צפו: צ'ארלס טירוויט (Charles Tyrwhitt) השיקו סניף באירוע מתוקשר בקניון הגדול

רשת בגדי הגברים המעוצבים הבינלאומית, עושה את הסיפתח שלה עם חנות ראשונה בישראל – אצלנו, בפתח תקווה וציינה היום אחרי הצהרים את הפתיחה עם משתתפים רבים, שהוזמנו להשקה, ביניהם: איש העסקים עמוס לוזון ובנו הכדורגלן עומרי, שניר שלו מחתונה ממבט ראשון, יחד עם זוגתו החדשה ועו"ד עומרי בן נתן, יוצא האח הגדול. הבעלים, אליהו קלימר: "להרגיש מיליון דולר במחיר נגיש"

לאחר שלפני שבועיים דיווחנו לכם על פתיחתה, עשרות אנשים הגיעו היום לקניון הגדול בפתח תקווה לציין את ההשקה של חנות בגדים חדשה ומיוחדת של המותג צ'ארלס טירוויט (Charles Tyrwhitt) עם סניף ראשון (וכנראה גם לא אחרון) בישראל. עד היום, הבעלים, משפחתי קלימר, ייבאה את המותג לחנות פינגווין בירושלים ומכרה אותו שם. כיום, למותג יש חנות משלו – בגודל 100 מ"ר, שהוקמה בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח.

צפו באירוע ההשקה צ'ארלס טירוויט - החנות הראשונה בישראל

חליפות החל מ-1500 ש"ח. עניבות החל מ-175 ש"ח

קבוצת פינגווין חתמה מול המותג הבריטי על זיכיון בלעדי בישראל, והיא מתכננת לפתוח בשנתיים הקרובות כ-20 סניפים – בין היתר בחיפה, נתניה, תל-אביב, ראשון לציון, ירושלים ובבאר שבע. בהשקה מצאנו לא רק ידוענים, אלה גם כאלה שהם מעריצי המותג, כמו נאור שמחון הפתח תקוואי, שהיה נרגש באירוע. "חיכינו הרבה זמן שצ'ארלס טירוויט יגיע לארץ – ואנחנו שמחים שזה קרה. הופתעתי, שיחסית ליוקרה של המותג – המחירים הם די עממיים". 

יש לציין כי המחירים של המותג בישראל זהים למחירי Charles Tyrwhitt באנגליה, לדוגמא: חולצות מכופתרות תוכלו למצוא החל מ-299 ש"ח, מכנסים החל מ-399 ש"ח, חליפות החל מ-1500 ש"ח, חולצות פולו החל מ–275 ש"ח, ג'קטים החל מ-899 ש"ח, עניבות החל מ-175 ש"ח, נעלים החל מ-499 ש"ח וחגורות עור החל מ-199 ש"ח.   

עמוס לוזון משמאל עם מנכ"לית הקניון הגדול פתח תקווה, נעמי סימן טוב מימין
עו"ד עומרי בר נתן

מחזור עולמי של 650 מיליון דולר בשנה

"החזון של המותג הוא להציע בגדים שיגרמו לגבר להרגיש מיליון דולר והכל במחירים נגישים ועם שירות מעולה"", אמר לפתח תקווה NEWS, קלימר. "בחרנו בקניון הגדול בפתח תקווה, כי זה מקום מוכר, שמגיעים אליו הרבה אנשים, שהם קהל יעד של המותג. בימים אלו אנו במו"מ לפתיחת סניפים נוספים בישראל במטרה למצוא לוקיישנים במקומות מרכזים ואסטרטגיים כמו פה".

בין הידוענים שנכחו באירוע: איש העסקים עמוס לוזון ובנו הכדורגלן עומרי, שניר שלו מחתונה במבט ראשון יחד עם בת זוגתו החדשה, עו"ד עומרי בר נתן, יוצא האח הגדול ורבים מתעשיית האופנה וחובבי המותג, שהגיעו לפתיחה גם מערים רחוקות.

Charles Tyrwhitt היא רשת קמעונאית בריטית שממשיכה כל הזמן להתפתח, עם מעל ל-100 סניפים ברחבי העולם, בניהם: בארה"ב, אוסטרליה, צרפת ואנגליה עם מחזור מכירות הנאמד בכ-650 מיליון דולר בשנה. לחברה ארבעה מרכזים לוגיסטיים בעולם: באוסטרלייה, ארה"ב, אנגליה וגרמניה המשרתים את אתר מכירות האונליין – המהווה כ-70% מהפעילות של המותג בעולם.

עוד ב-חנויות

ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »
ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading