היה או לא היה פנדל? הפנדל שנקבע לחובת הפועל פתח תקווה ב 1:1 מול מ.ס. אשדוד

שבת מאכזבת: הפועל חטפה שוויון מפוקפק בדקה ה-100. מכבי הובסה אצל בני ריינה

אצטדיון "שלמה ביטוח", שוב היה ריק מצופים, במשחק בו הפועל פתח תקווה שמטה יתרון, 10 דקות עמוק בתוך תוספת הזמן, לאחר שפנדל מעורר מחלוקת, שכבשה מ.ס. אשדוד – קבע 1:1. אוהדי הפועל, שראו את המשחק מהבית, והמאמן שראה מהדשא, טוענים לקיפוח מצד השופט, שנעזר ב-VAR כדי לקבוע את ההחלטה. מכבי פתח תקווה שוב חזרה מושפלת ממשחק חוץ אחרי 0:3 נוסף.

הייתה יד או לא הייתה יד? זו השאלה ששאלו כולם בהפועל פתח תקווה, לאחר התיקו האכזרי מבעיטת עונשין מ-11 מ', שקבע שלומי אזולאי מאשדוד, בדקה ה-100. הפנדל נקבע בעקבות ספק נגיעת יד של המגן רועי אלימלך. לאחר של דקות של דיונים מול שופטי הוידאו, השופט ארז פפיר, הורה על הנקודה הלבנה – למרות רוחם של שחקני הפועל ,הצוות המקצועי והאוהדים שראו את המשחק מהבית ורתחו בוואצאפים וברשתות החברתיות.

צפו בתקציר: הפועל פתח תקווה - מ.ס. אשדוד 1:1

"השופט מספר סיפורים. הוא היה מטר מהאירוע"

"השופט מספר סיפורים, הוא לא היה צריך לשרוק לפנדל", אמר מאמן הפועל, עופר טסלפפה בראיונות אחרי המשחק. "פפיר לא היה חייב לקבל את ההחלטה של VAR, הוא היה מטר מהאירוע". טסלפפה גם בא בטענות על תוספת הזמן המוגזמת, שאפשרה לאשדוד להשיג א את הפנדל. אוהדי התנסחו בצורה פחות עדינה בקבוצות הוואצאפ, טענו לקיפוח ופרסמו מקרי עבר עם טעויות של פפיר.

השופט עצמו הגיב בסיום המשחק: "לגבי תוספת הזמן, השוער קצת לקח את הכדור מפה לשם ומשך את הזמן. הערתי לו על זה פעם אחת ונתתי את הזמן. לכן אישרתי התקפה אחרונה לאשדוד. על בעיטת העונשין, כדור הגיע מרחוק, שחקן ניסה לנגוח בכדור והוואר איבחן שהייתה תנועה יתרה של היד לעבר הכדור. מבחינת החוק, איבחנו שזו עבירת עונשין ושרקנו לבעיטת עונשין".

ההסברים של השופט לא מנחמים או מרגיעים את אנשי הפועל, שאיבדו שתי נקודות יקרות, שעוד יכולות לעלות להם ביוקר. לפני הפנדל, היו הרבה חיוכים על הספסל של הפועל לאחר שער היתרון של גולן בני, שכבש מקרוב בדקה ה-86, לאחר בישול של עידו דוידוב. הניצחון נראה שכבר היה מונח בכיס, אבל ההחלטה של פפיר בדקה ה-100, שינתה את התוכניות.

התקוות של מכבי התנפצו עם אדום

מי שיצאו מהשבת מאוכזבים אף יותר, אלו הם שחקני ואוהדי מכבי פתח תקווה, ששוב הובסו בחוץ 3:0, הפעם מול בני ריינה, שבוע אחרי ההפסד ה-3:0 מול חדרה, כשבתווך היה ביום שלישי הניצחון הביתי 1:0 על מכבי נתניה. במשחק, שהתקיים גם הוא ללא קהל באיצטדיון "גרין" בנוף הגליל, בני ריינה עלו ליתרון 1-0 כבר בדקה ה-13, לאחר שער של שלומי אזולאי (אחר).

אדום מוצדק? ההכשלה של מיוסה אדילהו ממכבי פתח תקווה

התקוות לצאת מנוף הגליל עם נקודות, התנפצו לשחקניו של בני לם בדקה ה-30, לאחר שמיוסה אדילהו הורחק, בעקבות עבירה גסה. גם כאן ה-VAR התערב החלטה – רק שבמקרה של מכבי, היא נראית מוצדקת. בני ריינה ניצלה תוך שלוש דקות את היתרון המספרי עם שער של מאמאדו סמבה קאנדה בדקה 33. לואי חלף קבע 3:0 בדקה ה-93.

מכבי פתח תקווה תנסה להתאושש בשבת הבאה (16.12, בשעה 18:00) באצטדיון "שלמה ביטוח" פתח תקווה (עדיין ללא קהל) במשחק לא פשוט מול הפועל באר שבע. הפועל פתח תקווה תצא באותה שבת ובאותה שעה (18:00) למשחק חוץ בנתניה מול הפועל חדרה (גם כן, עדיין ללא קהל). הפועל עדיין תחסר את אבי ריקן, שנפצע בתיקו 1:1 במשחק הוקדם מול הפועל חיפה, זאת בנוסף לפיצעה של ג'ימי אלכסיס, שגמר את העונה.

עוד ב-ספורט

ניצחון אחד מגביע והעפלה לאירופה: מכבי פתח תקווה בגמר גביע המדינה לכדורגל (וידאו)

שחקניו של רן קוז'וך עשו את מה שמצופה מהם וניצחו בחצי הגמר את הפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית 3:0 משערים של מאור לוי, לירן חזן ועצמי של אזולאי במשחק שנערך בנתניה. כ 3000 אוהדים ליוו את הקבוצה למשחק, כשחלקם חיכו להריע לשחקנים במגרש האימונים בן דרור, לאחר שחזרו העירה. הגמר ייערך בבלומפילד ב-30.5 (20:30) מול הפועל באר שבע, לה מכבי הפסידה בגמר של 2020.

המשך קריאה »
מי ייבחר ליו"ר? מימין: אלעד שונשיין, אביעד ליבוביץ' וארטיום סלוצקי (תמונות מתוך פייסבוק)

הפועל פתח תקווה ירדה ליגה באופן מעשי. את האוהדים מעניין: מי יהיה ב-ועד המנהל?

האפיזודה של הכחולים-לבנים מסירקין בליגת העל הייתה קצרה באופן טראגי, לאחר ששנה בלבד מאז עלתה מהליגה הלאומית, אתמול נקבע באופן מעשי, שאוהדי הפועל צריכים לתכנן לו"ז חדש ולסגור שוב את ימי שיש בצהרים. זה קרה אחרי הפסד 0:1 הכי כואב בחוץ למ.ס. אשדוד, שכבשה שער שאושר בהחלטה שערורייתית. בינתיים, האוהדים מתכוננים לבחירות הועד המנהל, שייערכו ביום שלישי (30.4).

המשך קריאה »

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading