יפעת הימן בטקס למען החטופים של עיריית פתח תקווה

יפעת הימן באירוע של עיריית פ"ת: "כל מה שרוצים זה להביא את ענבר לקבורה בארץ"

אמה של החטופה הפתח תקוואית, ענבר הימן, נשאה את הדברים בטקס מרגש, שערכה הבוקר (ראשון) העירייה, במלאת 100 ימים למלחמה. למרות הזמן הרבה שחלף, גופתה עדיין מוחזקת בשבי החמאס. בטקס נכחו עשרות רבות של תושבים ועובדי עירייה, ששבתו במחאה למשך 100 דקות, כמו ברשויות אחרות. גרינברג: "עם ישראל קם ומתחזק, והאור גובר על החושך".

ארבעה שבועות חלפו מאז הותר לפרסום כי ענבר הימן מפתח תקווה נרצחה בשבי – ועדיין היא לא הובאה לקבורה. הוריה, חיים ויפעת, מאם המושבות הישנה, מקווים לפחות שזה יקרה, יחד עם חזרתם, של שאר החטופים – בריאים ושלמים. כזכור, עם היוודע על הירצחה של ענבר, משפחתה וחבריה הקימו אוהל "שבעה", ליד ביתה, על הדשא, בפינת הרחובות גדרה-חדרה.

יפעת הימן מחבקת את רמי גרינברג
יפעת הימן מחבקת את רמי גרינברג


היום, לאחר 100 ימים של מלחמה, כש-136 חטופים, כולל אלה שנודע על מותם, עדיין נמצאים בעזה – הולכים וגוברים הקולות לעשות הכל כדי להחזירם – כולל עצרת של 24 שעות בכיכר החטופים בתל אביב. במסגרת הזאת, יזמה עיריית פתח תקווה טקס קצר ומרגש באולם "שרת", אליו הגיעו עובדי עירייה ותושבים רבים – לאות הזדהות.

אמה, יפעת הימן, סיפרה בטקס על ביתה ענבר, סטודנטית מצטיינת לתקשורת חזותית, ואמנית גרפיטי הידועה בכינוי 'פינק'. "גופתה עדיין מוחזקת בשבי החמאס", אמרה. "כל שאנחנו רוצים בשלב זה – הוא להביא אותה לקבורה בארץ". הטקס, בהשתתפות ראש העיר, רמי גרינברג, הסתיים בשירת התקווה ובתפילה לשובם במהרה של כל החטופות והחטופים.

"ליבנו עם משפחות החטופות והחטופים", אמר גרינברג. "כולנו קוראים לשובם הביתה עוד היום, וכולנו מייחלים לראות את כל החטופות והחטופים, כאן איתנו בארץ. אירועי השבעה באוקטובר קשים מנשוא ואכזריות החמאס אינה יודעת שובע. בכל דור ודור קמים עלינו לכלותנו אבל עם ישראל קם ומתחזק, והאור גובר על החושך".

צילומים: באדיבות דוברות עירית פתח תקווה

צפו: הסרטון המצמרר של ענבר הימן מפתח תקווה, שנחטפה לעזה ונרצחה על ידי החמאס (כתוביות)

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

מרסלו עם הלב של דור זימל

צפו בסרטון המרגש: מרסלו מודה לדוד זימל ז"ל על שהציל את חייו בהשתלת לב בבילינסון

בית החולים בילינסון בפתח תקווה, המוביל בהשתלות בישראל, ממשיך לספק לנו סיפורים מרגשים עצובים-שמחים, שרק במדינה שלנו יכולים לקרות. הפעם, רגע לפני ליל הסדר, בוצעה השתלת ליבו של רב הסרן במילואים, שנפצע אנושות במתקפת הכטב"מ בצפון ונפטר מפצעיו. "התחלתי לעשות אחד ועוד אחד – והבנתי מי החייל שהציל אותי", אמר המושתל. "בטוח שאני אמשיך את הכוח של הבן שלכם".

המשך קריאה »
מקלט נייד פתח תקווה

מתמגנים: מועצת עיריית פתח תקווה אישרה תקציב של 20 מיליון ש"ח למקלטים, ממ"דים ומרחבים מוגנים

מלחמת ה-7 באוקטובר והמתקפה האיראנית במוצאי שבת האחרון, כנראה עשו את שלהם ובישיבת המועצה שהתקיימה היום אושר תקציב חריג למיגון, שבעיקר אמור לתת מענה באיזורי המגורים הישנים ובשכונות הותיקות, בהם תושבים רבים גרים ללא דיור מוגן ראוי. "התקציב יאפשר הקמת מקלטים ציבוריים חדשים שיצטרפו לעשרות הממ"דים שהוצבו לאחרונה ברחבי העיר", נמסר. עוד אושרו תקציבים לשדרוג הדר גנים, קישור פסגת הדר לכביש 4 ושדרוג פארק יד לבנים

המשך קריאה »
פתח תקווה רח' ראשון לציון

פתח תקווה מתעוררת למלחמה עם איראן: שקט בכבישים וברחובות. אירועים התבטלו

את הלילה ההסטורי, בו הופגזנו עם מאות טילים, ש-99% אחוז מהם יורטו, העבירו תושבי העיר בשקט יחסי, ללא אזעקות, אבל עם חרדה מתמדת, מהולה בעצב על תוכניות של בילוי וכיף – אותם גנזו האיראנים, בעקבות החלטת פיקוד העורף לבטל כל פעילות במוסדות החינוך, טיולים, קייטנות. אלפי הורים, תושבי העיר, נאלצו לקחת יום חופש מהעבודה להישאר עם הילדים בבתים. עיריית פ"ת קיימה הערכת מצב.

המשך קריאה »
אורלי גלבוע רמי גרינברג בטקס לו יהי למען החזרת דניאלה גלבוע

צפו: עשרות תלמידים והורים של בית ספר "נתן יונתן" שרו "לו יהי" למען דניאלה גלבוע (וידאו)

כ-150 איש נכחו בטקס המיוחד והמרגש, כששירה של נעמי שמר נשמע היטב באם המושבות החדשה, סוג תפילה המונית למען גלבוע, תושבת פתח תקווה ובעבר תושבת השכונה, שנחטפה בשביעי באוקטובר וכבר מעל לחצי שנה נמצאת בשבי. "אני מקווה שהתפילה הזאת תפתח את שערי שמיים – ודניאלה, כמו כל החטופים, יגיעו במהרה הביתה – ויוכלו לחגוג איתנו את חג החירות", אמרה לפתח תקווה NEWS, אורלי, אמה של דניאלה.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading