדין המלווים את הפרויקט. במסגרת האירוע החלה הריסת 32 דירות שאיכלסו שני בניינים ישנים ומוזנחים, בני כ-50 שנה, שבמקומם צפויים לקום 2 בנייני מגורים חדישים ומודרניים בני 9 קומות כל אחד, שיאכלסו 96 דירות. צפי אכלוס: 2027. 95% מהדירות כבר נמכרו. מחירי הדירות בפנים.

המשך קריאה »
וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading