בראנד אספקה טכנית - נותנת חסות להפועל פתח תקווה

לאחר שבירת שיא עם 3200 מנויים: הפועל סגרה היום חסות עם "בראנד". מי יהיה הספונסר הראשי?

למרות ה-5:1 הלא נעים-לא נורא ביום שלישי בגביע הטוטו מול הפועל ירושלים, בהפועל ממשיכים במלאכת גיוס הכספים והספונסרים לקראת העונה הקרובה. 2500 מנויים חברי "עמותת הכחולה", כבר הכניסו 3.7 מיליון ש"ח למועדון. בהפועל מצפים לכ-4000 מנויים שיימכרו עד תחילת העונה. חברת אספקת כלי העבודה תקבל לוגו מאחורה. איזה לוגו יהיה על חולצות השחקנים מקדימה?

דרבי קבוצות האוהדים ביום שלישי, למרות שנערך רק גביע הטוטו, לימד פחות על הכדורגל של הפועל פתח תקוה והפועל ירושלים, אלא יותר על הקהל שמלווה את שתי הקבוצות. בעוד הירושלמים הביאו כ-450 אוהדים שרופים, הפועל לא אכזבה עם כ-2,000 משלה. אבל מה שבלט לעין ולאוזן, שבדקות הסיום, למרות התבוסה, הקהל הכחול תמך בשחקנים עד שירדו מהדשא. זה באמת לא רואים בכל קבוצה – גם לא בכל קבוצת אוהדים.

צפו: אוהדי הפועל מעודדים בסיום ה-5:1

בליגה של הגדולים גם במנויים

3,200 האוהדים שרכשו מנוי לקראת עונת החזרה של הפועל לליגת העל, מהווים שיא של כל הזמנים למועדון הכדורגל הוותיק. "בתקופה שלנו אוהדי הפועל פתח תקוה היו ממלאים את אצטדיון האורווה בכל משחק בית לפחות ב-7500 צופים", מספר לפתח תקווה NEWS, שחקן העבר יוסי שושני, ששיחק בקבוצה בתחילת שנות ה-90' המוצלחות. "אבל גם אז לא היו כל כך הרבה מנויים – כי הרוב קנו כרטיסים".

פרט לקבוצות הגדולות בישראל (התל אביביות, מכבי חיפה, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים), מדובר בכמות המנויים הגדולה ביותר בליגת העל, יחד עם מכבי נתניה. במועדון מצפים כי לקראת תחילת משחקי הליגה, ובדומה לעונה שעברה, תעלה משמעותית כמות המנויים, כאשר היעד, לפי גורמים במועדון הוא לפחות 4,000 אוהדים שיירכשו מנוי עד תחילת העונה.

אוהדי הפועל פתח תקווה - ימלאו את האצטדיון?
אוהדי הפועל פתח תקווה - ימלאו את האצטדיון?

TWO NIL OUT - בראנד אספקה טכנית IN

בכל הנוגע לגיוס הספונסרים של המועדון, ההסכם עם הספונסר TWO NIL, חברה אמריקאית לניהול מותגים, שתמכה בקבוצה בשנים האחרונות, תמורת החסות הראשית במרכז החולצה – הסתיים ולא יחודש. במקומם, הקבוצה מחפשת ספונסר ראשי, כאשר בימים אלו מתנהלים מגעים עם מספר גופים עסקיים.

היום (שישי) הודיע המועדון על ספונסר חדש, שיופיע בגב החולצה – החברה הפתח תקוואית "בראנד אספקה טכנית", ספקית כלי העבודה, שיושבת בצומת סגולה ברח' הירקונים 37. היא תחליף את עמי ב.ס.ר סיטי, שהייתה על גב חולצות השחקנים בעונה שעברה. גורמים בעמי ב.ס.ר סיטי דיווחו כי עדיין מתקיימים מגעים בנוגע להמשך חסות מול הפועל פתח תקווה גם בעונה הבאה.

 

אוהדי הפועל פתח תקווה בטירוף ביציע המזרחי באצטדיון שלמה ביטוח
אוהדי הפועל פתח תקווה בטירוף ביציע המזרחי באצטדיון שלמה ביטוח

קשר משפחתי: הפועל פתח תקווה ובראנד אספקה טכנית

בבראנד אספקה טכנית מאוד מרוצים מהעסקה, בעיקר בגלל הקשר המשפחתי שיש למותג כלי העבודה הפתח תקוואי למועדון הפועל פתח תקווה. "אבי, ציון, הוא פתח תקוואי בדם ואוהד שרוף 50 שנים", סיפר לנו לאחר העסקה, נדב סלהוב, מנכ"ל בראנד. "שיחקתי במחלקת הנוער ואפילו זכינו בגביע המדינה עם ילדים א' ב-2010. אחריכה פציעה הרסנית – עזבתי. גם אחי שיחק במחלקת הנוער. שנינו נעצרנו בבוגרים ועברנו לעבוד בעסק המשפחתי". 

בראנד אספקה טכנית - עסק משפחתי. מימין: נדב סלהוב ובת זוגו שירלי, ציון סלהוב (האבא), קרין ובעלה אוהד סלהוב
בראנד אספקה טכנית - עסק משפחתי. מימין: נדב סלהוב ובת זוגו שירלי, ציון סלהוב (האבא), קרין ובעלה אוהד סלהוב

"מבחינתנו, בפן האישי, זה סוג של סגירת מעגל מרגשת", הוסיף נדב. "אנחנו שמחים לעזור להפועל פתח תקווה להגדיל תקציב ולהצעיד את הקבוצה שלנו קדימה". נדב מספר שאביו, ציון, אוהד הפועל עשרות שנים, חינך את ילדיו להצלחה, לנתינה ולאהבת הזולת. ציון: "נדב היה כוכב כדורגל עד הנוער. כולם ״רדפו״ אחריו – אשדוד, טובורג, מכבי פ״ת, תל אביב. הוא נשאר בהפועל פתח תקווה נאמן – עד הפציעה ההרסנית".

בראנד הקימה את החנות הענקית שלה בסגולה כבר ב-2008, מאז הם מוכרים בה כלי עבודה מקצועיים לבעלי מקצוע וגם לקוחות פרטיים. במפרט שלהם מאות מוצרים כמו כלי עבודה חשמליים, כלים פנאומטים, כלי עבודה ידניים, ציוד ריתוך, ציוד גינון. "חלק מהמוצרים אפשר למצוא רק אצלנו ואנחנו גם עושים כמובן מכירות אונליין", מציין נדב. 

בבראנד מתבססים מאוד על המכירות אונליין, עם 10 נציגי מכירות, מה שהופך אותם לסוג של KSP עבור מכשירי עבודה חשמליים לבעלי מקצוע – ואת המותג שלהם לנחשב מאוד בתחומם.

יונקים הפועל פתח תקווה: נדב סלהוב ואוהד סלהוב (תמונות: מתוך אתר ההתאחדות לכדורגל)

גם ישראטויס מוסך מרכז שירות כחול לבן - בפנים

בהפועל גם דיווחו החודש על סגירות עם שני ספונסרים בעסקאות קטנות יותר. הראשונה היא עם חברת המשחקים "ישראטויס", שכנה שיושבת באיזור התעשייה ברקן והשנייה עם "מרכז שירות כחול לבן", מוסך שנמצא ברח' הרכב 11 באיזור התעשייה סגולה. בימים הקרובים צפויים להודיע במועדון על למעלה מ-10 נותני חסות לעונה הקרובה.

ישראטויס וכחול לבן - נותני החסות החדשים של הפועל פתח תקווה

חדש בהפועל פתח תקווה: מנוי דיגיטלי באפליקציה

עד שליגת העל תיפתח ב-26.8 במשחק הכי קשה שיכול להיות, בחוץ מול מכבי חיפה, הפועל פתח תקוה צפויה לשחק בגביע הטוטו מול הפועל תל אביב בחוץ (5.8, 19:30) ומול מ.ס. אשדוד בבית (12.8, 20:00). משחק הבית הראשון, שצפוי להיות מפוצץ באוהדי הפועל פתח תקוה, אם יחזרו עם ניצחון מסמי עופר, יהיה במחזור השני נגד בני סכנין ב-2.9.

בהפועל פתח תקוה הלכו עוד צעד לעבר האוהדים, כאשר השיקו לראשונה במועדון את אפליקציית הפועל פתח תקוה, אשר משמשת גם כמנוי של אוהדי הקבוצה. כל מה שאוהד צריך לעשות זה לרכוש מנוי ואז כבר יהיה לאוהד ברקוד קבוע על צג הסלולר באפליקציה, שיאפשר לו כניסה מיידית, חלקה ובטוחה לתוך האצטדיון. לא צריך כרטיסים יותר.

את האפליקציה תוכלו להוריד דרך חנויות האפליקציות (גוגל פליי ואפסטור), בקישור הבא:
למשתמשי אנדרואיד: bit.ly/44HsuDQ
למשתמשי אייפון: bit.ly/3YaJHTP

צילומי אוהדים: באדיבות אסף הופמן ודוברות הפועל פתח תקווה

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading