לחם ארטיזן פתח תקווה - מתחם GISSIN

צפו: לחם ארטיזן פתח תקווה מתחם Giss-in גיסין – לא רק הבאגטים מזכירים את פריז

כמעט שנה עברה מאז שהרשת פתחה את הסניף הפתח תקוואי של המאפיה-בית קפה ורבים מתושבי השכונות הסמוכות ואנשים ממקומות רחוקים יותר בעיר, כבר מכירים את המקום וגם את הקונספט: לחמי מחמצת איכותיים טריים + קפה ואווירה בניחוח צרפתי. זהו הסניף ה-10 של רשת הלחם, מבין 11 סניפים בפריסה ארצית. ביקרנו בשעת בוקר ודיברנו עם הצוות, שהציע לנו מבצע 1+1 על הלחמים.

הקהל הישראלי, עם השנים, הופך להיות אנין טעם יותר ויותר – גם בכל הקשור ללחם והרצון לאכול לחם טרי, בריא, טעים וממלא. את האיכות הזאת לא תמצאו במאפיות של הסופרים ורשתות המזון – אז אין להם ברירה, אלא להגיע למקומות, שמציעים לחמים מסוג זה, כמו לחם ארטיזן פתח תקווה, שנפתח לפני כשנה במתחם Giss-in על רח' גיסין, סמוך לשכונת אם המושבות.

צפו בביקור בלחם ארטיזן פתח תקווה - מתחם Giss-In

24 שנים של לחם

לחם ארטיזן היא מאפייה וקונדיטוריה שנוסדה ב-1999 על ידי האחים חיים וגיא שדות והם מתגאים בלחמים בעלי מרקם מיוחד, המאופיין במעטפת קשה ופריכה שתומכת בעמידותם, תוך שמירת פנים הלחם רך ונימוח. הסוד לדבריהם, טמון בתהליך עיבוד ארוך וקפדני המלווה בעבודת כפיים, ממש כפי שהיה נהוג בעבר – החל משימוש בחומרי גלם מן הטבע, דרך התפחה חוזרת של הבצק ועד לשימוש בתנור מיוחד בעל רצפת אבן להשלמת האפייה.

הגענו לסניף בסביבות 9:30 ואת המקום כבר פקדו לקוחות ראשונים של היום, חלקם לקנות לחם וחלקם לשבת לקפה. "אני אוהב לשבת פה כי זה מזכיר לי את בתי הקפה שהייתי יושב בהם בתל אביב. בית קפה שכונתי", אמר לנו קיסוס, תושב השכונה. "אני מגיע לכאן משני טעמים: גם בגלל הלחם וגם בגלל הקפה, שמכינים לי מותאם אישית – חזק, כמו שאני אוהב".

לחם ארטיזן פתח תקווה - מבט מלמעלה
לחם ארטיזן פתח תקווה - מבט מלמעלה

לחם אומנותי

לחם ארטיזן הוא בראש ובראשונה מאפיית לחמי בוטיק, המגישה גם קפה איכותי הנטחן לפי בקשת הלקוח – וזה מה שמבדל אותו מרשתות קפה-מאפה אחרות. האחים שדות למדו את רזי האפייה מדודם בקנדה. עם התבססותם, הם החלו להשתמש במתכונים מסורתיים שמקורם בצרפת ולאפות לחמים השייכים למשפחת ה-artisanal breads (לחמים אמנותיים) – מכאן נגזר שם החברה לחם ארטיזן.

מבין הלחמים המובחרים של לחם ארטיזן, ניתן למצוא לחם שיפון, לחם חיטה מלאה, לחם צימוקים ואגוזים, לחם בורדולייז לחם שאור שמקורו בבורדו שבצרפת). "יש לנו כאן לחמי מחמצת הכי טובים בארץ", מתגאה אחינועם שדות, ביתו של הבעלים, חיים, שגם אותה פגשנו בסניף. "כל הלחמים הם ללא חומרים משמרים ונעשים בעבודת יד ובאיכות מצוינת".

לחם שיפון דגנים (24 ש"ח) לחמי מחמצת - לחם ארטיזן

לחם שוקולד ולחמים ששוקלים 2 ק"ג

איכות-איכות, אבל מה עם המחירים? בדקנו כמה: לחם חיטה מלאה 70% עם גרעיני חמנייה ודלעת יעלה לכם 24 ש"ח ולחם שיפון גרמני ממחמצת שיפון וגרעיני שיפון בהשריה יעלה לכם 26 ש"ח. באותו מחיר תמצאו גם לחם בר 100% כוסמין בציפוי פשתן סומסום ופרג. בלחם ארטיזן פתח תקווה ממליצים גם על לחם גראנו מחמצת מקמח כוסמין מלא גרעינים וזרעי בר (27 ש"ח) וכן על הלחמים מקטגוריית המיוחדים, כמו לחם שוקולד, לחם שאור ממחמצת טבעית עם קקאו ופצפוצי שוקולד (27 ש"ח).

בלחם ארטיזן פתח תקווה תמצאו גם מבחר גדול של עוגות שמרים ובחושות, עוגיות, מאפים שונים, לחמניות, באגטים (משובחים, שמתפצפצים בפה) וגם דברים לצד הלחם – גבינות, שמן זית, קרקרים עבודת יד, מטבלים וממרחים שונים. מה שצד את עיננו הם לחמי ה"גרנדה", לחמים במשקל 2 ק"ג, שיכולים להיות פתרון מעולה למי שמארח קבוצה גדולה של אנשים ורוצה לפנק אותם עם לחם איכותי.

אם תשבו יפה - גם יגישו לכם למקום - לחם ארטיזן פתח תקווה
אם תשבו יפה - גם יגישו לכם למקום - לחם ארטיזן פתח תקווה

ומה עם מבצעים?

"יש לנו השבוע מבצע 1+1 על כל לחמי המחמצת, ועל עוגות השמרים והבחושות", מציינת אחינועם. "בנוסף יש לנו מבצע קפה + מאפה ב-10 ש"ח בלבד!".

לחם ארטיזן פתח תקווה נמצא ברח' גיסין 17, מתחם Giss-in והוא הסניף העשירי של הרשת, מתוך 11, ביניהם, רעננה, כפר סבא, נתניה, הוד השרון, קדימה, רמת השרון, הוד השרון, נתניה, ראש העין והאחרון שנפתח בכפר יונה. שעות הפתיחה הן מ-7 בבוקר עד 8 בערב (בימי שישי סוגרים ב-15:00). בשבת סגור. למרות שהכי כדאי להגיע ללחם ארטיזן פתח תקווה, אפשר גם להזמין משלוחים בטלפון לסניף ודרך אתר הרשת באינטרנט.

מבצעים לפחות עד 20.7

המבצעים בלחם ארטיזן פתח תקווה - 1+1 על הלחמים. קפה + מאפה ב-10 ש"ח בלבד
המבצעים בלחם ארטיזן פתח תקווה - 1+1 על הלחמים. קפה + מאפה ב-10 ש"ח בלבד

עוד ב-בשיתוף-עם

עתיד ביטוח משה שימשי תומר קיויתי

צפו: סוכנות הביטוח עתיד בטוח עברה למשרדים החדשים בב.ס.ר סיטי פתח תקווה (וידאו)

החברה ציינה אתמול עם סוכניה , עובדיה ונצגי חברות הביטוח ובתי השקעות את חג הפסח בהרמת כוסית במשרדי החברה המעוצבים בבניין C קומה 6 במתחם, לאחר שעברו אליהם מרחוב הסיבים. בחברה, שמ-2013 הולכת וגדלה, מחפשים תמיד סוכנים טאלנטים מהעיר ומחוצה לה, שרוצים לצמוח תחת חברת ביטוח מצליחה. תומר קיויתי, בעלים ומנכ"ל: "אנחנו שמחים על המעבר למשרדים החדשים. השקענו כאן המון

המשך קריאה »
זויה צ'רקסקי, “Let My People Go”, שנות האלפיים, אוסף לוין

עופר לוין: " לזויה צ'רקסקי ביטוי אמנותי מיוחד המתכתב עם המציאות הישראלית"

האמנית זויה צ'רקסקי עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות תערוכה חדשה שלה במוזיאון היהודי בניו-יורק בשם "7 באוקטובר, 2023". בתערוכה מוצגות 12 עבודות המהוות ביטויים עזים למעשי הזוועה שבוצעו בידי חמאס. עבור חובבי האמנות בישראל שהתוודעו בעבר ליצירותיה של צ'רקסקי, עבודותיה הנוכחיות הן המשך ישיר לתהליך ארוך שנים של עיסוק ביקורתי בסוגיות רגישות במציאות הישראלית והיהודית.

המשך קריאה »
דניאל כהן תאטרון המסילה פתח תקווה

צפו: למעלה מ-300 צופים באולם מלא בהופעה של דניאל כהן בתאטרון המסילה פ"ת

הסטנדאפיסט הלוהט סגר במוצ"ש האחרון עוד "סולד אאוט" בעיר עם הופעה מלאה בצחוקים באולם ההופעות שבאם המושבות, שברח' האחים בכר. הרבה יותר מ"ערב סביר", כמו שהוא קורא להופעה. כהן לא חסך במילים, נגע בכל סוגי הקהלים, כשהכל מתובל בתוכן אקטואלי. כששאלנו, הוא לא התאפק לצחוק עלינו: ״פתח תקווה היא עיר שיש בה את כל מחזור החייםֿ, מתחיל בבלינסון ונגמר בבית עלמין ירקון".

המשך קריאה »

שחזור מידע נתונים בסביבות עבודה היברידיות: אתגרים ופתרונות לקראת שנת 2024

בעולם העסקי המודרני, אנו עדים למעבר משמעותי לסביבות עבודה היברידיות, שבהן נתונים ומידע נמצאים הן בענן והן במערכות מקומיות. המעבר הזה מעלה אתגרים חדשים בתחום שחזור מידע, כאשר ארגונים צריכים להתמודד עם סיטואציות בהן מידע חיוני נמצא בסכנה או אבד. במאמר זה נסקור את האתגרים שהמצב יוצר ואת הפתרונות להם – בראייה לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading