הקניון הגדול פתח תקווה - פתוח במוצ"ש

לראשונה אחרי שש שבתות רצופות: שני הקניונים של פתח תקווה – פתוחים במוצ"ש

שני הקניונים הגדולים בעיר – הקניון הגדול וקניון סירקין – יפתחו סופסוף את שעריהם גם במוצאי שבת, לראשונה מאז פרוץ המלחמה בשבת של ה-7 באוקטובר. הקניונים סגרו בעקבות שיקולים בטחוניים, אך גם עסקיים. כעת, גם בעקבות הפחתת הירי למרכז, ההחלטה שונתה והחנויות ייפתחו בעוד יומיים עם צאת השבת ועד השעה 23:00. עוד חדש בקניונים: מבצעי "נובמבר כחול-לבן".

זה כבר הפך לעניין שגרתי בכל שבת בשבועות האחרונים: תושבים מתקשרים למערכת לברר האם הקניון (בעיקר הגדול) פתוח במוצ"ש. בששת השבתות האחרונות, התשובה לכך הייתה שלילית, לצערם של רבים מהלקוחות, שמבחינתם הקניון במוצ"ש זה בילוי קבוע – בין אם זה לצורך קניות, סרט או אוכל. קניון סגור במוצ"ש הוא לא דבר של מה בכך – היות ומדובר ביום העמוס ביותר בשבוע, אחרי יום שישי.

הקניון הגדול פתח תקווה - מחכה לכם במוצ"ש
הקניון הגדול פתח תקווה - מחכה לכם במוצ"ש

העסקים בקניון מחכים לכם במוצ"ש מ-18:30 עד 23:00

אותם לקוחות שמחו להתבשר כי החל מהשבת הקרובה, שני הקניונים, הקניון הגדול וקניון סירקין, יהיו פתוחים גם במוצ"ש – מצאת השבת (18:30) עד השעה 23:00. ההחלטה התקבלה, בין היתר, בעקבות כך, שירי הטילים למרכז, נחלש בצורה משמעותית עם התקדמות הלחימה – והראייה: בפעם האחרונה שנשמעה אעקה בפתח תקווה הייתה ביום שישי בצהרים לפני שבוע. בקניונים ובכל המתחמים העסקיים בפתח תקווה מקווים שהמצב יימשך כך. בימי חול, שעת הסגירה תתארך עד 22:00 – שעת הסגירה המקורית לפני המלחמה. 

בעלי העסקים והחנויות בקניונים עמם שוחחנו, הביעו שביעות רצון מהפתיחה במוצ"ש. חלקם ספגו, כמו רבים, מכה עסקית קשה וירידה במכירות בעקבות המלחמה. תוסיפו לזה גם את העובדה שרבים מהעובדים (בעיקר הצעירים) עדיין נמצאים בימי מילואים, או כאלה שחוו על בשרם, או על בני משפחתם, חבריהם, את הטראומה הלאומית ולא יכולים או לא רוצים לחזור לעבוד.

מה שניחם את בעלי העסקים, היא ההחלטה של קבוצת מליסרון, בעלת קניוני עופר, להוריד לשוכרים את שכר הדירה ואת דמי ניהול ב-25% – עד להודעה חדשה.

מבצעים לחג בקניון סירקין פתח תקווה
קניון סירקין פתח תקווה - פתוח במוצ"ש

נובמבר "כחול-לבן" בקניון: פיג'מת חורף ב-49, במקום 199 ש"ח

במקביל, יצאה קבוצת מליסרון ורשת קניוני עופר עם מבצע "נובמבר כחול-לבן" ב-16 קניוניה, ביניהם הקניון הגדול וקניון סירקין. המבצעים יתקיימו ברשתות ובחנויות האופנה, הנעלה, עיצוב הבית, ילדים, תיקים, קוסמטיקה, פנאי, הלבשה תחתונה ועוד.

בין הרשתות שישתתפו במבצע: הודיס, אפרודיטה, בוניטה, נעמן, ורדינון, לורד קיטש, זיפ, סליו, נמרוד, מאניה, קיווי, הוניגמן, טבע נאות, את-לבני נשים, דונה ויקטוריה, קרטרס, בוגארט, הגרה, אינטימה, ביוניק, עונות, יולו, פייר קארדן, תיק התיקים, סוויט, גלי, סולתם, פוד אפיל, לי קופר, לי קופר ילדים, צומת ספרים ועוד.

דוגמאות של מבצעים שווים והנחות משמעותיות: באפרודיטה ובוניטה- מגוון פיג'מות חורף ב-49 ₪ במקום 199 ₪, בנעמן ובוורדינון- 40% בקניית 2 פריטים ויותר, ברשת סליו – מחר סריגים 2 ב 249.9 ₪ בלבד, בקרטרס – 70% הנחה על מגוון פריטי חורף, ברשת גלי-מגוון נעליים\ מגפיים\ מגפונים נשים וילדים ב50% הנחה, בעונות-מגוון פריטים 2 ב- 100 ₪.

הקניון הגדול בפתח תקווה - למרות הקריאה, עדיין פתוח

כרטיס קולנוע ב-20 ש"ח בלבד לסופ"ש הקרוב

עוד מבצעים: ב,לי קופר" קונים ב-500 ₪ – משלמים רק 350 ₪, בהודיס- מגוון פריטים ב 29.90 ₪ בלבד, באינטימה – 2 סטים של פיז׳מות חורף ב 99.90 שח בלבד ובווישוז-עד 30% הנחה על מותגים. כמו כן במסגרת המהלך רשתות רבות יוציאו ירידים שונים למשך תקופת המבצע – ובהם ימכרו סחורה במחירים אטרקטיביים. המבצעים יערכו החל מה 19.11.2023 עד ה 25.11.2023.

יש לציין כי בתי הקולנוע של הקניון הגדול, ייפתחו גם כן במוצ"ש לקהל חובבי הסרטים עם הקרנות מיוחדות במחיר של 20 ש"ח בלבד לכרטיס, כשכל פריטי המזון יימכרו בלא יותר מ-10 ש"ח בלבד (למעט פופקורן, נאצ'וס ושתייה).

עוד ב-חנויות

ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »
ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading