ICELL אייסל פתח תקווה מרכז רום - מוצרי סלולר

צפו: רשת מוצרי הסלולר ICELL פתחה את הסניף השני שלה בפתח תקווה – במרכז רום

הסניף ה-16 של הרשת נפתח במרכז המסחרי השכונתי ומציע שלל מוצרים, חלקם במחירים תחרותיים. היתרון המרכזי: יחס וליווי אישי, העברת נתונים ויבואן רשמי עם אחריות חזקה. תוכלו למצוא את המוצרים במחירים פחות או יותר זהים באינטרנט, או בחנויות הגדולות, אבל אם אתם מחפשים שירות ומישהו שידאג לכם – אייסל (ICELL) יספקו לכם את הסחורה. מה המחירים של הסלולרים המובחרים בחנות?

מרכז רום באם המושבות (יעל רום 8) הולך ומתחדש עם שלוש חנויות של רשתות מובילות, ביניהן סניף של חנות הנוחות סבן אילבן, שתיפתח בקרוב וסניף של חנות האופנה HOODIES, שכבר נפתחה וביום שישי ביקרנו בסניף של רשת מוצרי הסלולר ICELL, שפתחה את הסניף השני שלה בפתח תקווה (אחרי הסניף בקניון סירקין), במרכז השכונתי.

צפו בביקור ב-ICELL (אייסל) פתח תקווה מרכז רום

היתרונות: קירבה, יחס אישי והעברת נתונים

עבור תושבי השכונה זו בשורה טובה, היות ותמיד כדאי שתהיה חנות סלולר במרחק הליכה, במיוחד כשצריך משהו מהיר. אז לאחר שמיסטר מובייל פתחו לפני כשנה במתחם GISSIN שממול על רח' גיסין, ביום חמישי האחרון קם מתחרה חזק, בדמות סניף של רשת ICELL (אייסל) הותיקה, שנוסדה ב-2007, כשהאייפונים הראשונים רק הגיעו לארץ. ב-16 שנים היא פתחה 16 סניפים, כשהאחרון הוא זה שבמרכז רום.

אז מעבר לכך שאייסל מספקת בין שנה לשלוש שנים שנות אחריות יבואן רשמי על מוצריה, היתרון שלה הוא היחס והליווי האישי שכל לקוח מקבל, דבר שלא תמצאו ברכישה מהאינטרנט הוא בחנויות כמו KSP או אייבורי. "בנוסף אנחנו עושים העברת נתונים, הסבר והדרכה ללקוח", אמר לנו בחנות, פאבליק, מנהל הסניף. "לא כל אחד יודע לעשות העברת נתונים ואנחנו עושים את זה בצורה המקצועית ביותר ולמעשה מלווים את הלקוח בכל התהליך, גם אחרי הרכישה.

ICELL אייסל פתח תקווה מרכז רום - הלקוח הראשון
ICELL אייסל פתח תקווה מרכז רום - הלקוח הראשון

מחירי מבצע לרגל הפתיחה עד סוף החודש (מעודכן ל-18.6*)

סמסונג:
ש"ח A14 – 649 
A34- 1249
A54 – 1649
אפל
ש"ח iPhone 13 128 – 2999
iPhone 14 128 – 3249
iPhone 14 Pro 256 – 4899
iPhone 14 Pro Max 256 -5349

בחנות תוכלו למצוא גם שלל אביזרים כמו מעמדים, מטענים, כאבלים, מגנים, רמקולים, אוזניות ועוד ועוד.

אייפון 14 בטרייד אין - ICELL אייסל פתח תקווה מרכז רום

עוד ב-חנויות

בול מרקט פתח תקווה

סניף של רשת הסופרים "בול מרקט" ייפתח בספטמבר בנווה עוז במתחם יוניק סנטר

אם אתם כבר מתכננים את הקניות לקראת החגים בעוד כשלושה חודשים, אז באנו לבשר לכם שנפתחה עוד אופציה: הסופר החדש של הרשת הצעירה במרכז המסחרי החדש על רחוב דנמרק פינת דגניה, מול בית האבות "בית בלב" וממש צמוד לצמד מגדלי המגורים "ספייס". זה יהיה הסניף הרביעי של הרשת, והוא ישרת בעיקר את תושבי השכונה, אבל גם עוברים ושבים, כמו מבקרי ביה"ח בילינסון הסמוך.

המשך קריאה »
יעל שלביה ואור לוזון קניון הגדול פתח תקווה

עופר הקניון הגדול פרסם תכנית עם אירועי קיץ לילדים ונוער. וגם: יעל שלביה הגיעה לבקר

המקום הכי מסחרי בפתח תקווה מכין לימים הלוהטים של יולי מגוון פעילויות לקראת חופשת הלימודים, שתתחיל מחר (1.7) באופן רשמי. בתכנית: פעילויות יצירה לילדים (ברחבה של טויס אר אס), סדנאות לאמהות תינוקות עם ליהיא גרינר, סרטים במחיר מוזל (15 ש"ח בלבד) ומופע סטאנד אפ של הקומדי בר לראשונה לגילאי 10-15 (ב-35 ש"ח בלבד) – הכל לנרשמים דרך האפליקציה.

המשך קריאה »
לבמה פתח תקווה

לבמה פתח תקווה: חנות המוסיקה וציוד ההגברה מקריית שמונה פתחה סניף בז'בוטינסקי

מוסיקאים, די.ג'ייאים, בעלי אולפנים וכל מי שאוהב לנגן ולהאזין למוסיקה, מפתח תקווה והסביבה – ישמחו לגלות את המקום החדש שנפתח החודש, על הציר המרכזי של העיר, בז'בוטינסקי 89. לאחר שהבעלים, האחים מלכה, ביססו עצמם כמותג מוביל בתחום, הם נאלצו בעקבות המלחמה בצפון, לעבור אלינו, בתקווה שהמעבר גם ייתן להם בוסט עסקי ויחשוף אותם יותר לקהל מהמרכז. מוצרים ומחירים – בפנים.

המשך קריאה »
עמי ב.ס.ר סיטי

אחרי החג: יריד בגדי מעצבים ותכשיטים יתקיים ביום חמישי הקרוב בעמי ב.ס.ר סיטי

המתחם המסחרי הפתוח הכי גדול בפתח תקווה יזם אירוע לפתיחת הקיץ, יחד עם מרכז הצעירים של פתח תקווה "החממה" ומותג ירידי האופנה KiketMarket במטרה למשוך קהל, שמחפש מציאות איכותיות במחיר טוב, אבל גם מחפש לבלות ולעשות שופינג עם משב רוח טבעי, במקום המזגן של הקניונים. היריד ייפתח בעוד שלושה ימים (13.6) בשעה 17:00 ובב.ס.ר סיטי מצפים לקהל רב של מבקרים.

המשך קריאה »