איתי שכטר עפר טסלפפה

צפו במסיבת עיתונאים: הקהל חוזר למגרשים כבר מחר. בהפועל מצפים ל-5,000 צופים

אוהדי הפועל פתח תקווה קיבלו בשמחה את הודעת מנהלת הליגה, על כך שתותר כניסה למגרשים – כבר במחזור המשחקים של אמצע השבוע, בו היא תארח את בני ריינה (19:00) באצטדיון "שלמה ביטוח". תחילה דובר על חזרה של הקהל רק בשבת, אולם באישור פיקוד העורף, התקבלה ההחלטה להקדים. איתי שכטר, "התגעגענו לקהל. האנרגיות, הטירוף, הלחץ. הקהל שלנו הוא אקס פקטור".

הפועל פתח תקווה ניזוקה כלכלית, כמו שאר קבוצות הליגה, מהפגרה הכפויה בעקבות המלחמה, שהחלה מהשבת של ה-7 באוקטובר – בדיוק ביום בו הייתה אמורה לארח 10,000 צופים במשחק הבית מול בית"ר ירושלים. לאחר 8 שבועות של פגרה, הליגה חזרה בתחילת החודש – אך ללא קהל, עד מחר – כשהקבוצה תארח את אוהדיה לראשונה מזה כמעט שלושה חודשים מאז הפעם האחרונה – בניצחון 1:0- מול הפועל באר שבע (23.9).

צפו במסיבת העיתונאים של הפועל לקראת בני ריינה

שכטר: "מחכים ללחץ ולטירוף"

פתח תקווה יצאה חבולה מהמלחמה ומהפגרה גם בזירת פציעות שחקני מפתח, כשג'ימי אלכסיס גמר את העונה ואבי ריקן ייעדר ממספר משחקים ועם מאזן לא מלבב של 5 נקודות מתוך 15 מאז החזרה לפגרה, כולל הפסד מרגיש בשבת האחרונה מול הפועל חדרה (1:0).

אבל מה שהכי פגע בה זה היעדר הקהל. לא רק במישור הכלכלי – אלא גם במישור המקצועי. לאוהדים של הפועל יצא שם של כאלה שיכולים לסחוף את השחקנים לתצוגות. "אני חושב שיבואו בין 4000-5000 צופים", אמר האוהד איליה קנטורזי. "אנחנו מאוד רעבים לראות את הפועל בטח בתקופה כזאת שלא ראינו את הקבוצה שלנו". 

"וואו, כמה שהתגעגענו", התייחס במסיבת העיתונאים, החלוץ הותיק איתי שכטר, שחזר לאחרונה להרכב הראשון. "אין לי ספק שמחר הקהל ידחוף אותנו קדימה. התגעגענו לאנרגיות של הקהל, לטירוף, ללחץ ואין ספק שהקהל בהפועל הוא אקס פקטור. מאוד מקווים לשמח אותו מחר. כל משחק הוא סופר קריטי ונבוא לעשות מחר את העבודה. ברמה האישית אני מרגיש טוב מקצועית, נפתח ממשחק למשחק – אבל מה שחסר עדיין זה כדור ברשת. מקווה שזה יקרה מחר".

אוהדי הפועל פתח תקווה מתרגשים מתחילת הליגה
התגעגעתם? אוהדי הפועל ביציע

ממליצים להגיע מוקדם

בהפועל פתח תקווה מקווים כי כי הרעב לחזור למגרשים יביא כ-5000 צופים למשחק, שגם ישודר ב-5LIVE.
אוהדי הפועל ישבו ביציע המזרחי בשערים 10-14 (לבעלי מנוי רגיל) וביציע הכסף וזהב שבמערבי. אוהדי ריינה בשער 5 במערבי. בהפועל ממליצים להקהל להקדים את הגעתו. מחירי הכרטיסים בקופות יהיה אחידים – 65 ש"ח אחיד. הקופה הצפונית תיפתח ביום המשחק במידה ויישארו כרטיסים למכירה.

בהפועל פתח תקווה ממליצים להקדים ולרכוש כרטיסים מראש במכירה מוקדמת שהחלה ברגע שהתקבלה ההודעה, שאפשר להכניס קהל. לעומת הפועל, מכבי פתח תקווה תשחק מחר בחוץ, בבלומפילד מול הפועל תל אביב. אוהדי הקבוצה מעריכים כי כ-100 אוהדים ייסעו מחר לתל אביב, כשהוקצו 250 כרטיסים. 

אוהדי הפועל פתח תקווה בטירוף ביציע המזרחי באצטדיון שלמה ביטוח
אוהדי הפועל פתח תקווה בטירוף ביציע המזרחי באצטדיון שלמה ביטוח

עוד ב-ספורט

מתן גושה תאונת אופנוע

מתן גושה מהפועל "מבנה" פתח תקווה נפצע קשה בתאונת אופנוע בדרום. מצבו יציב.

הבלם של היורדת סובל מפגיעה רב מערכתית. גושה בן ה-25 החליק מהאופנוע שלו בכביש 4, סמוך לניצן – צומת אשכולות ועף ממנו. חובשים ופראמדיקים של מד"א הוזעקו למקום והעניקו לו טיפול לפני שפינו אותו לבית החולים ברזילי, שם הוא מטופל כשהוא בהכרה מלאה ומצבו יציב. השחקנים והצוות המקצועי של הפועל מתפללים להחלמתו: "המועדון עוקב אחרי מצבו וילוו את השחקן ומשפחתו בכל מה שיצטרכו", נמסר.

המשך קריאה »

רגל ימין לקראת אירופה: מכבי פתח תקווה ניצחה את מכבי חיפה 1:3 בבת גלים

נכון, זה רק משחק אימון, מול הירוקים, שהיו בהרכב חסר, אבל אולי זה סימן לעונה מוצלחת עבור הפתח תקוואים מחזיקי הגביע, שעוד פחות מחודש ישחקו לראשונה באירופה מאז 2005. במשחק, שהיה סגור לקהל, החיפאים עם המאמן החדש-ישן ברק בכר, פתחו עם שער של דין דוד בדקה ה-30, אך מכבי החזירה עם שלישייה של לוגסי (32), קרצו (72 ודזנט (76) במשחק הבכורה של המאמן החדש דן רומן.

המשך קריאה »
הפועל מבנה פתח תקווה

"מבנה" תהיה נותנת החסות הראשית של הפועל פתח תקווה – גם בעונה הבאה

הקבוצה, שירדה העונה מליגת העל לאחר עונה אחת בלבד, הודיעה כי חברת הנדל"ן העסקי תתמוך בה גם בעונת 24/25 – כך על פי דיווח של המועדון. "שמחים וגאים על הבעת האמון בנו דווקא עכשיו, שיתוף הפעולה יביא להצלחות", אמר טים פלוטקין, המנכ"ל החדש. בהפועל גם מעודדים מקצב גיוס הכספים של עמותת האוהדים, שכבר הגיע לשני מיליון ש"ח, חודשיים לפני שריקת הפתיחה למשחק הראשון.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי פתח תקווה - מתכוננים לבראגה?

מכבי פתח תקווה תפגוש את בראגה מפורטוגל בסיבוב השני של הליגה האירופית

ההגרלה שנערכה היום, קבעה כי הקבוצה הפתח תקוואית, שחוזרת לכדורגל האירופאי לאחר כמעט שני עשורים, תפגוש את הפורטוגזים החזקים לשני משחקים: הראשון יתקיים ב-25.7 בחוץ והשני יתקיים כעבור שבוע (1.8) במשחק ביתי, שלצערינו, ייערך בסופיה. במכבי יתנו עדיפות לרכישת חבילות למשחקים לבעלי מנויים ומצפים למאות אוהדים שילוו את הקבוצה בשני המשחקים באירופה.

המשך קריאה »