למרות העמעום מצד הרשת: סופרטל גיסין פתח תקווה – פתוח ופועל השבת

בשורה לתושבים החילונים בפ"ת: למרות שלא הסכימו לצאת בהצהרות, רשת הסופרמרקטים, שהחליפה את "זד מרקט" במתחם Giss-in באם המושבות ופתחה אותו לקונים בשבת האחרונה, החליטה להישאר עם המהלך – וגם בשבת הזאת (19.8) – הסופר פתוח בין השעות 10:00 בבוקר ל-22:00 בלילה, כשביום שישי הוא נשאר פתוח גם ב 20:00 – אחרי כניסת השבת. למרות זאת, לפי Google – הסופר עדיין סגור בשבת.

ביום רביעי האחרון דיווחנו לכם כי רשת סופרטל לא הסכימה להבטיח כי הסניף החדש בגיסין פתח תקווה יהיה פתוח בשבת – זאת למרות דרישה ערה שקיבלה ביטוי ברשתות החברתיות, בעיקר מתושביה החילוניים של שכונות אם המושבות, נווה גן ונווה דקלים – הסמוכות לסופר, שנמצא ברח' גיסין 15. חוץ משפע טעמים (מרכז העיר) וקשת טעמים (סגולה), אין עוד סופרמרקטים גדולים בפתח תקווה – לכן, האפשרות שיהיה עוד אחד כזה – מעוררת עניין בקרב התושבים.

סופרטל גיסין פתח תקווה - פתוח בשבת

אמש, בערב שישי, למרות שהשבת נכנסה כבר ב-18:42, סופרטל גיסין פתח תקווה, המשך להיות פתוח במשך שעה-שעתיים נוספות. והיום, שבת, הוא פתח את שעריו בשעה 10:00 ולפי מה שנמסר לנו בסניף – הוא ימשיך להיות פתוח עד 22:00. אולי בגלל רצון הרשת להצניע את הפתיחה בשבת, כשהם אפילו לא עדכנו את שעות הפתיחה ב- Google, שם עדיין כתוב שהסניף סגור, לא ראינו הרבה קונים, למרות שכל הזמן הייתה בסניף תנועה.

רוב הקונים, בעיקר אלה שידעו מבעוד מועד שהסניף פתוח, החנו את מכוניותיהם על המדרכה הצמודה לסופר וקפצו לעשות את הקניות (בעיקר קטנות והשלמות לשבת). להערכתנו, הרשת מנסה להצניע את הפתיחה בשבת, על מנת שלא לפגוע ברגשותיהם של לקוחותיה שומרי המסורת, זאת למרות שכבר יש לספורטל סניף פתוח בשבת – במתחם צים-אורבן, בגני תקווה. 

רשת סופרטל מונה שמונה סניפים, כשארבעה מהם נמצאים בפתח תקווה – הסניף בגיסין ברוטשילד 73 – אותו סיקרנו בפתיחה במרץ האחרון, במיכל לייב כץ 47 ובהסתדרות 26). הרשת החליפה את הסניף של "זד מרקט", שנפתח ביוני 2022, אך סבל מקשיים ונאלץ לסדור. סופרט נמצאת בבעלותם משה הופטמן ושל טל צים, בנו של איש העסקים הפתח תקוואי, רני צים.

צפו בפתיחת הסניף ברוטשילד

עוד ב-חנויות

סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »
ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »
BIG FASHION פתח תקווה - האם יהיה פתוח בשבת?

הערכה: מתחם הענק ביג פתח תקווה (BIG FASHION) לא צפוי להיות פתוח בשבת

חברת מרכזי הקניות השיקה אתמול בטקס חגיגי בהשתתפות רמי גרינברג, את תחילת הבנייה של אחד מהמיזמים המסחריים המסקרנים ביותר בעיר. מסקרן לא רק בגלל הגודל, השפע של החנויות והמיקום המרכזי – אלא בעיקר בגלל שאלה מהותית ולא היפותטית אחת – האם הוא יהיה פתוח גם ביום הקדוש. גורמים בענף והשוכרים בפרויקט מעריכים שלא, אך לא פוסלים התפתחות אחרת. תמונת מצב.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading