צפו: הונחה אבן הפינה לבית קפה חדש בשכונת הדר גנים פתח תקווה. "מחפשים רשת עם שם"

האירוע, בנוכחות ראש העיר, פעילים ותושבי המקום, התקיים ארבעה חודשים אחרי הצהרת העירייה על יוזמה להקמת מקום, שישרת את תושבי השכונה במזרח העיר, שיוכלו להתפנק עם קפה קר, אספרסו, סלט, או מאפה – מרחק הליכה מהבית. לאור המיקום האסטרטגי, יש ציפייה לכניסה של מותג מוכר מהתחום: אלישיב עמיצור מהעירייה ותושב השכונה: "מזמינים את הרשתות הגדולות, הטובות והמקצועיות".

האם נראה סניף של קפה-קפה, ארומה, קפה גרג, רולדין ודומיהן בהדר גנים פתח תקווה? אם תשאלו את התושבים, שמצפים בשקיקה למקום בילוי בשכונה שאינה משופעת בכאלה – יש בהחלט סיכוי. מדובר בכ-100 מ"ר של בית קפה שכונתי עם חצר, שממוקם בין אנדרטת הנופלים של אסון המסוקים לספריית הדר גנים ברח' מנחם בגין – בקצה השכונה, סמוך לצומת חזן על כביש 40.

צפו בשטח בית הקפה ובדבריו של אלישיב עמיצור

צפו בהנחת אבן הפינה ובדברי רמי גרינברג (מתוך פייסבוק ירון טיירי)

"פוטנציאל מסחרי רב במיקום מצוין"

את הפרויקט יזמה העירייה, והוביל אותו מטעמה ועובד העירייה אלישיב עמיצור, תושב שכונת הדר גנים, אותו פגשנו בשטח. "בקרוב צפוי לצאת מכרז מסודר, בו נציע את השטח ליזמים ובעלי עסקים שירצו להקים בית קפה עם פוטנציאל מסחרי רב במיקום מצוין", אמר עמיצור. "אנחנו נמצא את הזכיין והרשת המקצועיים ביותר שיתנו את המענה הטוב ביותר".

באירוע השתתפו מספר אנשים, ביניהם פעילי השכונה, אנשי עירייה, תושבים – וגם יזמים, שכבר התעניינו בשטח. לפי התכנון, הטרקטורים אמורים לעלות על השטח בשבועות הקרובים, כשהצפי הוא לבנייה מהירה והשקת המקום בתחילת 2024 – ואז תושבי הדר גנים יוכלו באמת להתגאות בבית קפה חדש. יש לציין כי הדר גנים תתחדש בקרוב גם במרכז מסחרי חדש, גם הוא ברח' מנחם בגין – POIN של ISA.

אלישיב עמיצור - בשטח בית קפה הדר גנים פתח תקווה

"עוד כמה חודשים בית הקפה יוקם"

קהל היעד של בית הקפה הם כמובן תושבי שכונת הדר גנים, אבל גם השכונות הסמוכות – ואסור לשכוח שעוד כ-5-10 שנים תוקם שכונה ענקית בסירקין – שגם תושביה יכולים להיות חלק מקהל היעד של בית הקפה. "תושבים שפנו לראש העיר וביקשו בית קפה בשכונה, הם אלה ששכנעו את ראש העיר להקים את בית הקפה", מסר עמיצור. "עוד כמה חודשים נראה פה בית קפה חדיש – לטובת התושבים". 

לפני מספר חודשים התבשרנו על תחילת הקמתו של "בית קפה העירייה", שכבר החל להיבנות על רח' חיים עוזר בסמוך לעירייה. לדברי העירייה, ההפעלה של המקום תתבצע רק לאחר מכרז מסודר, אך כרגע עוד מוקדם להגיד מתי הוא ייצא. בית קפה חדש נוסף אמור להיפתח בחלק המסחרי של אצטדיון "שלמה ביטוח". בית קפה נוסף בחסות העירייה, צפוי להיפתח ברח' ארלוזורוב.

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading