משפחת טרופנוב

ויטלי טרפונוב ז"ל, שמשפחתו נחטפה לעזה – ייקבר היום בבית העלמין ירקון. משפחתו מבקשת מהציבור – לא להגיע להלוויה

אחת מהטרגדיות הגדולות של אירועי ה-7 באוקטובר פקדה את משפחת טרפונוב מקיבוץ ניר עוז, משפחה קטנה ללא קרובים בארץ, שכולם, חוץ מהאב שנרצח, נחטפו ונמצאים בידי חמאס. האמא (מימין) היא אחת החטופות שהופיעו בסרטון ששחרר החמאס עם שתי נשים נוספות. גופתו של האבא ויטלי (משמאל) נמצאה והוא יובא לקבורה מחר, יום ג', בשעה 15:00 בבית העלמין ירקון פתח תקווה.

ויטלי טרופנוב, שנרצח בטבח, הוא בעלה של ילנה טרפונוב. סשה, בנם היחיד, וחברתו ספיר כהן, ביקרו בקיבוץ בזמן מתקפת הפתע ונחטפו לעזה יחד עם אמה המבוגרת של ילנה, אירנה טטי (73). פוסט שהפיץ אמש מגיש הטלוויזיה ינון מגל – יצר שטף ברשתות החברתיות, שקרא לתושבי פתח תקווה והסביבה להגיע להלוויה.

אלא שבשעות היום, התקבלה בקשה מהתושבים שרצו להגיע – שלא להגיע להלוויה ולכבד את פרטיותם.

ילנה טרופנוב מימין, יחד עם דניאל אלוני ורימון בוכשטב-קירשט
ילנה טרופנוב מימין, יחד עם דניאל אלוני ורימון בוכשטב-קירשט

עוד חדש בפתח תקווה

יש טיול לשבת: נחל שילה נפתח הבוקר למטיילים באירוע בהשתתפות השרה סילמן

במסגרת האירוע הושק באופן רשמי השביל למטיילים, לאחר פעולות שיקום שביצעה עיריית פתח תקווה בתוואי נחל שילה. לפי הדיווח של העירייה, היא שמה לה למטרה לפתח את מקטע הנחל העובר בתחומה כאתר טבע עירוני, עשיר ומגוון, אליו ניתן להגיע ברגל או ברכיבה.באירוע השתתפו תושבים רבים מפתח תקווה, ביניהם גם ראש העיר רמי גרינברג והשרה לאיכות הסביבה.

המשך קריאה »
ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
חגי יהודה בש

שבוע לאחר שטבע בבריכה בצימר: נקבע מותו של חגי יהודה בש מפתח תקווה

במשך ימים ארוכים נלחמו בבית החולים פוריה בטבריה על חייו של הילד בן ה-5, אבל הלילה (בין חמישי לשישי) כוחו לא עמד לו והוא נפטר. חגי, שהתחנך בתלמוד תורה ברכת יעקב, הוא בנו של הרב אריאל שלמה בש, רב ידוע בעיר מקהילת חברון היכל יחזקאל שבעיר ושל אשתו תמר – טבע במהלך חופשה משפחתית. בשעה זו הוא מובא למנוחות בבית העלמין סגולה.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading