צפו ביציע: כ-2800 צופים הגיע לדרבי פתח תקווה מותח בו מכבי ניצחה את הפועל 0:2

לראשונה מזה תשע שנים, שתי קבוצות הכדורגל של פתח תקווה, נפגשו למשחק רשמי בליגת העל. התכונה למשחק הייתה גדולה, אך שני מחנות האוהדים אכזבו עם יחסית מעט אוהדים שהגיעו – מכבי כ-1700, הפועל כ-1100 – כשהקיבולת המותרת מאז החזרה למגרשים היא 5000. אבל הדאגה האמיתית היא עכשיו של הפועל פתח תקווה, שההפסד (הרביעי ברציפות) – הוריד אותה למקום האחרון.

למרות שציפינו לקהל רב יותר – הדרבי של פתח תקווה, שמעבר ליוקרה, היה מדובר במשחק גורלי לשתי הקבוצות – הבטיח וגם קיים, לפחות בכל מה שקשור למכבי פתח תקווה. מכבי הגיעה למשחק לאחר ארבעה הפסדים רצופים ולאחר משחק שקול בפתיחה, היא מימשה את היתרון האיכותי שלה עם שער נפלא מרחוק של החלוץ הצעיר, אביאל זרגרי, שהעלה אותה ל-0:1.

צפו בקולות מהיציע: מתוך TIKTOK בפתח תקווה NEWS

@ptnews.tiktok צפו ביציע כ-2800 צופים הגיעו לדרבי פתח תקווה בו מכבי ניצחה את הפועל 2:1 #פתחתקווה #מכביפתחקווה #דרביפתחתקווה ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS
שימוש כפוף לסעיף 27 בחוק זכויות יוצרים

בהמשך התפתח משחק בעיקר לחוץ מצד שתי הקבוצות, שהגיעו שתיהן למצבים בודדים מול השער. התוצאה הוכרעה עם שער בתוספת הזמן, כשבהופעת הבכורה שלו בליגה, אמיר אלטורי קיבל מסירת עומק לרחבה מאיברהים ג'אבר, סיבב כדור לפינה הימנית והכניע את ניקולאוס יאנקופולוס, השוער החליף של הפועל, שרק הגיע לא מזמן – ולפי השמועות, מועמד לעזוב.

אוהדי מכבי פתח תקווה חוגגים ביציע

למרות קריאות האוהדים לפטר את טסלפפה, שהתחילו במשחק ההפסד הקודם להפועל תל אביב והתגברו הרבה יותר אחרי הדרבי – הנלהת הפועל פתח תקווה ממשיכה לתת לו גיבוי. כזכור, הפועל פתח תקווה נקלעה גם בעונה שעברה, בליגת העל, לרצף הפסדים והאוהדים קראו לפטר את טסלפפה. אז, להנהלה הייתה סבלנות להשאיר אותו בתפקידו – והוא גמל לה בעליית ליגה.

עצבים על הקוים בדרבי - בני לם מימין ועפר טסלפפה משמאל. אחד הולך ואחד עדיין נשאר

בסיום: טענות של אוהדי מכבי על אלימות של אוהדי הפועל

 בסיום המשחק טענו אוהדי מכבי פתח תקווה, שהותקפו באלימות על ידי אוהדי הפועל בסיום המשחק. בהנהלת מכבי פ”ת מתכוונים להגיש תלונה למח”ש על התנהלות המשטרה והבהירו: “לא נשתוק על זה”.

אוהד מכבי, ליאח פיינר, שהיה עד לאירועים, מסר: ""האלימות של אוהדי הפועל פתח תקווה היא אלימות ממוסדת ולא אימפולסיבית. מדובר באנשים, צעירים ומבוגרים כאחד, שהביאו במיוחד מהבית אלות במטרה להוציא אותם מהבגאז' בתום המשחק ולהכות את אוהדי מכבי. על הנהלת הפועל פתח תקווה לפעול באקטיביות להוקעת אנשים שכאלה מהמועדון"

מה בדיוק קרה שם? 

"לאחר המשחק, עשרות אוהדי הפועל פ"ת,חמושים באלות ובבקבוקי זכוכית שבורים, ארבו לאוהדי מכבי מחוץ לאצטדיון וניסו לתקוף אותם באלימות. המשטרה שנכחה באזור לא סייעה למניעת האירוע. רק העירנות של אוהדי מכבי מנעה אירוע קשה".

ביום שבת, בשעה 15:00, הפועל פתח תקווה תארח למשחק גורלי נוסף באצטדיון שלמה ביטוח – את הפועל ירושלים, שגם היא בתחתית. ביום ראשון, מכבי פתח תקווה תתארח (19:45) בטדי אצל בית"ר ירושלים.

 

עומר דיין (משמאל) - יחד עם אביו. מהמלחמה בעזה - למלחמה ביציע

הדרבי הפתח תקוואי - צפו בתקציר

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading