צפו: אוהדי הפועל פתח תקווה קוראים "הביתה" לטסלפפה לאחר ההפסד לבני ריינה

דווקא במשחק החזרה של הקהל למגרשים, אחרי שלושה חודשים, הפועל אכזבה את אוהדיה ונחלה הפסד דחוק נוסף של 1:0 וגם הפעם עם הרבה עצבים לאורך המשחק וגם בסיום. למרות צפי גבוה הרבה יותר, רק 2000 אוהדים הגיעו למשחק במחזור אמצע השבוע. המאמן נראה על המגרש אובד עצות והפתרון הוא כנראה חיזוק דחוף בחלון ינואר. במכבי – המצב לא יותר טוב אחרי הפסד 0:2 להפועל ת"א.

הפגרה הכפויה של המלחמה, יחד עם היעד הקהל במגרשים – עשו לא טוב להפועל פתח תקווה – מה שקיבל ביטוי עוד יותר אחרי ההפסד אתמול ומאזן 5 נקודות בלבד מתוך 18 – בששת המחזורים האחרונים מאז החזרה למשחקים. במועדון ציפו לקהל רב יותר, נוכח הרעב לחזוזר למגרשים – אבל אולי אוהדי הפועל בעצמם ידעו שלא כדאי לבוא בשביל מפח נפש.

צפו בקולות האוהדים - מתוך TIKTOK פתח תקווה NEWS

@ptnews.tiktok דווקא במשחק החזרה של הקהל המגרשים אחרי שלושה חודשים הפועל אכזבה את אוהדיה ונחלה הפסד דחוק נוסף של אחד אפס הפעם לבני ריינה #הפועלפתתקווה🖤💙🤍💙 #הפועלפת #רעביםבפתחתקווה #כדורגלישראלי @הפועל פתח תקווה @סמוקי פתח תקווה ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS

ההפסד השאיר את הפועל פתח תקווה קרוב מאוד לקו האדום, כשהיא במרחק שתי נקודות בלבד מבית"ר ירושלים שבמקום הלפני-אחרון – וגם יש לה משחק חסר אותו תשלים היום בחוץ מול מכבי נתניה. המשחק היה חלש והתנהל ברובו במרכז המגרש, עד שבדקה ה-42 בני ריינה עלתה ליתרון משער של פרדי ורגאס אחרי בישול גאוני של שלומי אזולאי. הפועל לא הצליחה להתאושש עד הסיום וסבלה מבזבוזי זמן מוגזמים של בני ריינה.

אם להוסיף על מלח על הפצעים, בתוספת הזמן, מגן הפועל, ז'אן קיניונס נפצע בצורה לא פשוטה בפניו, לאחר חבטה שספג משחקנה של ריינה מארק קוסטה. קיניינס מגן פונה לבית החולים בילינסון עם שבר במספר שיניים וסובל מדימום קשה בחלל הפה. "אני מאוד מאוכזב. המשחק היה מאוזן בחצי הראשון עם יתרון קל להם. בחצי השני שליטה מוחלטת שלנו", אמר טסלפפה בסיום. "לא ידענו לנצל את המצבים וחבל מאוד. היה חסר לנו לשים כדור ברשת".

צפו בתקציר המשחק - הפועל פתח תקווה - בני ריינה 1:0

במכבי פתח תקווה נראה שהמשבר גדול אף יותר – אחרי הפסד שלישי ברציפות – הפעם בחוץ 2:0 להפועל תל אביב. בנימין (15) ורמות (80) בני ה-19 בלבד כבשו.שחקניו של בני לם שוב גילוה חולשה הגנתית, כמו בתבוסה 4:1 במשחק הקודם – והיא כבר עם 4 הפסדים ב-5 משחקים מאז שחזרה ליגת העל לפעילות. גם כאן יודעים – חיזוק בינואר הוא הכרחי.

צפו בתקציר ההפסד של מכבי פתח תקווה בבלומפילד נגד הפועל ת"א 2:0

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading