אפליקציית בונד

בונד. אפליקציית בונד: העירייה בוחנת שימוש באפליקציה שתגביר את בטחון התושבים

נלחצים לפני שאתם מגיעים לסמטה חשוכה בפתח תקווה? בקרוב אולי תוכל להירגע, באמצעות יישומון סלולרי ,שיאפשר לצפות במשתמש תוך צילום בווידאו, לשוחח בזמן אמת עם איש ביטחון – ואף להקפיץ אותו בזמן מצוקה. האפליקציה, המבוססת AI (בינה מלאכותית), כבר נמצאת בשימוש בארה"ב ושירותיה מאפשרים אבטחה על המשתמשים בתחומים שונים.

הביטחון האישי של תושבי פתח תקווה עומד לעיתים במבחן, במיוחד בשעות הלילה, באיזורים שאינם מוארים ומועדים לפשע ועבריינות. לפי דיווח של עיריית פתח תקווה, כדי להגביר את תחושת הביטחון, נערכה לאחרונה פגישה בה השתתפו ראש העיר רמי גרינברג ויזם אפליקציית בונד, סגן מפקד סיירת מטכ"ל בעבר, דורון קמפל – וגורמי הביטחון ברשות העירונית. בפגישה ניתנה סקירה על ממצאי הפיילט, אשר הראו שביעות רצון רבה בקרב המשתתפים.

צפו: איך אפליקציית בונד פועלת

הפגישה התבצעה לאחר פיילוט שנערך בקרב 100 משתתפים בהם עובדי העירייה ותושבי העיר. ממצאי הפיילוט הראו כי 81% מהמשתתפים הרגישו בטוחים יותר עם השימוש באפליקצייה, 95% אמרו ששרותי האפליקציה נגישים עבורם, 100% אמרו שאנשי הביטחון של בנוד היו שירותיים ואמפטים לסיטואציות ו-88% מצאו כי השירות מעצים את הביטחון האישי והשקט הנפשי.

הפלטפורמה של בונד, הוכחה כבר בארה״ב ושירותיה מאפשרים אבטחה על המשתמשים בתחומים שונים. שירותי בונד ניתנים באמצעות אפליקציה יעודית, והם מתמקדים בעיקר בתחום המניעה – בפרק הזמן בו מרגישים אי נוחות אך לא בטוחים שאכן נמצאים במצב סכנה. האפליקציה מספקת ארבעה שירותיים מרכזיים:

  1. השגחה על המשתמש תוך צילום בווידאו
  2. שיח בזמן אמת עם איש ביטחון
  3. לחצן המקפיץ איש ביטחון תוך איתור הסלולר והבנת הסיטואציה בה נמצא המשתמש
  4. השגחה תוך כדי תנועה ע"י ליווי AI כדי לוודא שהמשתמשים יגיעו למקום חפצם, ויצירת קשר עם המשתמש כדי לוודא הגעה בשלום ליעד.
אפליקציית בונד - בקרוב בפתח תקווה
אפליקציית בונד - בקרוב בפתח תקווה

לדברי העירייה, הפתרון של בונד ייחודי בכך שהוא מניעתי, מקדים אירוע ומבוסס על טכנולוגיות חדשניות ובינה מלאכותית, בשילוב אנשי ונשות הביטחון של בונד הזמינים 24/7. שירותים אלו יסונכרנו עם מוקד העירייה הפועל 24/7 לטובת הקפצת כוחות נוספים במידת הצורך. "בימים אלו העירייה בוחנת את ממצאי המערכת ובהתאם תרכוש את השירותים לתושבי ותושבות העיר", נמסר.

עוד ב-מהנעשה בעיר

שוב טרור פלילי בעיר: שני פצועים קשה בפיצוץ רכב בפתח תקווה. צפו בתמונות מהאירוע

שני בני אדם נפצעו באורח קשה בפיצוץ רכב ברחוב סמיר משה נקאש בשכנות כפר ג'נים ג' שבפתח תקווה. צוות מד"א העניק להם טיפול רפואי במקום. המשטרה איתרה שרידי פריט אמל"ח ברכב שעלה באש. חבלן המשטרה העביר את הפריט להמשך בחינה ומיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי. תושבי השכונה הסתודדו שעות ארוכות בקרבת מקום בזמן שהמשטרה טיפלה בזירה. "רק בנס לא נפגעו ילדים", אמרו התושבים.

המשך קריאה »

תסביר לנו: יוסף חדאד מגיע לפתח תקווה להרצאה בעופר הקניון הגדול ב-21.7

בעוד שבוע, ביום ראשון הבא (19:00), יגיע למתחם הקולנוע הוט סינמה שבקניון, הערבי-ישראלי, שהפך המסביר ללאומי, שכל אחד מאיתנו אוהב לשמוע, לערב אישי תחת הכותרת: "גאה להיות ערבי וגאה להיות ישראלי". חדאד יספר על חוויותיו האישיות – מהילדות בנצרת ועד הבחירה להתנדב לשרות בצה"ל, הפציעה הקשה במלחמת לבנון השניה ועוד היום, איך הגיע להיות הפנים של ההסברה הישראלית בעולם.

המשך קריאה »
צדוק בן משה חוגג 60 עם משפחתו

כ-100 מוזמנים הגיעו לקאסה 61 פ"ת לחגוג 60 לסגן ראש העיר צדוק בן משה (וידאו)

אחד מהתושבים הצבעוניים והמוכרים ביותר בעיר, חגג הערב שישה עשורים במסיבת הפתעה, שארגנו לו חבריו התושבים יפית חיים לוי, מטי חי ושרון אלדד. למרות ההכנות הרבות שנדרשו לאירוע המושקע, בן משה נראה די מופתע בכניסה לאולם, אבל לא לקח לו יותר מכמה שניות להבין מה קורה – ומיד היא זרם עם החגיגה. מי שלא הגיע, היה ראש העיר רמי גרינברג, ששהה מחוץ לעיר ושלח את ברכתו.

המשך קריאה »
רמי גרינברג ואביב כוכבי מרכז מורשת צה"ל פתח תקווה

אביב כוכבי ורמי גרינברג הניחו אבן פינה למיזם מערכות ישראל בפתח תקווה ליד הפארק הגדול

הרמטכ"ל לשעבר וראש העיר השתתפו בטקס שהתקיים ביום שישי האחרון ברח' בזל, היכן שנמצאת כיום חניית הכורכר, שזה המקום בו צפוי לקום מוזיאון/מרכז לימוד למורשת הצה"לית. בטקס החגיגי גם השתתפו יו"ר ארגון יד לבנים אלי בן שם, סמנכ"ל וראש אגף משפחות הנצחה ומורשת, אריה מועלם, משפחות שכולות ואורחים רבים. במוזיאון צפויים להיות סימולטרים מתקדמים, שידמו ישיבה במטוס קרב.

המשך קריאה »