דניאלה גלבוע - ספר תורה

צפו: דניאלה גלבוע, החטופה מפתח תקווה, קיבלה הצעת נישואים באירוע הכנסת ספר תורה בכפר גנים ג'

הרבה התרגשות הייתה ביום חמישי בערב בשכונת כפר גנים ג', ברחוב העצמאות, סמוך לביתה של גלבוע, שנחטפה לשבי החמאס בעזה ב-7 באוקטובר. מאות בני משפחה, מכרים, ותושבי השכונה הגיעו לאירוע, שבמהלכו, באופן מפתיע, ביקש רועי דדון, בן זוגה של דניאלה, להינשא לו. הקריאה "דניאלה, התינשאי לי?" הדהדה ברחבי השכונה ונענתה על ידי ההמונים ב"כן!".

כמעט 80 יום עברו מאז נחטפה דניאלה גלבוע הפתח תקוואית בת ה-19. ועכשיו, כשעסקה נוספת להחזרת חטופים עולה על הפרק, עולה גם התקווה שהחזרה שלה קרובה מתמיד. התחושה הזאת באה לידי ביטוי, באירוע הכנסת ספר תורה, שיצא מבית המשפחה לרחובות השכונה.

צפו בתקציר האירוע - מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS

@ptnews.tiktok באירוע מרגש בכפר גנים פתח תקווה, שלא הותיר עין יבשה הוכנס ספר תורה למען החזרתה של דניאלה גלבוע משבי החמאס. במהלך האירוע הפתיע בן זוגה של דניאלה רועי את הנוכחים והציע לנישואים בתקווה שהסרטון יגיע אליה #דניאלהגלבוע #פתחתקווה #חטופיםבעזה ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS

עשרות רבות של אנשים, ליוו את המשפחה ואת אמה של דניאלה, אורלי, לאורך רחובות השכונה, כשהם שרים "עם ישראל חי". שיא האירוע היה כשרועי דדון, בן זוגה של דניאלה מזה שנים, החזיק בספר התורה וביקש לנצל את ההזדמנות לערוך גם טקס ספונטני של הצעת נישואין.

לאחר שביקש את אישורה של הורי הכלה, אורלי ורן גלבוע, הוא קרא בקול גדול לעבר כל הסובבים אותו: "התנשאי לי, דניאלה?",למרות שהיא נמצאת רחוק מאוד מפתח תקווה. אף עין לא נותרה יבשה מההתרגשות, אך הדמעות לוו עם הרבה תקווה של הנוכחים באירוע, שרקדו סביב ספר התורה בהתלהבות. האירוע נוהל על ידי והרב יוסף אלנקווה והתקיים תודות לשרה ואלעד עקראי מירושלים.

ספר תורה והצעת נישואין לדניאלה גלבוע. מי ייתן והיא תשוב הביתה במהרה
ספר תורה והצעת נישואין לדניאלה גלבוע. מי ייתן והיא תשוב הביתה במהרה

למרות התקווה, מכריה של דניאלה יודעים ששעון החול הולך ואוזל ומקווים מאוד שהסוף הטוב יגיע במהרה ונראה אותה חוזרת הביתה, לפתח תקווה. שני חטופים אחרים מפתח תקווה, ענבר הימן ואליה טולדנו, מצאו, לצערנו, את מותם בשבי. תושב פתח תקווה נוסף, עידן שתיוי – עדיין שבוי. ליבנו איתם וכל תושבי פתח תקווה ירצו לראות אותם כאן במהרה.

זה רק מחזק את הקריאה של פתח תקווה NEWS, משפחות החטופים ורוב הציבור הישראלי – החזירו את דניאלה ואת כל החטופים שנותרו – עכשיו!

מדיה באדיבות: אסתר קסטרו והרב יוסף אלנקווה

צפו בדבריה של אורלי גלבוע, אמה של דניאלה, לניב רסקין (ערוץ 12)

@ptnews.tiktok אורלי גלבוע אמה של דניאלה גלבוע מספרת לניב רסקין בחדשות הבוקר של ערוץ 12 על הקשיים שהיא חובה כאמא לילדה שנמצאת בשבי החמאס #דניאלהגלבוע #ניברסקין #חדשות12 #חטופות @חדשות הבוקר ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

אדווה דדון בקניון הגדול

לא מדברים על נוכלים: אדווה דדון תגיע לעופר הקניון הגדול פתח תקווה ל"ערב אישי"

כתבת החדשות המובילה מחדשות 12, הידועה בכתבות התחקיר שלה, תעביר ב-(28.7את הרצאתה "סיפור על גבורה וחודש" במקום הכי מסחרי בפתח תקווה, במתחם הקולנוע "הוט סינמה". במסגרת ההרצאה, היא תחשוף את הסיפורים של הגיבורות והגיבורים מהשבת השחורה של ה-7 לאוקטובר ואת סיפורה האישי שלה ושל בן זוגה, השחקן ידין גלמן, לוחם ביחידה מובחרת, שנפצע בקרב.

המשך קריאה »
מיכל פרנקל ביטון בעמי בסר סיטי פתח תקווה . משמאל מאיה ביטון ואלירן מזרחי

"נורו מחובקים": אמה של מאיה ביטון ז"ל מספרת על בתה בתערוכה שנפתחה בפ"ת (וידאו)

מתחם ב.ס.ר סיטי אירח אתמול אימהות שכולות במסגרת "חיבוק אחרון" – מיצג שנפתח לאחרונה ומספר את סיפורן של 25 מהן שאיבדו את ילדיהן במלחמת "חרבות ברזל". מיכל פרנקל ביטון, אמה של מאיה הפתח תקוואית, שעבדה במסעדת קפאו במתחם ונרצחה במסיבת הנובה יחד עם בן זוגה, אלירן מזרחי, סיפרה על רגעיה האחרונים. "שבוע לפני הרצח, הם אמורים היו להתארס".

המשך קריאה »
חיבוק אחרון - תערוכת צילומים בעמי ב.ס.ר סיטי

"חיבוק אחרון" – תערוכת צילומים חדשה של אימהות שכולות מוצגת בעמי ב.ס.ר סיטי

אלפי העוברים והשבים במתחם המסחרי ומרכז העסקים הכי פתוח בפתח תקווה, כבר הבחינו במיצג התערוכה שהוצב לפני כשבוע בין בניין ב.ס.ר Y ל-ב.ס.ר T, סמוך לסניף מקדונלד'ס. התערוכה מציגה צילומים של הצלמת יפעת פאר, יחד עם סיפוריהם של האמהות, שאיבדו את ילדיהן במתקפת הטרור של ה-7 באוקטובר. מחר, צפוי להתקיים טקס במקום, בנוכחות ראש העיר רמי גרינברג.

המשך קריאה »
מירי מסיקה משטרת פתח תקווה ממ"ד שלום פתח תקווה

צפו: משטרת פתח תקווה בית חינוך ממ"ד שלום שרים לזכר דור מנגדי ז"ל (וידאו)

היום יצא לאור קליפ מרגש של "שיר תקווה" אותו שר אנשי המשטרה בעיר ותלמידי החינוך המיוחד משערייה, בליווי הזמרת מירי מסיקה. הביצוע הוקדש לרב סמל דור מנגדי ז"ל, לוחם במשטרת ישראל, שנפל בקרב בקיבוץ בארי ב-7.10, ולכל הגיבורים שנפלו בהגנה על המולדת. הקליפ צולם על רחבת תחנת המשטרה ברח' שטמפפר. מיכאל וקנין כתב את המילים ושמעון בוסקילה את הלחן.

המשך קריאה »