אוהדי מכבי פתח תקווה - מוחים

אוהדי מכבי פתח תקווה מחו נגד הבעלים והספונסר ביציע הכבוד. בהפועל מאוכזבים גם כן

התקופה הרעה של מכבי המשיכה גם אתמול, למרות חילופי המאמנים, אחרי הפסד ביתי צורב 0:3 מול הפועל חיפה, לעיני כ-1500 צופים בלבד. זה היה ההפסד ה-7 של הקבוצה ב-8 המשחקים האחרונים, בהם ספגה 20 שערים, שהשאירו אותה עמוק בתחתית. בסיום אוהדי מכבי הפנו את זעמם כלפי אבי לוזון ואמיר (ג'וקי) כהן. בהפועל המצב לא יותר טוב אחרי 0:0 חלש ומשמים בסכנין.

אם בתחילת העונה תלינו תקוות כי עליית הליגה של שתי קבוצות הכדורגל מפתח תקווה יבשרו על זמירות חדשות של כדורגל מצליח ואיכותי, אז מהרגע בו חזרה לפני חודש וחצי ליגת העל לשחק מפגרת המלחמה הכפויה – המציאות החזירה את אוהדי מכבי והפועל לקרקע, או יותר נכון לקרקעית הטבלה. היום, אחרי המחזור ה-15, מכבי נמצאת במקום ה-11 והפועל במקום ה-13 – מתחת לקו האדום.

צפו במחאת אוהדי מכבי פתח תקווה (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok אוהדי מכבי פתח תקווה מחו נגד הבעלים והספונסר הראשי שישבו ביציע הכבוד בסיום משחק ההפסד מול הפועל חיפה 3-0 באצטדיון שלמה ביטוח #פתחתקווה #מכביפתחתקווה #כדורגלישראלי ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS
כ-750 אוהדי מכבי פתח תקווה הגיעו למשחק

במכבי פתח תקווה קיוו כי החלפתו של המאמן בני לם ברן קוזו'ך, תוציא את הקבוצה לדרך חדשה – אבל כבר אחרי 17 דקות, ינון אליהו, אקס מכבי, העלה את הפועל חיפה ל-1:0. לירון סרדל (55) וגיא מלמד (פנדל בדקה ה-85) קבעו את התוצאה. בסיום האוהדים המעטים של מכבי שהגיעו למשחק (כ-750), קראו קריאות נוקבות (איך יחסית מתונות) כלפי הבעלים אבי לוזון והספונסר הראשי אמיר (ג'וקי) כהן – שישבו, שלא כהרגלם, ביציע הכבוד.

צפו בתקציר ההפסד של מכבי פתח תקווה להפועל חיפה 3:0

בני סכנין והפועל פתח תקווה מציגים: המשחק הגרוע בליגת העל

בהפועל פתח תקווה, שבניגוד למכבי, החליטו להמשיך לתת גיבוי למאמן עופר טסלפפה – יצאו גם הם מאוכזבים מהמשחק האחרון, אחרי תיק 0:0 בחוץ מול בני סכנין. המשחק הזה הוכתר כמשחק הגרוע ביותר העונה בליגת העל – לאחר ששתי הקבוצות לא בעטו למסגרת אפילו פעם אחת. כמה מאות אוהדי הפועל הגיעו למשחק וגם הם לא הסתירו את מורת רוחם מהמשחק הנרפה של קבוצתם ושוב קראו לפיטוריו של המאמן – שימשיך לקבל גיבוי.

צפו (או שלא): 7:30 דק' תקציר של כלום

לאור היכולת החלשה, שתי הקבוצות מקוות לנצל את חלון ההעברות כדי להתחזק – והפועל כבר עשתה צעד ראשון בעניין, לאחר שהחתימה את החלוץ שובל גוזלן, שהגיע מהפועל חיפה. עבור גוזלן, הפועל פתח תקווה תהיה התחנה העשירית בקריירה הלא-ארוכה שלו. גם הוא וגם הקבוצה מקווים שהפעם הוא יתקע יתד מוצלח ויעזור לקבוצה להישאר בליגה.

מנגד, במכבי פתח תקווה אין שחקן חיזוק קונקרטי על הפרק, למרות שיש כוונה לצרף את ראצ'יד צ'ירינו, שחקן הכנף הקוסטה ריקני, שאף נכח במשחק אתמול וישב מעל הספסל הקבוצה. מכבי תצא ביום ראשון (14.1, 20:30) למשחק חוץ קשה מול מכבי חיפה ואילו הפועל תארח ביום שבת (13.1, 18:00) את מכבי נתניה – לעוד משחק קריטי.

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading