הפועל פתח תקווה ובית"ר ירושלים לפני המשחק. צילום: אסף הופמן

0 ביציעים, 3 נקודות בטבלה: הפועל פתח תקווה ניצחה 1:0 את בית"ר ירושלים

במשחק הביתי הרשמי הראשון של המלאבסים, מאז הניצחון על הפועל באר שבע ב-23.9, שוב רגלם הייתה על העליונה, כשניצחו את השחקנים מהבירה, במשחק שנערך באצטדיון "שלמה ביטוח" ללא קהל, כמו שאר משחקי ליגת העל. פורצ'ן בייסי הניגרי כבש בדקה ה-29 והתוצאה נשמרה עד הסיום, למרות שער ספק-חוקי של הבית"רים, שנפסל. מכבי פתח תקווה לא חזרה מההקפאה אחרי תבוסה 3:0 מול חדרה.

אוהדי הפועל פתח תקווה חיכו בכיליון עיניים ל-7 באוקטובר, אז הייתה אמורה קבוצתם לארח את בית"ר ירושלים למשחק מסקרן עם אצטדיון מלא. אלא שכבר בבוקר כולם הבינו שיש שינוי בתכניות. הליגה הופסקה לכמעט חודשיים וחזרה רק בשבת הקודמת עם משחק השלמה בו הפסידה הפועל בחוץ 1:2 למכבי חיפה. אתמול, מול יציעים ריקים, היא התאוששה עם ניצחון 1:0 על בית"ר ירושלים, במשחק שאמור היה להתקיים באותה שבת שחורה.

למעלה: הקבוצות לפני המשחק מול יציעים ריקים. מימין: החגיגה של פורצ'ן עם הבלון. משמאל: רם לוי עם חולצת הוכרה לזכר אלירן מזרחי ומאיה ביטון הפתח תקוואים
למעלה: הקבוצות לפני המשחק מול יציעים ריקים. מימין: החגיגה של פורצ'ן עם הבלון. משמאל: רם לוי עם חולצת הוכרה לזכר אלירן מזרחי ומאיה ביטון הפתח תקוואים. צילומים: אסף הופמן

המשחק התנהל בשליטה של הפועל מהרגע הראשון וניכר היה שהשחקנים של אבוקסיס עדיין סוחבים איתם הרבה מאוד חלודה. השליטה באה לידי ביטוי עם שער של פורצ'ן בייזי בדקה ה-29, שכבש בנגיחה לאחר הגבהת קרן של אבי ריקן. בהמשך המשחק התנהל די בעצלתיים, כששתי הקבוצות לא הגיעו למצבים ממשיים, עד לשער של פרד פריידיי מבית"ר, אך לאחר בדיקה במערכת ה-VAR, השער נפסל בטענה שטימוטי מוזי, שהיה בעמדת נבדל, הסתיר לשוער עומר כץ בזמן הבעיטה.

צפו בתקציר:

הפועל פתח תקווה , שהפסידה הכנסה צפויה של מאות אלפי שקלים, אם האצטדיון היה מלא, יכולה הייתה להתנחם בשלוש הנקודות, שהקפיצו אותה למקום השמיני ונותנות לה הרבה אוויר לנשימה, לקראת המשחק הבא בחוץ מול הפועל חיפה עוד יומיים (שלישי, 19:45). בלם הקבוצה, אנדרה טישיירה הודיע למועדון כי החליט לחזור לישראל והוא צפוי לנחות בארץ במהלך השבוע הקרוב ולחזק שוב את סגל הקבוצה.

מי שאכזבה אתמול הייתה היריבה העירונית, מכבי פתח תקווה, שהובסה 3:0 מול הפועל חדרה במשחק חוץ, שהתקיים בנתניה. שחקניו של בני לם נכנעו לשלושער של החלוץ אלעד מדמון (21, 54, 58). היה זה הפסדה הראשון של מכבי העונה בליגת העל לאחר שישה משחקים. בעוד יומיים (שלישי, 19:00), הם יקוו להתאושש באצטדיון "שלמה ביטוח" (ללא קהל) מול מכבי נתניה.

צילומים: אסף הופמן - מדיה הפועל פתח תקווה

עוד ב-ספורט

ניצחון אחד מגביע והעפלה לאירופה: מכבי פתח תקווה בגמר גביע המדינה לכדורגל (וידאו)

שחקניו של רן קוז'וך עשו את מה שמצופה מהם וניצחו בחצי הגמר את הפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית 3:0 משערים של מאור לוי, לירן חזן ועצמי של אזולאי במשחק שנערך בנתניה. כ 3000 אוהדים ליוו את הקבוצה למשחק, כשחלקם חיכו להריע לשחקנים במגרש האימונים בן דרור, לאחר שחזרו העירה. הגמר ייערך בבלומפילד ב-30.5 (20:30) מול הפועל באר שבע, לה מכבי הפסידה בגמר של 2020.

המשך קריאה »
מי ייבחר ליו"ר? מימין: אלעד שונשיין, אביעד ליבוביץ' וארטיום סלוצקי (תמונות מתוך פייסבוק)

הפועל פתח תקווה ירדה ליגה באופן מעשי. את האוהדים מעניין: מי יהיה ב-ועד המנהל?

האפיזודה של הכחולים-לבנים מסירקין בליגת העל הייתה קצרה באופן טראגי, לאחר ששנה בלבד מאז עלתה מהליגה הלאומית, אתמול נקבע באופן מעשי, שאוהדי הפועל צריכים לתכנן לו"ז חדש ולסגור שוב את ימי שיש בצהרים. זה קרה אחרי הפסד 0:1 הכי כואב בחוץ למ.ס. אשדוד, שכבשה שער שאושר בהחלטה שערורייתית. בינתיים, האוהדים מתכוננים לבחירות הועד המנהל, שייערכו ביום שלישי (30.4).

המשך קריאה »

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading