צפו: צ'ארלס טירוויט (Charles Tyrwhitt) השיקו סניף באירוע מתוקשר בקניון הגדול

רשת בגדי הגברים המעוצבים הבינלאומית, עושה את הסיפתח שלה עם חנות ראשונה בישראל – אצלנו, בפתח תקווה וציינה היום אחרי הצהרים את הפתיחה עם משתתפים רבים, שהוזמנו להשקה, ביניהם: איש העסקים עמוס לוזון ובנו הכדורגלן עומרי, שניר שלו מחתונה ממבט ראשון, יחד עם זוגתו החדשה ועו"ד עומרי בן נתן, יוצא האח הגדול. הבעלים, אליהו קלימר: "להרגיש מיליון דולר במחיר נגיש"

לאחר שלפני שבועיים דיווחנו לכם על פתיחתה, עשרות אנשים הגיעו היום לקניון הגדול בפתח תקווה לציין את ההשקה של חנות בגדים חדשה ומיוחדת של המותג צ'ארלס טירוויט (Charles Tyrwhitt) עם סניף ראשון (וכנראה גם לא אחרון) בישראל. עד היום, הבעלים, משפחתי קלימר, ייבאה את המותג לחנות פינגווין בירושלים ומכרה אותו שם. כיום, למותג יש חנות משלו – בגודל 100 מ"ר, שהוקמה בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח.

צפו באירוע ההשקה צ'ארלס טירוויט - החנות הראשונה בישראל

חליפות החל מ-1500 ש"ח. עניבות החל מ-175 ש"ח

קבוצת פינגווין חתמה מול המותג הבריטי על זיכיון בלעדי בישראל, והיא מתכננת לפתוח בשנתיים הקרובות כ-20 סניפים – בין היתר בחיפה, נתניה, תל-אביב, ראשון לציון, ירושלים ובבאר שבע. בהשקה מצאנו לא רק ידוענים, אלה גם כאלה שהם מעריצי המותג, כמו נאור שמחון הפתח תקוואי, שהיה נרגש באירוע. "חיכינו הרבה זמן שצ'ארלס טירוויט יגיע לארץ – ואנחנו שמחים שזה קרה. הופתעתי, שיחסית ליוקרה של המותג – המחירים הם די עממיים". 

יש לציין כי המחירים של המותג בישראל זהים למחירי Charles Tyrwhitt באנגליה, לדוגמא: חולצות מכופתרות תוכלו למצוא החל מ-299 ש"ח, מכנסים החל מ-399 ש"ח, חליפות החל מ-1500 ש"ח, חולצות פולו החל מ–275 ש"ח, ג'קטים החל מ-899 ש"ח, עניבות החל מ-175 ש"ח, נעלים החל מ-499 ש"ח וחגורות עור החל מ-199 ש"ח.   

עמוס לוזון משמאל עם מנכ"לית הקניון הגדול פתח תקווה, נעמי סימן טוב מימין
עו"ד עומרי בר נתן

מחזור עולמי של 650 מיליון דולר בשנה

"החזון של המותג הוא להציע בגדים שיגרמו לגבר להרגיש מיליון דולר והכל במחירים נגישים ועם שירות מעולה"", אמר לפתח תקווה NEWS, קלימר. "בחרנו בקניון הגדול בפתח תקווה, כי זה מקום מוכר, שמגיעים אליו הרבה אנשים, שהם קהל יעד של המותג. בימים אלו אנו במו"מ לפתיחת סניפים נוספים בישראל במטרה למצוא לוקיישנים במקומות מרכזים ואסטרטגיים כמו פה".

בין הידוענים שנכחו באירוע: איש העסקים עמוס לוזון ובנו הכדורגלן עומרי, שניר שלו מחתונה במבט ראשון יחד עם בת זוגתו החדשה, עו"ד עומרי בר נתן, יוצא האח הגדול ורבים מתעשיית האופנה וחובבי המותג, שהגיעו לפתיחה גם מערים רחוקות.

Charles Tyrwhitt היא רשת קמעונאית בריטית שממשיכה כל הזמן להתפתח, עם מעל ל-100 סניפים ברחבי העולם, בניהם: בארה"ב, אוסטרליה, צרפת ואנגליה עם מחזור מכירות הנאמד בכ-650 מיליון דולר בשנה. לחברה ארבעה מרכזים לוגיסטיים בעולם: באוסטרלייה, ארה"ב, אנגליה וגרמניה המשרתים את אתר מכירות האונליין – המהווה כ-70% מהפעילות של המותג בעולם.

עוד ב-חנויות

בול מרקט פתח תקווה

סניף של רשת הסופרים "בול מרקט" ייפתח בספטמבר בנווה עוז במתחם יוניק סנטר

אם אתם כבר מתכננים את הקניות לקראת החגים בעוד כשלושה חודשים, אז באנו לבשר לכם שנפתחה עוד אופציה: הסופר החדש של הרשת הצעירה במרכז המסחרי החדש על רחוב דנמרק פינת דגניה, מול בית האבות "בית בלב" וממש צמוד לצמד מגדלי המגורים "ספייס". זה יהיה הסניף הרביעי של הרשת, והוא ישרת בעיקר את תושבי השכונה, אבל גם עוברים ושבים, כמו מבקרי ביה"ח בילינסון הסמוך.

המשך קריאה »
יעל שלביה ואור לוזון קניון הגדול פתח תקווה

עופר הקניון הגדול פרסם תכנית עם אירועי קיץ לילדים ונוער. וגם: יעל שלביה הגיעה לבקר

המקום הכי מסחרי בפתח תקווה מכין לימים הלוהטים של יולי מגוון פעילויות לקראת חופשת הלימודים, שתתחיל מחר (1.7) באופן רשמי. בתכנית: פעילויות יצירה לילדים (ברחבה של טויס אר אס), סדנאות לאמהות תינוקות עם ליהיא גרינר, סרטים במחיר מוזל (15 ש"ח בלבד) ומופע סטאנד אפ של הקומדי בר לראשונה לגילאי 10-15 (ב-35 ש"ח בלבד) – הכל לנרשמים דרך האפליקציה.

המשך קריאה »
לבמה פתח תקווה

לבמה פתח תקווה: חנות המוסיקה וציוד ההגברה מקריית שמונה פתחה סניף בז'בוטינסקי

מוסיקאים, די.ג'ייאים, בעלי אולפנים וכל מי שאוהב לנגן ולהאזין למוסיקה, מפתח תקווה והסביבה – ישמחו לגלות את המקום החדש שנפתח החודש, על הציר המרכזי של העיר, בז'בוטינסקי 89. לאחר שהבעלים, האחים מלכה, ביססו עצמם כמותג מוביל בתחום, הם נאלצו בעקבות המלחמה בצפון, לעבור אלינו, בתקווה שהמעבר גם ייתן להם בוסט עסקי ויחשוף אותם יותר לקהל מהמרכז. מוצרים ומחירים – בפנים.

המשך קריאה »
עמי ב.ס.ר סיטי

אחרי החג: יריד בגדי מעצבים ותכשיטים יתקיים ביום חמישי הקרוב בעמי ב.ס.ר סיטי

המתחם המסחרי הפתוח הכי גדול בפתח תקווה יזם אירוע לפתיחת הקיץ, יחד עם מרכז הצעירים של פתח תקווה "החממה" ומותג ירידי האופנה KiketMarket במטרה למשוך קהל, שמחפש מציאות איכותיות במחיר טוב, אבל גם מחפש לבלות ולעשות שופינג עם משב רוח טבעי, במקום המזגן של הקניונים. היריד ייפתח בעוד שלושה ימים (13.6) בשעה 17:00 ובב.ס.ר סיטי מצפים לקהל רב של מבקרים.

המשך קריאה »