דניאלה גלבוע - ספר תורה

צפו: דניאלה גלבוע, החטופה מפתח תקווה, קיבלה הצעת נישואים באירוע הכנסת ספר תורה בכפר גנים ג'

הרבה התרגשות הייתה ביום חמישי בערב בשכונת כפר גנים ג', ברחוב העצמאות, סמוך לביתה של גלבוע, שנחטפה לשבי החמאס בעזה ב-7 באוקטובר. מאות בני משפחה, מכרים, ותושבי השכונה הגיעו לאירוע, שבמהלכו, באופן מפתיע, ביקש רועי דדון, בן זוגה של דניאלה, להינשא לו. הקריאה "דניאלה, התינשאי לי?" הדהדה ברחבי השכונה ונענתה על ידי ההמונים ב"כן!".

כמעט 80 יום עברו מאז נחטפה דניאלה גלבוע הפתח תקוואית בת ה-19. ועכשיו, כשעסקה נוספת להחזרת חטופים עולה על הפרק, עולה גם התקווה שהחזרה שלה קרובה מתמיד. התחושה הזאת באה לידי ביטוי, באירוע הכנסת ספר תורה, שיצא מבית המשפחה לרחובות השכונה.

צפו בתקציר האירוע - מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS

@ptnews.tiktok באירוע מרגש בכפר גנים פתח תקווה, שלא הותיר עין יבשה הוכנס ספר תורה למען החזרתה של דניאלה גלבוע משבי החמאס. במהלך האירוע הפתיע בן זוגה של דניאלה רועי את הנוכחים והציע לנישואים בתקווה שהסרטון יגיע אליה #דניאלהגלבוע #פתחתקווה #חטופיםבעזה ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS

עשרות רבות של אנשים, ליוו את המשפחה ואת אמה של דניאלה, אורלי, לאורך רחובות השכונה, כשהם שרים "עם ישראל חי". שיא האירוע היה כשרועי דדון, בן זוגה של דניאלה מזה שנים, החזיק בספר התורה וביקש לנצל את ההזדמנות לערוך גם טקס ספונטני של הצעת נישואין.

לאחר שביקש את אישורה של הורי הכלה, אורלי ורן גלבוע, הוא קרא בקול גדול לעבר כל הסובבים אותו: "התנשאי לי, דניאלה?",למרות שהיא נמצאת רחוק מאוד מפתח תקווה. אף עין לא נותרה יבשה מההתרגשות, אך הדמעות לוו עם הרבה תקווה של הנוכחים באירוע, שרקדו סביב ספר התורה בהתלהבות. האירוע נוהל על ידי והרב יוסף אלנקווה והתקיים תודות לשרה ואלעד עקראי מירושלים.

ספר תורה והצעת נישואין לדניאלה גלבוע. מי ייתן והיא תשוב הביתה במהרה
ספר תורה והצעת נישואין לדניאלה גלבוע. מי ייתן והיא תשוב הביתה במהרה

למרות התקווה, מכריה של דניאלה יודעים ששעון החול הולך ואוזל ומקווים מאוד שהסוף הטוב יגיע במהרה ונראה אותה חוזרת הביתה, לפתח תקווה. שני חטופים אחרים מפתח תקווה, ענבר הימן ואליה טולדנו, מצאו, לצערנו, את מותם בשבי. תושב פתח תקווה נוסף, עידן שתיוי – עדיין שבוי. ליבנו איתם וכל תושבי פתח תקווה ירצו לראות אותם כאן במהרה.

זה רק מחזק את הקריאה של פתח תקווה NEWS, משפחות החטופים ורוב הציבור הישראלי – החזירו את דניאלה ואת כל החטופים שנותרו – עכשיו!

מדיה באדיבות: אסתר קסטרו והרב יוסף אלנקווה

צפו בדבריה של אורלי גלבוע, אמה של דניאלה, לניב רסקין (ערוץ 12)

@ptnews.tiktok אורלי גלבוע אמה של דניאלה גלבוע מספרת לניב רסקין בחדשות הבוקר של ערוץ 12 על הקשיים שהיא חובה כאמא לילדה שנמצאת בשבי החמאס #דניאלהגלבוע #ניברסקין #חדשות12 #חטופות @חדשות הבוקר ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

קאלקידן מהרי פתח תקווה

סוף חג עצוב כל כך: רס"ר (במיל') קאלקידן מהרי מפתח תקווה נהרג במרכז עזה

עצב בעיר בעקבות הודעתו של דובר צה"ל על כי מהרי ז"ל בן ה-37, נהרג יחד עם עידו אביב (28, מקריית ים), נהרגו אתמול (ראשון, 28.4) מפיצוץ במבנה שבו שהה הכוח שלהם, ליד פרוזדור נצרים במרכז רצועת עזה. באירוע גם נפצע לוחם מילואים נוסף באורח קשה באירוע ופונה במסוק לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. אמו של מהרי ששוהה באתיופיה. אחייניתו: "את זעקת האם שמענו עד ירושלים".

המשך קריאה »
מרסלו עם הלב של דור זימל

צפו בסרטון המרגש: מרסלו מודה לדוד זימל ז"ל על שהציל את חייו בהשתלת לב בבילינסון

בית החולים בילינסון בפתח תקווה, המוביל בהשתלות בישראל, ממשיך לספק לנו סיפורים מרגשים עצובים-שמחים, שרק במדינה שלנו יכולים לקרות. הפעם, רגע לפני ליל הסדר, בוצעה השתלת ליבו של רב הסרן במילואים, שנפצע אנושות במתקפת הכטב"מ בצפון ונפטר מפצעיו. "התחלתי לעשות אחד ועוד אחד – והבנתי מי החייל שהציל אותי", אמר המושתל. "בטוח שאני אמשיך את הכוח של הבן שלכם".

המשך קריאה »
מקלט נייד פתח תקווה

מתמגנים: מועצת עיריית פתח תקווה אישרה תקציב של 20 מיליון ש"ח למקלטים, ממ"דים ומרחבים מוגנים

מלחמת ה-7 באוקטובר והמתקפה האיראנית במוצאי שבת האחרון, כנראה עשו את שלהם ובישיבת המועצה שהתקיימה היום אושר תקציב חריג למיגון, שבעיקר אמור לתת מענה באיזורי המגורים הישנים ובשכונות הותיקות, בהם תושבים רבים גרים ללא דיור מוגן ראוי. "התקציב יאפשר הקמת מקלטים ציבוריים חדשים שיצטרפו לעשרות הממ"דים שהוצבו לאחרונה ברחבי העיר", נמסר. עוד אושרו תקציבים לשדרוג הדר גנים, קישור פסגת הדר לכביש 4 ושדרוג פארק יד לבנים

המשך קריאה »
פתח תקווה רח' ראשון לציון

פתח תקווה מתעוררת למלחמה עם איראן: שקט בכבישים וברחובות. אירועים התבטלו

את הלילה ההסטורי, בו הופגזנו עם מאות טילים, ש-99% אחוז מהם יורטו, העבירו תושבי העיר בשקט יחסי, ללא אזעקות, אבל עם חרדה מתמדת, מהולה בעצב על תוכניות של בילוי וכיף – אותם גנזו האיראנים, בעקבות החלטת פיקוד העורף לבטל כל פעילות במוסדות החינוך, טיולים, קייטנות. אלפי הורים, תושבי העיר, נאלצו לקחת יום חופש מהעבודה להישאר עם הילדים בבתים. עיריית פ"ת קיימה הערכת מצב.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading