רמי גרינברג במרכז, ראול סרוגו מימין ואהרון דינוביץ' משמאל. צילום: יח"צ

גרינברג בכנס קבלני פ"ת: "העיר צפויה לגדול ל-350 אלף תושבים בשנים הבאות"

בתמונה: רמי גרינברג במרכז, ראול סרוגו מימין ואהרון דינוביץ' משמאל. צילום: יח"צ

בכנס, שהתקיים בשבוע שעבר ואליו הוזמן ראש העיר, פורסם כי התחלות הבנייה ירדו מקצב של 80 אלף בשנה ב-2022 לקצב של 50 אלף השנה ולפי נתוני התאחדות הקבלנים בוני הארץ, בשוק חסרות בסך הכל כ-200 אלף דירות. יו"ר ארגון קבלני פתח תקווה, אהרון דינוביץ', שידר אופטימיות בהיבט המקומי ואמר: ""בפתח תקווה יש הנהגה מקומית שפועלת למען תושבי העיר בתחום הדיור".

סיום השנה העברית ותחילתה של שנת תשפ"ד. צוין בכנס השנתי של ארגון התאחדות הקבלנים בפתח תקווה, שנערך באולם "סנטרל", בו הועלו נתונים מקצועיים לגבי היקף הבנייה באופן כללי בישראל, תוך התייחסות ישירה לפתח תקווה. "המצב בשוק הנדל"ן הישראלי מורכב מאוד, אין מה לייפות את המציאות", אמר דינוביץ'. "אנחנו מתמודדים עם ירידה בהתחלות הבנייה, ירידה במכירות. הממשלה לא עושה כלום בנידון. שר השיכון דואג רק למגזר שלו – המגזר החרדי".

אהרון דינוביץ על רקע פתח תקווה
אהרון דינוביץ', יו"ר ארגון קבלני פתח תקווה על רקע פתח תקווה. "אין מה לייפות את המציאות"

"פתח תקווה שינתה את פניה לטובה ב-5 השנים האחרונות"

דינוביץ' הוסיף בכנס כי ראשי הערים מעדיפים לקדם שטחי תעסוקה שהארנונה מהם גבוהה פי 4 ממגורים. "לא משנה אם מגדלי המשרדים יישארו בסוף ריקים", ציין. "למרות זאת, בפתח תקווה, יש מנהיגות מקומית יציבה יחסית, שפועלת למען תושביה בכל הקשור לתחום הדיור. אנו .רואים כי העיר פתח תקווה שינתה את פניה לטובה בחמש השנים האחרונות בהנהגת ראש העיר רמי גרינברג, שמשקיע את כל מרצו וכוחו בקידום העיר ובדאגה לתושבים".

דינוביץ' הודה כי לארגון קבלני פתח תקווה יש מחלוקות עם ראש העיר ולא תמיד הם רואים עין בעין, בעיקר בקידום תחום ההתחדשות העירונית בפתח תקווה. "יחד עם זאת", הוסיף. "כן יש שיח, הדלת שלו פתוחה והוא מקשיב למה שיש לנו להגיד. לציבור הקבלנים ולתושבי העיר פתח תקווה, לא נותר אלא להיאחז במנהיגות המקומית ולהתנהל מולה – כי לממשלה כאמור לא נראה שיש פתרונות באופק".

"נדאג לא רק לדירות חדשות - אלא גם לאיכות חיים"

פרויקט מגורים חדש באם המושבות -רח' בראון 6

ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, התייחס בכנס אל עתיד הנדל"ן המקומי ואמר כי "העיר פתח תקווה כבר נערכת לדור הבא, בתוכניות בנייה מאושרות ומקודמות, שיאפשרו לעיר להתפתח ולהתקדם. יש תוכניות בשלבים שונים לבניית אלפי יחידות דיור בעיר ומאות אלפי מ"ר בשטחי תעסוקה. בעיר גרים כיום כ-285 אלף תושבים והיא צפויה לגדול לכ-350 אלף בשנים הבאות, ואנחנו בהחלט נערכים לכך".

מרכז העיר פתח תקווה - 2021
פתח תקווה - מבט מזרחה

גרינברג הוסיף כי "יחד עם זאת, מחובתנו בעירייה לדאוג שיהיו בעיר לא רק דירות חדשות, אלא איכות חיים ושירותים עירוניים ראויים לתושבים שיגיעו ולאלה הקיימים".הרב אליהו גינת, מ"מ וסגן ראש העיר פתח תקווה ויו"ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה, אמר בכנס כי "אוכלוסיית הקבלנים בעיר מאוחדת תחת ארגון הקבלנים פתח תקווה, וכשקבוצה מאוחדת יש לה סגולה לצלוח משברים ותקופות קשות. אגף הנדסה בעירייה מאפשר אוזן קשבת לציבור הקבלנים בעיר, ויחד נמשיך להצעיד את פתח תקווה קדימה, כי המטרות לרוב משותפות".

רמי גרינברג- מקבל תמיכה
ראש העיר רמי גרינברג: "אנחנו נערכים לגידול"

עוד ב-נדלן

יצחק שדה 1-19 פתח תקווה

מה קורה ביצחק שדה 1-19 פתח תקווה? ביקור מגלה צורך דחוף בהתחדשות עירונית

אם רציתם לראות פער מוחשי ברמת מגורים בפתח תקווה בין השכונות החדשות לשכונות הישנות של העיר, כדאי לכם לבקר בתחילת הרחוב הראשי של רמת ורבר במספרים האי-זוגיים. לטענת חלק מהדיירים, יש שם חריגות בנייה לא חוקיות, דירות מפוצלות ללא אישור, תוך הפקעת שטח ציבורי, זאת לצד הזנחה של ניקיון.

המשך קריאה »
פרויקט רח' ח"ן 8-10 פתח תקווה קטה גרופ

קטה גרופ ישקיעו כ-110 מיליון ש"ח בהתחדשות עירונית בח"ן 8-10 פתח תקווה

אירוע ההריסה בשכונת רמת ורבר, התקיים אתמול בנוכחות אנשי חברת הנדל"ן המוכרת בעיר, דיירים, תושבים ועורכי הדין המלווים את הפרויקט. במסגרת האירוע החלה הריסת 32 דירות שאיכלסו שני בניינים ישנים ומוזנחים, בני כ-50 שנה, שבמקומם צפויים לקום 2 בנייני מגורים חדישים ומודרניים בני 9 קומות כל אחד, שיאכלסו 96 דירות. צפי אכלוס: 2027. 95% מהדירות כבר נמכרו. מחירי הדירות בפנים.

המשך קריאה »
וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading