גלובל טאוורס פתח תקווה B

ה"תאום של גלובל טאוורס" – התקבל היתר בנייה לעוד מגדל משרדים ענק בפתח תקווה

בקרוב תחל בנייתו של בניין המשרדים "גלובל טאוורס B", סמוך למגדל A, זאת לאחר שהועדה המקומית אישרה לפרויקט להתקדם לשלב הבא. לפי התכנון, צפוי לקום דרומית לבניין הקיים, אח תאום, עם 39 קומות, חמש יותר מאחיו המבוגר. במתחם מוקם בימים אלה מגדל שלישי בן 24 קומות, שמתכונן להסתיים ב-2025. נוכח ריבוי המגדלים על שטח קטן עולה שוב השאלה: האם ההיצע יגבר על הביקוש?

ראש העיר רמי גרינברג, הודיע היום כי התקבל היתר הבנייה ל"תאום" של גלובל טווארס, בניין שני (מתוך שלושה), שיקום במתחם הנמצא על ציר ז'בוטינסקי-רבין, סמוך לבילינסון ולתחנת הרכבת הקלה. יזמית הפרויקט היא חברת "מגדלי ישראל", שהיא זו שגם הקימה את מגדל גלובל טאוורס A, שבנייתו הסתיימה ב-2020 והוא מאוכלס היום במלואו.

תאומי גלובל טאוורס פתח תקווה - תרשים
תאומי גלובל טאוורס פתח תקווה - תרשים

39 קומות, כמעט הכי גבוה בפתח תקווה?

בעוד גלובל טאוורס A מכיל 34 קומות, כשאת תשע העליונות מאכלסת חברת הטכנולוגיה ליישור שיניים ALIGN, האח הצעיר צפוי להיות גבוה יותר ולהכיל 39 קומות – ובכך להפוך לבניין הגבוה ביותר בפתח תקווה, זאת במידה והוא יסתיים להיבנות לפני פרויקט "אימבר טוואר" של קבוצת הרציג ברח' אימבר, שטרם החלה בנייתו. 

למי שעדיין לא מכיר, במתחם גלובל טאוורס יש גם שטח מסחרי רחב ידיים, הכולל את המבנה הגדול של סניף קופת חולים מכבי, בית קפה ארומה, אולם תצוגה של מטבחי איקאה, חנות FOX HOME עם ארקפה בפנים, סניפי בנק הפועלים, מזרחי ויהב – ועוד.

מגדל רבוע כחול נדל"ן פתח תקווה - הדמיה על השטח
מגדל רבוע כחול נדל"ן פתח תקווה - הדמיה על השטח

העבודות בגלובל גולד - אחד משלושת הבניינים של מתחם גלובל

560 אלף מ"ר משרדים בצומת אחד

לפי ההערכות, בנייתו של מגדל גלובל טאוורס B, תסתיים ב-2028, כשלפני זה אמור לקום במתחם בניין "גלובל גולד", של רבע כחול, שבנייתו צפויה להסתיים במהלך 2025. שלישיית המגדלים תכבוש צד אחד של הצומת העמוס ביותר בפתח תקווה, כשבפינות האחרות יוקמו עד 2027 מתחם BIG (צפון-מערב) ומתחם לנדרובר-יגואר + מטרו פארק (צפון-מזרח), אליהם מתווספת  רביעיית מגדלי ב.ס.ר סיטי בצד דרום-מערב, שהוקמה כבר לפני כמעט שנתיים.

בחישוב גס, שטח המשרדים הכללי (ללא המסחר), שצפוי להיבנות עד 2028 בכל המתחמים בצומת, מוערך בכ-560 (!) אלף מ"ר (ראו תרשים). אם נמשיך בחישוב הגס וניתן לכל עובד 10 מ"ר בממוצע, נגיע למסקנה שכדי למלא את כל המשרדים בצומת יידרשו לא פחות מ-50 אלף עובדים. שוב, לא כולל עובדי המסחר. כיום, במצב בו מתחם רק גלובל טאוורס A מאוכלס באחוזים גבוהים, קשה מאוד לראות איך עד 2028 כל המשרדים בצומת יתמלאו.

שטח המשרדים הצפוי בצומת רבין-ז'בוטינסקי פתח תקווה
פקקים בצומת על רקע גלובל טאוורס פתח תקווה
פקקים בצומת על רקע גלובל טאוורס פתח תקווה

עוד ב-נדלן

יצחק שדה 1-19 פתח תקווה

מה קורה ביצחק שדה 1-19 פתח תקווה? ביקור מגלה צורך דחוף בהתחדשות עירונית

אם רציתם לראות פער מוחשי ברמת מגורים בפתח תקווה בין השכונות החדשות לשכונות הישנות של העיר, כדאי לכם לבקר בתחילת הרחוב הראשי של רמת ורבר במספרים האי-זוגיים. לטענת חלק מהדיירים, יש שם חריגות בנייה לא חוקיות, דירות מפוצלות ללא אישור, תוך הפקעת שטח ציבורי, זאת לצד הזנחה של ניקיון.

המשך קריאה »
פרויקט רח' ח"ן 8-10 פתח תקווה קטה גרופ

קטה גרופ ישקיעו כ-110 מיליון ש"ח בהתחדשות עירונית בח"ן 8-10 פתח תקווה

אירוע ההריסה בשכונת רמת ורבר, התקיים אתמול בנוכחות אנשי חברת הנדל"ן המוכרת בעיר, דיירים, תושבים ועורכי הדין המלווים את הפרויקט. במסגרת האירוע החלה הריסת 32 דירות שאיכלסו שני בניינים ישנים ומוזנחים, בני כ-50 שנה, שבמקומם צפויים לקום 2 בנייני מגורים חדישים ומודרניים בני 9 קומות כל אחד, שיאכלסו 96 דירות. צפי אכלוס: 2027. 95% מהדירות כבר נמכרו. מחירי הדירות בפנים.

המשך קריאה »
וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading