הפועל פתח תקווה מנויים

בדקה ה-90: הפועל פתח תקווה עברה בבקרה התקציבית. מכרה עד עתה 3800 מנויים

זה לקח למעלה מחודש, אך לבסוף עברו כל שחקני הקבוצה לאחר שחוזיהם אושרו, והם יוכלו לעמוד לרשותו של המאמן עופר טסלפפה במשחק הראשון של הקבוצה בליגה, בשבת (19:00) בבית מול בני סכנין. השחקנים שלגביהם הייתה חוסר בהירות עד היום בבוקר (שלישי) אבי ריקן, סמואל בראון ועומר כץ. בנוסף, מכרו בקבוצה מספר גבוה של מנויים, הרבה יותר מהיריבה העירונית, שמכרה עד כה כ-500 מנויים בלבד.

בהפועל פתח תקווה מצפים לכ-6000 אוהדים שיגיעו למשחק שיפתח את העונה של המלאבסים בליגת העל, כשההערכה היא כי מסכנין יגיעו עוד כ-1000 צופים. בקבוצה מרוצים מקצב מכירת המינויים, כ-3800 עד כה. זוהי כמות שגדולה הרבה יותר מכמות המנויים שמכרה היריבה העירונית, מכבי פתח תקווה – מאות בודדים בלבד. 

 
אוהדי הפועל פתח תקווה מתרגשים מתחילת הליגה
אוהדי הפועל פתח תקווה מתרגשים מתחילת הליגה

מחממים מנועים לפתיחת העונה

 מבחינת הסגל העומד שמתכונן למשחק, השוער עומר כץ מגביר את קצב האימונים שלו והצליח לערוך בימים האחרונים אימונים מלאים, כשקיימת אופטימיות כי הוא יוכל להיות בסגל למשחק ואף לפתוח. אנדרה טשיירה הוא היחיד שבאופן פורמלי עוד לא עבר, אך מדובר בפרט טכני שיסודר ב-48 השעות הקרובות והוא צפוי להיכלל בסגל. קיימת אופטימיות כי המגן רועי אלימלך יחתום בקבוצה עד סוף השבוע. מכיוון שמכבי חיפה נמצאת כעת בשווייץ למשחק פלייאוף ההעפלה לליגת האלופות, עוד לא הגיעה תשובה רשמית.

במשחק עצמו, שייערך ב-2.9 יתרחש הפנינג פתיחת העונה, החל מהשעה 17:30 במבואות היציע המזרחי (ליד חנות האוהדים) והמערבי (סמוך יציע הכסף). באירוע יהיו עמדות מולטימדיה, שולחנות כדורגל, מתנפח באולינג, איפור, בלונים, מוסיקה ועוד. 

 

אוהדי הפועל פתח תקווה חוגגים עלייה לליגת העל
אוהדי הפועל פתח תקווה חוגגים עלייה לליגת העל

כמה יעלה לראות את הפועל השנה?

הקבוצה פרסמה לאחרונה את המחירים של משחקים ומנויים לעונה הקרובה בליגת העל. משחק בודד במכירה באינטרנט – 75 ש"ח ליציע המזרחי. מנוי למבוגר יעלה כ-905 ש"ח, ואילו וער עד גיל 18, נשים, אזרחים ותיקים, חיילים, סטודנטים ובעלי תעודת נכה יוכלו לקנות מנוי ב-455 שקלים בלבד.

שחקני הפועל פתח תקווה צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקווה
שחקני הפועל פתח תקווה צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקווה

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading