מנוי כשר הפועל פתח תקווה

זה חדש: הפועל פתח תקווה במהלך שיווקי ייחודי – השיקה מנוי "כשר" לעונת 23/24

אנחנו לא יודעים עד כמה הפועל תצליח בליגת העל, אחרי כמעט עשור שלא הייתה שם, אבל ברעיונות מקוריים לשיווק – עושה רושם שהיא ברמה אחרת. לראשונה בכדורגל הישראלי, הקבוצה מציעה מנוי לציבור האוהדים, שומרי השבת של הקבוצה (ויש הרבה כאלה), כחלק מתוך מטרה לקרב את ציבור שומרי המסורת בעיר, בעלות של 10 כרטיסים ב- 550 ש"ח למבוגר וב-275 ש"ח עד גיל 18.

במשך יותר משמונה שנים, אוהדי הפועל פתח תקווה לא ידעו מה זה לשחק בליגה בשבת. עכשיו, עם העלייה לליגת העל, שמשוחקת, כידוע, גם בשבתות, חלק מהאוהדים המסורתיים לא יוכלו להגיע למשחקים – ומכאן הגיע הרעיון של המועדון, להציע להם מנוי "כשר" בעלות מופחתת. מחיר המנויים "הרגילים" עומד על 900 ש"ח למבוגר ו-450 לילדים ונוער.

הפועל פתח תקווה מנויים
שחקני הפועל פתח תקווה חוגגים את העלייה. צילום: אסף כרמלי

עוד צעד לקראת האוהדים המסורתיים, הוא שהכניסה לאצטדיון ביום המשחק, תתאפשר דרך הרשמה מראש לפני כל משחק. "אחת המטרות המרכזיות של הפועל פתח תקווה בליגת העל,  היא הגדלת כמות האוהדים וקירוב האוכלוסיות בעיר למועדון", מסר  דובר הקבוצה, לירון סובול.  "יש כאן פלח אוכלוסייה רחב של שומרי מסורת, שאין סיבה שלא יהיו חלק מהחוויה של הפועל. אנו בטוחים שנצליח לקרב אלינו גם את הציבור הדתי והמסורתי בעיר".

בתוך כך, תחל הקבוצה ביום ראשון הקרוב (2.7) את אימוניה לקראת העונה הקרובה, כאשר ג'ימי אלכסיס, שנמצא עם נבחרת האיטי, יצטרף לאימונים בהמשך. הקבוצה, שהשאיר את מרבית הסגל ממשיכה למצוא דרכים לחזק את עצמה, לאחר החתמתו של החלוץ הותיק, איתי שכטר.

עוד ב-ספורט

ניצחון אחד מגביע והעפלה לאירופה: מכבי פתח תקווה בגמר גביע המדינה לכדורגל (וידאו)

שחקניו של רן קוז'וך עשו את מה שמצופה מהם וניצחו בחצי הגמר את הפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית 3:0 משערים של מאור לוי, לירן חזן ועצמי של אזולאי במשחק שנערך בנתניה. כ 3000 אוהדים ליוו את הקבוצה למשחק, כשחלקם חיכו להריע לשחקנים במגרש האימונים בן דרור, לאחר שחזרו העירה. הגמר ייערך בבלומפילד ב-30.5 (20:30) מול הפועל באר שבע, לה מכבי הפסידה בגמר של 2020.

המשך קריאה »
מי ייבחר ליו"ר? מימין: אלעד שונשיין, אביעד ליבוביץ' וארטיום סלוצקי (תמונות מתוך פייסבוק)

הפועל פתח תקווה ירדה ליגה באופן מעשי. את האוהדים מעניין: מי יהיה ב-ועד המנהל?

האפיזודה של הכחולים-לבנים מסירקין בליגת העל הייתה קצרה באופן טראגי, לאחר ששנה בלבד מאז עלתה מהליגה הלאומית, אתמול נקבע באופן מעשי, שאוהדי הפועל צריכים לתכנן לו"ז חדש ולסגור שוב את ימי שיש בצהרים. זה קרה אחרי הפסד 0:1 הכי כואב בחוץ למ.ס. אשדוד, שכבשה שער שאושר בהחלטה שערורייתית. בינתיים, האוהדים מתכוננים לבחירות הועד המנהל, שייערכו ביום שלישי (30.4).

המשך קריאה »

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading