למרות העמעום מצד הרשת: סופרטל גיסין פתח תקווה – פתוח ופועל השבת

בשורה לתושבים החילונים בפ"ת: למרות שלא הסכימו לצאת בהצהרות, רשת הסופרמרקטים, שהחליפה את "זד מרקט" במתחם Giss-in באם המושבות ופתחה אותו לקונים בשבת האחרונה, החליטה להישאר עם המהלך – וגם בשבת הזאת (19.8) – הסופר פתוח בין השעות 10:00 בבוקר ל-22:00 בלילה, כשביום שישי הוא נשאר פתוח גם ב 20:00 – אחרי כניסת השבת. למרות זאת, לפי Google – הסופר עדיין סגור בשבת.

ביום רביעי האחרון דיווחנו לכם כי רשת סופרטל לא הסכימה להבטיח כי הסניף החדש בגיסין פתח תקווה יהיה פתוח בשבת – זאת למרות דרישה ערה שקיבלה ביטוי ברשתות החברתיות, בעיקר מתושביה החילוניים של שכונות אם המושבות, נווה גן ונווה דקלים – הסמוכות לסופר, שנמצא ברח' גיסין 15. חוץ משפע טעמים (מרכז העיר) וקשת טעמים (סגולה), אין עוד סופרמרקטים גדולים בפתח תקווה – לכן, האפשרות שיהיה עוד אחד כזה – מעוררת עניין בקרב התושבים.

סופרטל גיסין פתח תקווה - פתוח בשבת

אמש, בערב שישי, למרות שהשבת נכנסה כבר ב-18:42, סופרטל גיסין פתח תקווה, המשך להיות פתוח במשך שעה-שעתיים נוספות. והיום, שבת, הוא פתח את שעריו בשעה 10:00 ולפי מה שנמסר לנו בסניף – הוא ימשיך להיות פתוח עד 22:00. אולי בגלל רצון הרשת להצניע את הפתיחה בשבת, כשהם אפילו לא עדכנו את שעות הפתיחה ב- Google, שם עדיין כתוב שהסניף סגור, לא ראינו הרבה קונים, למרות שכל הזמן הייתה בסניף תנועה.

רוב הקונים, בעיקר אלה שידעו מבעוד מועד שהסניף פתוח, החנו את מכוניותיהם על המדרכה הצמודה לסופר וקפצו לעשות את הקניות (בעיקר קטנות והשלמות לשבת). להערכתנו, הרשת מנסה להצניע את הפתיחה בשבת, על מנת שלא לפגוע ברגשותיהם של לקוחותיה שומרי המסורת, זאת למרות שכבר יש לספורטל סניף פתוח בשבת – במתחם צים-אורבן, בגני תקווה. 

רשת סופרטל מונה שמונה סניפים, כשארבעה מהם נמצאים בפתח תקווה – הסניף בגיסין ברוטשילד 73 – אותו סיקרנו בפתיחה במרץ האחרון, במיכל לייב כץ 47 ובהסתדרות 26). הרשת החליפה את הסניף של "זד מרקט", שנפתח ביוני 2022, אך סבל מקשיים ונאלץ לסדור. סופרט נמצאת בבעלותם משה הופטמן ושל טל צים, בנו של איש העסקים הפתח תקוואי, רני צים.

צפו בפתיחת הסניף ברוטשילד

עוד ב-חנויות

בול מרקט פתח תקווה

סניף של רשת הסופרים "בול מרקט" ייפתח בספטמבר בנווה עוז במתחם יוניק סנטר

אם אתם כבר מתכננים את הקניות לקראת החגים בעוד כשלושה חודשים, אז באנו לבשר לכם שנפתחה עוד אופציה: הסופר החדש של הרשת הצעירה במרכז המסחרי החדש על רחוב דנמרק פינת דגניה, מול בית האבות "בית בלב" וממש צמוד לצמד מגדלי המגורים "ספייס". זה יהיה הסניף הרביעי של הרשת, והוא ישרת בעיקר את תושבי השכונה, אבל גם עוברים ושבים, כמו מבקרי ביה"ח בילינסון הסמוך.

המשך קריאה »
יעל שלביה ואור לוזון קניון הגדול פתח תקווה

עופר הקניון הגדול פרסם תכנית עם אירועי קיץ לילדים ונוער. וגם: יעל שלביה הגיעה לבקר

המקום הכי מסחרי בפתח תקווה מכין לימים הלוהטים של יולי מגוון פעילויות לקראת חופשת הלימודים, שתתחיל מחר (1.7) באופן רשמי. בתכנית: פעילויות יצירה לילדים (ברחבה של טויס אר אס), סדנאות לאמהות תינוקות עם ליהיא גרינר, סרטים במחיר מוזל (15 ש"ח בלבד) ומופע סטאנד אפ של הקומדי בר לראשונה לגילאי 10-15 (ב-35 ש"ח בלבד) – הכל לנרשמים דרך האפליקציה.

המשך קריאה »
לבמה פתח תקווה

לבמה פתח תקווה: חנות המוסיקה וציוד ההגברה מקריית שמונה פתחה סניף בז'בוטינסקי

מוסיקאים, די.ג'ייאים, בעלי אולפנים וכל מי שאוהב לנגן ולהאזין למוסיקה, מפתח תקווה והסביבה – ישמחו לגלות את המקום החדש שנפתח החודש, על הציר המרכזי של העיר, בז'בוטינסקי 89. לאחר שהבעלים, האחים מלכה, ביססו עצמם כמותג מוביל בתחום, הם נאלצו בעקבות המלחמה בצפון, לעבור אלינו, בתקווה שהמעבר גם ייתן להם בוסט עסקי ויחשוף אותם יותר לקהל מהמרכז. מוצרים ומחירים – בפנים.

המשך קריאה »
עמי ב.ס.ר סיטי

אחרי החג: יריד בגדי מעצבים ותכשיטים יתקיים ביום חמישי הקרוב בעמי ב.ס.ר סיטי

המתחם המסחרי הפתוח הכי גדול בפתח תקווה יזם אירוע לפתיחת הקיץ, יחד עם מרכז הצעירים של פתח תקווה "החממה" ומותג ירידי האופנה KiketMarket במטרה למשוך קהל, שמחפש מציאות איכותיות במחיר טוב, אבל גם מחפש לבלות ולעשות שופינג עם משב רוח טבעי, במקום המזגן של הקניונים. היריד ייפתח בעוד שלושה ימים (13.6) בשעה 17:00 ובב.ס.ר סיטי מצפים לקהל רב של מבקרים.

המשך קריאה »