איתי שכטר עפר טסלפפה

צפו במסיבת עיתונאים: הקהל חוזר למגרשים כבר מחר. בהפועל מצפים ל-5,000 צופים

אוהדי הפועל פתח תקווה קיבלו בשמחה את הודעת מנהלת הליגה, על כך שתותר כניסה למגרשים – כבר במחזור המשחקים של אמצע השבוע, בו היא תארח את בני ריינה (19:00) באצטדיון "שלמה ביטוח". תחילה דובר על חזרה של הקהל רק בשבת, אולם באישור פיקוד העורף, התקבלה ההחלטה להקדים. איתי שכטר, "התגעגענו לקהל. האנרגיות, הטירוף, הלחץ. הקהל שלנו הוא אקס פקטור".

הפועל פתח תקווה ניזוקה כלכלית, כמו שאר קבוצות הליגה, מהפגרה הכפויה בעקבות המלחמה, שהחלה מהשבת של ה-7 באוקטובר – בדיוק ביום בו הייתה אמורה לארח 10,000 צופים במשחק הבית מול בית"ר ירושלים. לאחר 8 שבועות של פגרה, הליגה חזרה בתחילת החודש – אך ללא קהל, עד מחר – כשהקבוצה תארח את אוהדיה לראשונה מזה כמעט שלושה חודשים מאז הפעם האחרונה – בניצחון 1:0- מול הפועל באר שבע (23.9).

צפו במסיבת העיתונאים של הפועל לקראת בני ריינה

שכטר: "מחכים ללחץ ולטירוף"

פתח תקווה יצאה חבולה מהמלחמה ומהפגרה גם בזירת פציעות שחקני מפתח, כשג'ימי אלכסיס גמר את העונה ואבי ריקן ייעדר ממספר משחקים ועם מאזן לא מלבב של 5 נקודות מתוך 15 מאז החזרה לפגרה, כולל הפסד מרגיש בשבת האחרונה מול הפועל חדרה (1:0).

אבל מה שהכי פגע בה זה היעדר הקהל. לא רק במישור הכלכלי – אלא גם במישור המקצועי. לאוהדים של הפועל יצא שם של כאלה שיכולים לסחוף את השחקנים לתצוגות. "אני חושב שיבואו בין 4000-5000 צופים", אמר האוהד איליה קנטורזי. "אנחנו מאוד רעבים לראות את הפועל בטח בתקופה כזאת שלא ראינו את הקבוצה שלנו". 

"וואו, כמה שהתגעגענו", התייחס במסיבת העיתונאים, החלוץ הותיק איתי שכטר, שחזר לאחרונה להרכב הראשון. "אין לי ספק שמחר הקהל ידחוף אותנו קדימה. התגעגענו לאנרגיות של הקהל, לטירוף, ללחץ ואין ספק שהקהל בהפועל הוא אקס פקטור. מאוד מקווים לשמח אותו מחר. כל משחק הוא סופר קריטי ונבוא לעשות מחר את העבודה. ברמה האישית אני מרגיש טוב מקצועית, נפתח ממשחק למשחק – אבל מה שחסר עדיין זה כדור ברשת. מקווה שזה יקרה מחר".

אוהדי הפועל פתח תקווה מתרגשים מתחילת הליגה
התגעגעתם? אוהדי הפועל ביציע

ממליצים להגיע מוקדם

בהפועל פתח תקווה מקווים כי כי הרעב לחזור למגרשים יביא כ-5000 צופים למשחק, שגם ישודר ב-5LIVE.
אוהדי הפועל ישבו ביציע המזרחי בשערים 10-14 (לבעלי מנוי רגיל) וביציע הכסף וזהב שבמערבי. אוהדי ריינה בשער 5 במערבי. בהפועל ממליצים להקהל להקדים את הגעתו. מחירי הכרטיסים בקופות יהיה אחידים – 65 ש"ח אחיד. הקופה הצפונית תיפתח ביום המשחק במידה ויישארו כרטיסים למכירה.

בהפועל פתח תקווה ממליצים להקדים ולרכוש כרטיסים מראש במכירה מוקדמת שהחלה ברגע שהתקבלה ההודעה, שאפשר להכניס קהל. לעומת הפועל, מכבי פתח תקווה תשחק מחר בחוץ, בבלומפילד מול הפועל תל אביב. אוהדי הקבוצה מעריכים כי כ-100 אוהדים ייסעו מחר לתל אביב, כשהוקצו 250 כרטיסים. 

אוהדי הפועל פתח תקווה בטירוף ביציע המזרחי באצטדיון שלמה ביטוח
אוהדי הפועל פתח תקווה בטירוף ביציע המזרחי באצטדיון שלמה ביטוח

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading