קטה גרופ סלנט 57-59 פתח תקווה

מתחדשים במרכז: פרויקט סלנט 57-59 פתח תקווה של קטה גרופ אחרי שלב ההריסה

באחד הרחובות המתחדשים ביותר במרכז העיר, יקום בעוד שנתיים-שלוש בניין מגורים מודרני בן תשע קומות עם 54 דירות חדשות, שייבנה במקום שני בניינים ישנים ומוזנחים עם 18 דירות, שנהרסו בשבוע שעבר באירוע חגיגי. עלות הפרויקט מוערכת ב-75 מיליון ש"ח. "בימים אלה במיוחד, יש דחיפות של פרויקטי התחדשות עירונית, שהם פתרון מציל חיים עבור אוכלוסיית ישראל", נמסר מקטה.

אחרי העצירה שהייתה בפרויקטים של נדל"ן בפתח תקווה בכלל ובהתחדשות עירונית למגורים בפרט, בעקבות המלחמה שפרצה באוקטובר, בשבועות האחרונים ניתן להבחין בהחלט חזרה לשגרה. חברות הנדל"ן והתושבים יודעים כי המשך תנופת הבנייה הוא עניין נדרש להתפתחות העיר ולחוסנה. אחד מהפרויקטים שהתקדמו בימים אלה, הוא פרויקט סלנט 57-59 פתח תקווה של קטה גרופ – שעבר את שלב ההריסה.

סלנט 57-59 פתח תקווה של קטה גרופ - שלב ההריסה
סלנט 57-59 פתח תקווה של קטה גרופ - שלב ההריסה

הדחפורים והטרטורים הרסו שני מבנים ישנים בני 18 דירות ועל השטח אמור עד 2026 להיבנות בניין מגורים מודרני של 9 קומות עם 54 דירות בתמהיל של 4 חדרים (99 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת, החל מ-2.59 מיליון ש"ח), 5 חדרים (114 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת, החל מ-2.8 מיליון ש"ח), דופלקסים (131 מ"ר + 46 מ"ר מרפסת, 140 מ"ר + 85 מ"ר מרפסת החל 3.4 מיליון ש"ח).

מי יגור בדופלקס?

סלנט 57-59 הוא שלב א' בפרויקט גדול יותר שנקרא מתחם Salant ויכלול שלושה בנייני מגורים חדשים של קטה גרופ. שלב ב' יכלול את שני הבניינים ברח' סלנט 70-74, שם ייבנו 81 דירות חדשות. יש לציין כי מן העבר השני של הכביש, ייהרס בקרוב סלנט 58-60 של קטה אחרת – חברת קטה יזמות והשקעות, שלאחרונה ביצעה הריסה בסלנט 26 – כך שסלנט יכול בקלות גם להיקרא רח' קטה.

סלנט 57-59 פתח תקווה - אחד משלושה בניינים במתחם
סלנט 57-59 פתח תקווה - אחד משלושה בניינים במתחם

סלנט 57-59 מתוכנן על ידי משרד האדריכלים גולדווסר. בקטה גרופ בונים על כך שהמיקום המרכזי, אבל השקט, סמוך לשכונת כפר גנים המבוקשת ולתחנות המטרו הצפויות לפעול באיזור – יעורר את הביקוש לדירות, שבשלב הפריסייל מוצעות במחירים יחסית נוחים. "בשנים האחרונות האיזור מושך משקיעים ומשפחות", התייחס לפרויקט, רון מנשרוב, ראש תחום ההתחדשות העירונית בקטה גרופ.

"אנחנו תמיד מתרגשים להגיע ליום ההריסה", הוסיף. "אנו מודים לדיירים ולגורמים המוניציפליים בפתח תקווה, שסייעו לקדם את הפרויקט. בימים אלה במיוחד, אנחנו מבינים את הדחיפות של פרויקטי התחדשות עירונית, שמהווים פתרון מציל חיים עבור אוכלוסיית ישראל. נמשיך לקדם פרויקטים כאלו ויזמות, שיעניקו בטחון וישפרו את איכות החיים של הדיירים".

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם:

תמונות הריסה באדיבות קטה גרופ
סלנט 57-59 לפני
דמיינו 2026: סלנט 57-59 פתח תקווה (הדמייה סטודיו קוביה)

סלנט 57-59 פתח תקווה על המפה

עוד ב-נדלן

קרן ספרה רכשה מ"שיכון ובינוי" 50% מחניון שניידר פ"ת תמורת 91 מיליון ש"ח

עסקת הענק בתחום החניונים בפתח תקווה, הפכה לרשמית אתמול, לאחר שחברת קרנות הגידור המובילה בישראל הודיעה על חתימת הסכם, במסגרתו הקרן, תחת המותג PARK IN, תהיה שותפה במחצית מהבעלות על החניון החדש – השני בגודלו בעיר. העסקה בוצעה לפי שווי נכסי של 182 מיליון ש"ח לחניון, הכוללים תמורה של 31 מיליון ש"ח תמורת ההון העצמי, ו-60 מיליון ש"ח, המהווים 50% מחוב השותפות לבנקים

המשך קריאה »
נכס מסחרי להשכרה ז'בוטינסקי 105 פתח תקווה

מלך המזרנים OUT: שטח 100 מ"ר בחזית ז'בוטינסקי 105 פ"ת – מוצע להשכרה

לאחר שנים רבות, חנות המזרנים של על הרחוב הסואן, לפני הפנייה לרח' איינשטיין, פינתה את הנכס, שפעם הייתה בו חנות החיות "מלך האריות". איזה "מלך ייכנס" במקום, עדיין לא ידוע, מאחר שהשלט להשכרה נתלה רק לפני כשבוע וחצי. מדובר בלוקיישן אטרקטיבי בו חולפים עשרות אלפי אנשים מדי יום במכונית, ברגל וברכבת הקלה, שרואים היטב את המבנה בן שתי הקומות.

המשך קריאה »
אפעל 13 פתח תקווה על ציר ז'בוטינסקי צומת

בניין המשרדים אפעל 13 פתח תקווה של דמרי נפתח לשיווק: משכירים קומות שלמות

כל מי שעובר בצומת גהה בכניסה לעיר, ויש עשרות אלפים כאלה ביום, לא יכול שלא לשים לב לשלט ענקי עם מספר טלפון, המופיע על חזית הבניין, שפונה לתחילת רחוב ז'בוטינסקי. על מה שהיה פעם מוסך GMS, בנתה חברת הבנייה "דמרי בנייה וקבלנות" (לא להתבלבל עם חברת הנדל"ן י.ח. דמרי), בניין 'בוטיקי' בן 7 קומות על שטח כולל של 9110 מ"ר. השיווק כבר החל והבנייה צפויה להסתיים בדצמבר.

המשך קריאה »
נדל"ן מגורים פתח תקווה

הלמ"ס: עלייה של כמעט 50% במכירות דירה בפתח תקווה ברבעון האחרון לעומת הקודם

שוק נדל"ן המגורים בעיר מתאושש תשעה חודשים אחרי פרוץ המלחמה? עוד מוקדם לדעת, אבל הנתונים שפרסמה היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מראים מגמה משמעותית של עלייה בקצב מכירת הדירות (חדשות ויד שניה). למרות החששות והתחזיות הפסימיות בפתח תקווה מכרו בין מרץ למאי 24, לא פחות מ-539 דירות, לעומת 362 שמכרו בין דצמבר 23 לפברואר 24.

המשך קריאה »