צפו באירוע ההשקה של רשת סופרטל במתחם Giss-In אם המושבות פתח תקווה

מאות תושבים הגיעו שלשום לסניף הרביעי של הרשת בפתח תקווה, שנפתח כבר לפני כחודשיים. זהו הסניף הרביעי של הרשת בפתח תקווה – לאחר סניפים ברח' רוטשילד (ראו סיקור), ההסתדרות וכץ, שבמרכז העיר. האירוע כלל נקניקיות חינם, עמדות צילום מגנטים, ליצנים ועוד. בסופרטל מבטיחים מחירים אטרקטיביים, שימשכו קונים, אבל יותר מזה – מבטיחים להיות פתוחים כל יום מ-6 בבוקר עד חצות.

בסופרטל מקווים כי הסניף יזכה להצלחה מסחרית, זאת בניגוד לקודמו "זד מרקט", שנפתח רק לפני 15 שנים, אך נסגר בעקבות קשיים. בסופרטל בחרו בקונספט יותר פשוט של סופר, כשהכוונה היא כמובן להתחרות במחירים של רשתות אחרות – במיוחד באלו של רשת "חצי חינם", שסניף שלה נמצא מרחק קצר משם.

מה מצפה לנו בסניף סופרטל גיסין פתח תקווה

באירוע נכחו תושבים רבים ובכירים ברשת, ביניהם: טל צים (בנו של איש העסקים רני צים – שגם הוא נכח באירוע), איש העסקים משה הופטמן, קובי דוד, מנהל הסניף – ועוד רבים. בסופרטל אפשר למצוא את כל המוצרים הרגילים שיש בכל סופר – כולל בשר, ירקות ופירות. האטרקציה היא סוג של "פוד טרק" בתוך הסניף, שמוכר נקניקיות בלחמניה עם תוספות + פחית שתייה – ב-19.90 ש"ח בלבד.

שעות הפתיחה של הסניף הם כל יום (א' עד ה') משעה 6:00 עד 00:00 וביום שבת כרגע מ-10:00 עד 22:00 (השעות יכולות להשתנות). בסופרטל לא יכולים להבטיח שהסניף יהיה פתוח באופן תמידי בשבת, אבל לפי ההתלהבות ושביעות הרצון של התושבים בשכונות  – לא נופתע אם זה יהיה משהו קבוע. 

עוד ב-חנויות

ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »
ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading