חברות מסחריות בקמפיין שלטי חוצות בשיתוף עם עיריית פתח תקווה

פנגו, תדיראן, גילת, הדיה, לקסוס ואליין – חברו לעיריית פ"ת בקמפיין שילוט מאסיבי

החברות הפתח תקוואיות, הקטר של העיר, שיתפו פעולה עם העירייה במהלך שנועד לחזק את המיתוג של שני הצדדים עם הסלוגן: "גם הם בחרו בפתח תקווה" – כשברקע תמונות צוות של אנשי החברות מחייכים. לכל חברה הקצו שלטים, שפוזרו בעיקר באזורי התעשייה ובאזורים המסחריים של העיר, על הדרכים הראשיות ובצמתים מרכזיים. בפ"ת 10,000 חברות עם מעל ל-200 אלף עובדים – והיד עוד נטויה.

רק לפני כשבוע דיווחנו לכם על חברת "מבט ראשון", שזכתה במכרז העירייה על שילוט ברוב שלטי החוצות של העיר. חלוקת השילוט היא 50 אחוז עבור חברות מסחריות ו-50 אחוז הנותרים, עבור שילוט של העירייה.לא חלף זמן וכבר ביום חמישי השלטים החלו להתמלא בקמפיין החדש של העירייה יחד עם לקסוס, הדיה, תדיראן, אליין, פנגו וגילת – כולן חברות שעובדות בעיר ומספקות פרנסה למאות עובדים.

צפו בשלטי החוצות בסיור שעשינו בעיר

מדובר ביוזמה של מנהלת העסקים וההייטק בשיתוף דוברות עיריית פתח תקווה. הרעיון הוא להוציא מסר של "טוב לעבוד בפתח תקווה", עם ערכים של שותפות, קהילתיות והדדיות – בין הגופים המסחריים לעירייה. עובדי ומנהלי החברות משדרים דרך פרסום השילוט את שביעות רצונם ואת העובדה כי גם חברתם בחרה את מקום מושבה בעיר תעשייה מובילה בישראל, כמו פתח תקווה. 

פתח תקווה מונה כ- 10,000 חברות, עסקים ומרכזי בילויי ופנאי ומועסקים בה מעל 200,000 עובדים, רבים מהם תושבי העיר. שוחחנו עם החברות שהשתתפו בקמפיין:

פנגו - כ-100 עובדים בפתח תקווה

פנגו, למי שלא מכיר, זה מותג אפליקציית חניה תוצרת כחול-לבן, שנמצאת על הטלפונים של כולנו (או לפחות לכל מי שיש לו רכב פרטי). המשרדים של פנגו הם בב.ס.ר סיטי בניין Y קומה 17, לאחר שעברו אליהם לפני כשנה מרח' הסיבים. לפני זה הם שהו בפארק אולימפיה, לאחר שהתחילו ב-2007 עם משרדים ברח' פינסקר. בפנגו יש כ-100 עובדים שעובדים בפתח תקווה.

"פנגו מאז ומתמיד הייתה מחוברת לפתח תקווה, עוד מהמשרדים הראשונים שלנו בפארק אולימפיה", אמרה לפתח תקווה NEWS, שרית נדולני, מנהלת רווחה בפנגו. "מאז, עברנו כברת דרך ארוכה – וכך גם העיר פתח תקווה התפתחה יחד איתנו. נעשתה פנייה מהעירייה לשיתוף פעולה פרסומי שידגיש את החיבור שלנו לעיר – ואנחנו שמחים מאוד על התוצאה. נשמח להמשיך לעבור מפתח תקווה ולגייס עובדים מהעיר והסביבה"

פנגו - כ-100 עובדים בפתח תקווה
פנגו - כ-100 עובדים בפתח תקווה

תדיראן - כ-150 עובדים בפתח תקווה

חברת תדיראן, ענקית המקררים והמזגנים, בחרה למקם את מטה והנהלת משרדי החברה בפתח תקווה באזור תעשייה סגולה. הבניין נרכש על ידי החברה בשנת 2018 וזאת מתוך ראייה וחזון לתקוע יתד בעיר מרכזית זו. בפתח תקווה יושב המטה המרכזי של החברה המונה כ- 150 עובדים. כמחצית מהעובדים הינם תושבי העיר.

"אני מאמינה שקירבה גיאוגרפית של העובד למקום העבודה תורמת רבות לאיכות חיי העובד", מסרה לפתח תקווה NEWS, מורן ממרוד-לביאד, סמנכ״לית משאבי אנוש בקבוצת תדיראן, שהיא גם חברה בפורום "התחדשות עירונית" בפתח תקווה. "רוצה להביע את הערכתי הרבה לעירייה ולעומד בראשה ואנו שמחים לקחת חלק משמעותי בקמפיין זה".

תדיראן - כ-150 עובדים בפתח תקווה

גילת לווינים - כ-300 עובדים בפתח תקווה

גילת רשתות לווין היא חברה ישראלית גלובלית, המובילה את העתיד הטכנולוגי ביצירת פתרונות באמצעות תקשורת לוויינית. היא אחת מהחברות הטכנולוגיות המזוהות עם פתח תקווה ולא רק בגלל לוויני הענק שמעטרים את גגה, אלה גם בעקבות הותק שלה – מהקמתה, ב-1987, היא פועלת מהעיר וכיום ברח' יגיע כפיים בפארק דניב. 

"אנו שמחים להיות בעיר בה הרשות המקומית פועלת לקידום חדשנות ויזמות טכנולוגית, כדי לחזק את האקוסיסטם המקומי וליצור מקומות עבודה נוספים" אמרה לפתח תקווה NEWS, אן אמר, ממחלקת משאבי אנוש בגילת. "התרגשנו מההזדמנות להשתתף בקמפיין המייצג את העיר, ולהציג חלק קטן מהעובדים ומהעשיה שלנו".

גילת לווינים - מ-1987 בפתח תקווה
גילת לווינים - מ-1987 בפתח תקווה

הדיה - כ-120 עובדים בפתח תקווה

הדיה, שהוקמה לפני 35 שנה על ידי מיסד ויו"ר הקבוצה עופר גל, הביאה לראשונה בישראל את תחום הריטייל, מדיה והשיווק הקמעונאי בנקודות המכירה.החברה מהווה בית לפעילויות נרחבות עבור הרשתות הקמעונאיות מהגדולות בישראל, כמו גם עבור מגוון רחב של מותגים מהמובילים במשק והיא ממקסמת את נקודות המפגש בין המותגים לצרכנים, בעזרת אסטרטגיה המשלבת פרסום פיזי ודיגיטלי למיתוג ושיווק .

בהדיה יש כ-120 עובדים שפועלים ממשכנה החדש (אפריל 2022) בקריית אריה ברח' התנופה 4. לפני 25 שנים קבעה את ביתה בפתח תקווה – ומאז יש לה קשר הדוק לעיר. עובדיה משתלבים מידי שנה באירועים יזומים עבור הקהילה.

הדיה - כ-120 עובדים בפתח תקווה

חברות נוספות שהשתתפו בקמפיין: חברת הפרסום הותיקה הדיה, שמשרדיה נמצאים ברח' התנופה 4, חברת מכוניות היוקרה לקסוס, לה אולם תצוגה בולט לעין ברח' שמשון 9 וכן חברת אליין (ALIGN) הבינלאומית, העוסקת בטכנולוגיית יישור שיניים ומשרדיה נמצאים בגלובל טאוורס, שם היא מאכלת 9 קומות עם לא פחות מ-700 עובדים.

לקסוס פתח תקווה
לקסוס פתח תקווה
אליין - 700 עובדים בפתח תקווה
אליין - 700 עובדים בפתח תקווה

עוד ב-טכנולוגיה

ביקור רמי גרינברג בבזק בינלאומי פתח תקווה

בזק בינלאומי TECH אירחה את ראש העיר רמי גרינברג במשרדי החברה בפתח תקווה

הביקור אצל חברת התקשורת במשרדים ברח' שחם התקיים עוד לפני הבחירות, שהסתיימו בניצחון מוחץ של גרינברג. קובי מזרחי, מנהל השיווק בחברה, הציג לראש העיר את כלל פעילותה בהיבט המקצועי ובהיבט הקהילתי, כולל שיתופי פעולה חדשים עם מיקרוסופט וחברות מובילות בתחום ה-IT, לצד פעילות התנדבותית ענפה של עובדות ועובדי החברה עם קהילות שונות בעיר.

המשך קריאה »
סאן ספארק פתח תקווה

"סאן ספארק" תפתח בקרוב מרכז טכנולוגי לילדים בפתח תקווה ברח' מבצע קדש

המרכז ייפתח כחלק משיתוף פעולה של רשת מרכזי הידע, יחד עם עיריית פתח תקווה ומקפ"ת, מתוך שאיפה לקדם בקרב הדור הצעיר חינוך טכנולוגי חדשני, המשלב מקצועות סייבר והייטק בעולם הדיגיטלי. המרכז החדש צפוי לקיים עשרות פעילויות, חוגים וקורסים באווירה המותאמת לילדי הגן, היסודי והתיכון – בו הילדים ירכשו ידע ומיומנות לטכנולוגיה ופיתוח חשיבה אינטלקטואלית.

המשך קריאה »
תדיראן טקס ראש השנה 2023

צפו: תדיראן אירחה כ-200 איש לטקס הרמת כוסית ראש השנה במשרדים בפתח תקווה

החברה, שמשרדיה הראשיים ברח' רבניצקי בסגולה, קיבלה את פניהם של בכירים בעירייה, ביניהם ראש העיר רמי גרינברג, ראש מנהלת העסקים והייטק שלמה בנימין, מהנדס העיר, איציק אוז'לבו ועוד רבים מאנשי הקהילה העסקית בעיר. בטקס הרימו כוסית ונשאו דברים, ביניהם, המנכ"ל והבעלים משה ממרוד, שאמר: "פתח תקווה היא עיר הברכה שלנו. מאחל שנמשיך לצמוח כאן".

המשך קריאה »

סייברארק: בקרוב יוקם מרכז בפתח תקווה שייתן מענה למתקפות סייבר בבינה מלאכותית

CyberArk, חברת הסייבר הישראלית-בינלאומית, שמשרדיה הראשיים נמצאים בקריית אריה, מדווחת כי הצורך להקמת המיזם, אליו מגייסת החברה בימים אלה מדעני נתונים, נולד בעקבות כך ש-93% מאנשי אבטחת המערכות, צופים כי בשנה הקרובה יותקפו באמצעים של בינה מלאכותית. פרץ רגב, מנהל מוצר ראשי: "תחום ה-AI – יא שלב טבעי באסטרטגיית המוצרים שלנו".

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading