נטמנו זה לצד זה: במקום חתונה – הלוויות. מאיה ביטון ואלירן מזרחי הובאו למנוחות

משפחותיהם של הזוג המאורס מפתח תקווה, שבילה במסיבת הטבע ברעים ועד אתמול הוגדרו נעדרים – קיבלו את הבשורה המרה על מציאת גופותיהם. הלוויתם של מאיה בת ה-23 מנווה עוז ואלירן בן ה-25 מהדר גנים התקיימה היום, כשרבים ליוו אותם בדרכם האחרונה. חתונתם הייתה מתוכננת להתקיים בשנה הבאה. תיכון ברנר, בו לומד אופק, אחיו של אלירן מסר: "מרכינים ראש"

ראש העירייה, רמי גרינברג, כתב: "כואבים ודואבים את מותם של תושבי העיר שהיו מאורסים ונהרגו יחד בקרבות בדרום, אלירן מזרחי בן 24 תושב הדר גנים ומאיה ביטון בת 22 תושבת נווה עוז. אנו משתתפים בצערם הכבד של המשפחות ונלווה אותם בכל שיידרש. יהי זכרם ברוך".

הנהגת הורי תיכון ברנר בו לומד אופק, אחיו של אלירן, הודיעה: "הורי ותלמידי תיכון ברנר מרכינים את ראשם על הירצחם של אלירן מזרחי וארוסתו מאיה ביטון. אופק היקר תלמיד כיתה יב3 בתיכון, אשר אמש יחד עם אביו הגיעו להתנדב לארוז מוצרים לחיילים בדרום כל כך אמיצים וגיבורים להגיע בימים קשים אלה. כולנו אתכם ועם המשפחה באבלכם, וכאן לכל שתצטרכו. יהי זכרם ברוך".

 

הנופלים מפתח תקווה - צילומים: מהרשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א'
הנופלים מפתח תקווה. יהי זכרם ברוך. רפרודוקציה: מהרשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א'

בתוך כך, הותרו לפרסום שמותיהם של ארבעה חיילים תושבי פתח תקווה, שנהרגו בקרבות בדרום: סמ"ר אור מזרחי (21) ז"ל לוחם בסיירת הנח"ל, סמ"ר יעד בן יעקב (20) ז"ל וסמל תומר ברק (20) ז"ל, שניהם לוחמים בגדוד 13 של גולני. חלל נוסף מהעיר הוא רב"ט אוריאל סגל (19) ז"ל, טבח בגדוד 51 של גולני. יהי זכרם ברוך.

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

אדווה דדון בקניון הגדול

לא מדברים על נוכלים: אדווה דדון תגיע לעופר הקניון הגדול פתח תקווה ל"ערב אישי"

כתבת החדשות המובילה מחדשות 12, הידועה בכתבות התחקיר שלה, תעביר ב-(28.7את הרצאתה "סיפור על גבורה וחודש" במקום הכי מסחרי בפתח תקווה, במתחם הקולנוע "הוט סינמה". במסגרת ההרצאה, היא תחשוף את הסיפורים של הגיבורות והגיבורים מהשבת השחורה של ה-7 לאוקטובר ואת סיפורה האישי שלה ושל בן זוגה, השחקן ידין גלמן, לוחם ביחידה מובחרת, שנפצע בקרב.

המשך קריאה »
מיכל פרנקל ביטון בעמי בסר סיטי פתח תקווה . משמאל מאיה ביטון ואלירן מזרחי

"נורו מחובקים": אמה של מאיה ביטון ז"ל מספרת על בתה בתערוכה שנפתחה בפ"ת (וידאו)

מתחם ב.ס.ר סיטי אירח אתמול אימהות שכולות במסגרת "חיבוק אחרון" – מיצג שנפתח לאחרונה ומספר את סיפורן של 25 מהן שאיבדו את ילדיהן במלחמת "חרבות ברזל". מיכל פרנקל ביטון, אמה של מאיה הפתח תקוואית, שעבדה במסעדת קפאו במתחם ונרצחה במסיבת הנובה יחד עם בן זוגה, אלירן מזרחי, סיפרה על רגעיה האחרונים. "שבוע לפני הרצח, הם אמורים היו להתארס".

המשך קריאה »
חיבוק אחרון - תערוכת צילומים בעמי ב.ס.ר סיטי

"חיבוק אחרון" – תערוכת צילומים חדשה של אימהות שכולות מוצגת בעמי ב.ס.ר סיטי

אלפי העוברים והשבים במתחם המסחרי ומרכז העסקים הכי פתוח בפתח תקווה, כבר הבחינו במיצג התערוכה שהוצב לפני כשבוע בין בניין ב.ס.ר Y ל-ב.ס.ר T, סמוך לסניף מקדונלד'ס. התערוכה מציגה צילומים של הצלמת יפעת פאר, יחד עם סיפוריהם של האמהות, שאיבדו את ילדיהן במתקפת הטרור של ה-7 באוקטובר. מחר, צפוי להתקיים טקס במקום, בנוכחות ראש העיר רמי גרינברג.

המשך קריאה »
מירי מסיקה משטרת פתח תקווה ממ"ד שלום פתח תקווה

צפו: משטרת פתח תקווה בית חינוך ממ"ד שלום שרים לזכר דור מנגדי ז"ל (וידאו)

היום יצא לאור קליפ מרגש של "שיר תקווה" אותו שר אנשי המשטרה בעיר ותלמידי החינוך המיוחד משערייה, בליווי הזמרת מירי מסיקה. הביצוע הוקדש לרב סמל דור מנגדי ז"ל, לוחם במשטרת ישראל, שנפל בקרב בקיבוץ בארי ב-7.10, ולכל הגיבורים שנפלו בהגנה על המולדת. הקליפ צולם על רחבת תחנת המשטרה ברח' שטמפפר. מיכאל וקנין כתב את המילים ושמעון בוסקילה את הלחן.

המשך קריאה »