צפו בביקור: בר הקוקטיילים קולולו פתח תקווה ברח' השחם מכריז רשמית על הפתיחה


בר הקוקטיילים החדש, שנפתח במתחם האוכל והבילויים ברח' השחם 36, הוקפא לתקופה של כחודשיים מההלם של ה-7 באוקטובר, אבל הערב (חמישי), הוא פותח לראשונה את שעריו לקהל המבלים של העיר. לדברי אנשי המקום, מצפה לכם אווירה של משולבת של לונדון, האמזונס וקצת מתל אביב עם תפריט שכולל גם קולינריה. הבעלים והמיקסולוג, טל גנץ: "להרגיש כמו ביקור בחו"ל".

זה קשה מאוד לשדר עסקים במלחמה, אבל מקומות הבילוי בפתח תקווה מנסים לא רק לשמור על אופטימיות, אלא גם לפתוח מחדש וביתר שאת את שעריהם – כי הם חשים שהלקוחות כבר עברו את שלב ה"לא נעים" לבלות ולשמוח, לשלב ש"אנחנו באמת צריכים את זה ועדיף לצאת קצת מהחדשות בטלוויזיה". התחושה הזאת מבוססת, בטח אם ניקח כדוגמא את קולולו פתח תקווה.

@ptnews.tiktok בר הקוקטיילים קולולו פתח תקווה נפתח בצורה רשמית. קפצנו לבקר #פתחתקווה #ברקוקטיילים #רעביםבפתחתקווה #רעביםברעבך #dna ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS
מוכרים אווירה חזק - קולולו פתח תקווה

200 מ"ר, 150 מקומות. 100 מוזמנים בערב חמישי

בר הקוקטיילים החדש, הוא פרויקט של היזם, רן דור חי, מקבוצת DNA, שמחזיקה בכמה מקומות, נחשבים מובילים בעולם הבילויים והאוכל של המרכז, ביניהם: וויסקי בר מוזיאון במתחם שרונה, רשת הבירות הלונדוניות לאגר אנד אייל (לה יש סניף במתחם Y סנטר יכין), קיטשן (ביגאל אלון תל אביב), טייסטינג רום (בקפלן ת"א) ומתחם הבילוי DNA (עזריאלי ת"א). אבל המקום הכי מוכר לפתח תקוואים, השייך ל-DNA, הוא פאב האוסקר ווילד, שנמצא ממש צמוד לקולולו פתח תקווה.

שני מקומות בילוי, שלכאורה מתחרים אחד בשני, אבל שייכים לאותם בעלים, ונמצאים בסמיכות כזאת, זו תופעה קצת חריגה בנוף העסקי של הבילויים והמסעדות, אבל יכולה להוות WIN-WIN ליזמים. קולולו פתח תקווה מתפרש על שטח של כ-200 מ"ר ומכיל כ-150 כיסאות. כשהגענו בערב חמישי סיפרו לנו שיש כבר 100 מקומות מוזמנים.

קולולו פתח תקווה - על רחוב השחם

חקלאי ששמו שמוליק

לדור חי חבר המיקסולוג-ברמן טל גנץ, המשמש גם כמנהל הפיתוח העסקי של הקבוצה, שסיפר לנו על הרעיון ממנו נולד קולולו פתח תקווה: "בקורונה התחלתי לתת ייעוץ לענף האירוח וחברות האלכוהול באמירויות, שם פגשתי את רן דור חי והתחלנו פעילות בדובאי", הוא מספר. "יום אחד, לאחר ביקור באמזוניקו וסלמון גורו, ברים שהם במקור ממדריד, הבנו שיש קונספט שאנו רוצים ללדת דווקא בפתח תקווה".

ומה מייחד את המקום מבר קוקטיילים אחר?

"יצרתי 22 קוקטיילי סיגניצ'ר שהתחברו לסיפור עיצובי, שירגיש כמו ביקור קצר בחו"ל", משיב גנץ. "בתפריט אנחנו משתמשים בחומרי גלם איכותיים החל במיץ לימון או ליים, שחקלאי מקסים בשם שמוליק קוטף עבורנו, סוחט ושולח במיוחד כל לילה, זו הגישה לכלל חומרי הגלם שלנו". וכאן נעיר – שבמיוחד בתקופה זו, חומרי גלם ישראלים, הם משהו שיכול למשוך לקוחות – במיוחד אם קוטף אותם חקלאי בשם שמוליק.

טל גנץ, מבעלי קולולו פתח תקווה

איזה קוקטיילים מומלצים?

ואכן, הלב של קולולו הוא תפריט הכולל מגוון רחב של קוקטיילים, המוגשים בכוסות קלאסיות וייחודיות כדוגמת כריש וגולגולת. בין הקוקטיילים:

SASSY RED קוקטייל מסקרן מבוסס וודקה קטל 1, איזון חמוץ מתוק בעזרת לימון ורימון טרי (שנסחט במיוחד עבורנו) וטעמי ליצ'י ותות ב-52 ש"ח
K SMASH קוקטייל עם טוויסט לבזיל סמאש הקלאסי מחוזק בליקר עשבים, מלפפון, פלפל אנגלי ורוזמרין חרוך עם ליים טרי ב-54 ש"ח
TIKI VIBE קוקטייל עם טעמי פירות מתפוצצים מוגש כל פעם בכוס TIKI ייחודית ושונה, מבוסס קפטן מורגן ספייס, מחית בננה, סירופ פירות יער, מיץ תפוזים ומיץ אננס ב-56 ש"ח
SUNSHINE SOUR טוויסט מאד מוצלח ולא שגרתי לוויסקי סאוור, עטפנו את הוויסקי בליקר דובדבני מרסקינו, סירופ שקדים ומיץ תפוזים טרי ב-54 ש"ח

קוקטיילים קולולו פתח תקווה

"נשמח לגלות אנשים שמגיעים גם לקולולו וגם לאוסקר"

בנוסף, אפשר למצוא בקולולו פתח תקווה, מגוון שקאות אלכוהולים נוספים, כמו: וודקה, וויסקי, ג'ין, רום, טקילה, ברנדי בירות קרלסברג, טיובורג, ויינשטפן, קסטיל רוז', דאורה ללא גלוטן ושתיים ללא אלכוהול. "הקהל שמגיע לכאן רובו בגילאים 25-45, הרבה נשים", מציין גנץ. "זה קהל מעט שונה מהקהל שמגיע לאוסקר ווילד, למשל, שמחפש ערב של בירות וכדורגל. בקולולו אין בכלל בירה מהחבית. רק בקבוקים. יחד עם זאת, אני אשמח לגלות אנשים שמגיעים גם לכאן וגם לאוסקר".

האם מישהו מתל אביב יגיע לכאן במיוחד?

"כנראה שלא. אלא אם כן, הדייט שלו גרה בפתח תקווה והם מעדיפים לצאת קרוב אליה. אנחנו מאוד מאמינים בקהל הפתח תקוואי – שמגיע מהעיר והסביבה כמו מסביון, יהוד, קרית אונו, גני תקווה. יש פה קהל צמא למקומות כמו שלנו, שנותן לא רק תפריט, אלא גם אווירה".

אתה מרגיש צורך של אנשים לצאת ולבלות דווקא בתקופה זו?

"בעקבות מה שקרה", משיב גנץ. "אני רואה את הצורך של אנשים לצאת לבלות ועוד יותר מזה לטעום לחוויה שונה, שתיתן להם עוד יותר אסקפיזם. הפיקים פה הם בימי חמישי, שישי ושבת".

גנץ אינו מוכן לגלות כמה הושקע במקום, אבל לפי ההקפדה נראה שלא חסכו פה. זה לא רק העיצוב, הריהוט, הדקורציה – זו גם ההקפדה על הפרטים הקטנים, כמו צלחות פורצלן יקרות, בהן מוגש האוכל – הכל כדי לשדר סוג של עמידה מעל הסטנדרט.

פרעצל עם בשר אסאדו, או 200 גרם דג פילה?

על הקולינריה בקוקולו מנצח השף צבי אבישר, שמוציא מהמטבח מנות ביסטרו רבות ועדכניות כמו למשל: 

מנת פתיחה של פופ קורן על בסיס גרעיני תירס טריים, טירידיטו וואחקה קרפצ׳יו של דג ים המתובל עם ויניגרט המבוסס על ״פיקו דה גאיו״ מקסיקני בתוספת זעתר טרי ויבש, ניוקי תפוחי אדמה עם בר בלאן, עם תוספת של לימון פרסי, תבשיל של עלים ירוקים, גבינת פרמז׳ן ולאבנה. 

במנות העיקריות ממליצים לנו על פרעצל תבשיל ארוך של בשר אסאדו המתובל עם תבלינים חמים ומעושנים בארומה של ברביקיו + צ'יפס (ב-72 ש"ח), או למשל גירוס דג ים 200 גרם פילה, עם כוסברה ורוקט מתובלים בשמן זית ולימון – סוג של סלט דג חם, שיושב על לחם שטוח עם יוגורט עיזים (ב-88 ש"ח). למרות שהאוכל בסטנדרט גבוה, לקולולו פתח תקווה מומלץ לכם לבוא במיוחד בשביל הדרינקים. 

בר הקוקטיילים קולולו פתח תקווה, נמצא ברח' השחם 36 פתח תקווה ושעות הפתיחה שלו הן החל מ-17:00 – בכל יום, כולל חמישי, שישי ושבת  – ימי הפיקים. בין השעות 17:00 ל-19:00 יש HAPPY HOURS, שכולל הנחה של 30% על כל התפריט. בקולולו פתח תקווה מבטיחים גם שעות הנחה מיוחדות גם בלילות. קולולו פתח תקווה גם משמש גם מקום לאירועים פרטיים.

קולולו פתח תקווה על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading