בקרוב: סניף סבן אילבן במרכז רום אם המושבות החדשה פתח תקווה

בלעדי: סבן אילבן (7-Eleven) תפתח בעוד כחודשיים סניף חדש במרכז רום פתח תקווה

לאחר שכבר פתחה בתוך חצי שנה לא פחות מחמישה סניפים בתל אביב, ביניהם המתוקשר של דיזנגוף, רשת חנויות הנוחות הבינלאומית תגיע לעירנו וצפויה להשיק את הסניף הפתח תקוואי הראשון שלה כבר בקיץ במרכז הקניות השכונתי באם המושבות החדשה ברח' יעל רום 8. בסניף תוכלו למצוא חנות נוחות שתאופיין בתמהיל מוצרים מגוון במיוחד ובשעות פתיחה ממושכות.

אלפי התושבים באם המושבות החדשה, שעברו באם המושבות החדשה שואלים את עצמם בשבועות האחרונים מה ייפתח במרכז רום במקום סניף בנק לאומי, שנסגר לאחרונה. לאחר שכבר נודע כי רשת בגדי הספורט וקז'ואל "הודי'ס" ורשת חנויות הסלולר "איי-סל" יפתחו במקום סניפים חדשים, היום אנחנו מביאים, באופן בלעדי, את הניוז על כך שגם סניף של רשת סבן אילבן (7-Eleven), יצטרף להן.

מרכז רום - רח' יעל רום פתח תקווה
מרכז רום - רח' יעל רום פתח תקווה. בחמישי הפנינג סבן אילבן

שוברים שוק

בדומה לרשת CARREFOUR (קרפור), שגם היא נכנסה לאחרונה לפתח תקווה עם סניף חדש אותו סיקרנו בתחילת החודש, כך גם רשת 7-Eleven. מדובר על מהלך שהתקבל ברמה המדינית, שנועד לפתוח את שוק חנויות המצרכים לתחרות גבוהה יותר ולהחליש את ריכוזיות היתר שיש כיום בשוק זה – מה שמעלה את יוקר המחיה. הרעיון הוא לפתוח בתקופה קצרה עשרות רבות של סניפים – בניסיון "לשבור את השוק" ולהוריד מחירים.

בניגוד לקרפור, שפונה לקהל שמחפש סופר, כאן מדובר על קהל יעד דומה, אבל אחר – כזה שקודם כל מחפש נוחות, קירבה וזמינות. אגב, הסניפים הישראליים של שתי הרשתות הן בבעלות מלאה קבוצת אלקטרה וחברת "אלקטרה מוצרי צריכה". גודלו של הסניף הפתח תקוואי, שאמור להיות מושק בעוד כחודשיים, יהיה כ-150 מ"ר והוא אינו צפוי לכלול מקומות ישיבה בחוץ.

מוכר כמו מקדונלדס

הסניף מוקם בדיוק בשלב שבו מרכז רום עובר התחדשות ומתיחת פנים, בעקבות סגירת סניף הבנק, שלדברי גורמים במתחם, יעשה רק טוב למרכז רום. אחת מהסיבות לבחירת הלוקיישן הספציפי הזה, היא קירבתו לפתח תקווה של סמי לוי, סמנכ"ל נכסי הנדל"ן של אלקטרה – שהוא גם תושב העיר.

לרשת 7-Eleven כבר יש בישראל חמישה סניפים – כולם בתל אביב ברחובות נחלת בנימין ולינקולן, בפלורנטין ובשוק לוינסקי. הסניף הגדול והמתוקשר מכולם הוא הראשון שנפתח בתחילת השנה בדיזינגוף שנפתח בקול תרועה רמה עם מאות לקוחות שצבאו על הכניסה ביום הפתיחה – בדומה למקרים אחרים דומים בהם רשת בינלאומית פותחת לראשונה סניף בישראל.

באמריקה 7-Eleven הוא מותג לא פחות מוכר ממקדונלדס, למשל. Eleven -7 היא רשת חנויות הנוחות הגדולה בעולם. הרשת מונה מעל 83,000 חנויות ב- 19 מדינות.

סמי לוי, סמנכ"ל נכסי נדל"ן - אלקטרה. על רקע מרכז רום. מביאים את סבן אילבן לפתח תקווה

אפשר לבנות על גלידה בקיץ?

חוץ מתל אביב, הרשת דיווחה כי תפתח בקרוב סניף נוסף גם ברח' סוקולוב בהוד השרון. "Eleven-7 תביא לפתח תקווה פתרונות מגוונים, נוחים ועם ערך מוסף הן ברמת המחיר, הן ברמת המגוון והן בשעות הפתיחה", מסר מנכ"ל Eleven -7 ישראל, אבינועם בן-מוחה. "בנוסף לתמהיל הרגיל של הרשת, בכוונתנו להמשיך ולהשיק מוצרים שיתאימו לצרכים הספציפיים של האוכלוסייה באזור".

דווח לנו כי Eleven -7 תפתח את הקיץ עם הרחבה של מגוון המוצרים הייעודיים לעונה. במסגרת זו השיקה הרשת קולקציית גלידות חדשה, SINGELLATO , תחת המותג הפרטי סבן סלקט. ליין הגלידות כולל 7 מוצרים שהותאמו לקהל הישראלי.

מרכז רום הוא מרכז מסחרי בבעלות היזם חן ליפין. המרכז הוקם, יחד עם הבניינים הראשונים ביעל רום, הרחוב הראשי של אם המושבות החדשה בשנת 2012 ומאז הפך למרכז שוקק המכיל עסקים רבים, חלקם סניפים של רשתות גדולות ומוכרות, ביניהם: סופרפארם, שופרסל אקספרס, בית קפה לחמנינה, סטימצקי, בית קפה לנדוור, גלידת וניליה, הסושיה ועוד.

מרכז רום פתח תקווה על המפה

עוד ב-חנויות

ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »
ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading